Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zaterdag 23 november 2019 om 17:10
De schrijvers leven in een andere werkelijkheid. Of ze hebben de opdracht gekregen om dingen in het verhaal te verwerken die zo ongeloofwaardig mogelijk zijn.
- Alleen in Meerdijk heb je onmiddellijk honderden volgers op je kanaal zodra je daar voor het eerst iets post.
- Alleen in Meerdijk woont iedereen op kamers bij elkaar, hoe oud je ook bent.
- Alleen in Meerdijk kan iedereen een eigen bedrijf beginnen zonder kennis van zaken. Je hoeft alleen een pand te vinden en een naam te verzinnen.
- Alleen in Meerdijk kun je je dagen vullen met in de kroeg hangen en dure sapjes drinken en daghappen eten. Zelfs als je een baan hebt.
- Alleen in Meerdijk vinden sollicitatiegesprekken in openbare gelegenheden plaats en nooit op kantoor.
- Alleen in Meerdijk heb je vrienden die je nooit ziet maar alleen op je surprise party verschijnen.
Vul maar aan.
- Alleen in Meerdijk heb je onmiddellijk honderden volgers op je kanaal zodra je daar voor het eerst iets post.
- Alleen in Meerdijk kan iedereen een eigen bedrijf beginnen zonder kennis van zaken. Je hoeft alleen een pand te vinden en een naam te verzinnen.
- Alleen in Meerdijk kun je je dagen vullen met in de kroeg hangen en dure sapjes drinken en daghappen eten. Zelfs als je een baan hebt.
- Alleen in Meerdijk vinden sollicitatiegesprekken in openbare gelegenheden plaats en nooit op kantoor.
- Alleen in Meerdijk heb je vrienden die je nooit ziet maar alleen op je surprise party verschijnen.
Vul maar aan.
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 23 november 2019 om 17:29
- Alleen in Meerdijk heeft niemand huisdieren.Sabeltandcavia schreef: ↑23-11-2019 17:10De schrijvers leven in een andere werkelijkheid. Of ze hebben de opdracht gekregen om dingen in het verhaal te verwerken die zo ongeloofwaardig mogelijk zijn.
Vul maar aan.
- Alleen in Meerdijk staat een ziekenhuis met louter eenpersoons kamers.
- Alleen in Meerdijk kan je verlamd zijn en een paar weken later weer lopen.
- Alleen in Meerdijk Google je niet maar maak je gebruik van Vindie.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 23 november 2019 om 17:42
- Alleen in Meerdijk zijn alle zwangerschappen ongepland.
- Alleen in Meerdijk kun je kleine kinderen hebben en daar totaal niets van merken. Ze hoeven nooit mee te eten of geëntertaind te worden en spelen doen ze uit het zicht in hun kamertje.
- Alleen in Meerdijk zit niemand ooit in de tuin.
- Alleen in Meerdijk kun je kleine kinderen hebben en daar totaal niets van merken. Ze hoeven nooit mee te eten of geëntertaind te worden en spelen doen ze uit het zicht in hun kamertje.
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 23 november 2019 om 19:04
Sabeltandcavia schreef: ↑23-11-2019 17:42- Alleen in Meerdijk zijn alle zwangerschappen ongepland.

Dierproeven.
zaterdag 23 november 2019 om 20:56
En áls dat wel gebeurt, dan is dat om een lijk te verstoppen/mensen levend te begraven.
zaterdag 23 november 2019 om 21:07
- Alleen in Meerdijk kun je meteen worden wie je wil zijn. Na een weekje studeren kun je aan het werk als advocaat.
- Alleen in Meerdijk zijn ze paranormaal begaafd. Je praat over iemand die je lang niet hebt gezien en hoppa: het volgende moment staat hij/zij bij je op de stoep.
- Alleen in Meerdijk geldt: uit het oog, uit het hart. Iemand vertrekt en niemand praat erover. Terwijl die persoon dus eigenlijk ieder moment op de stoep kan staan (zie vorig punt).
- Alleen in Meerdijk wonen meer kinderen en pubers dan volwassenen.
- Alleen in Meerdijk zijn er altijd wel mensen te vinden die een potje gif hebben staan voor als je een hekel aan iemand hebt.
- Alleen in Meerdijk worden op grote schaal baby's omgewisseld.
- Alleen in Meerdijk groeien kinderen op met de snelheid van het licht.
- Alleen in Meerdijk zijn ze paranormaal begaafd. Je praat over iemand die je lang niet hebt gezien en hoppa: het volgende moment staat hij/zij bij je op de stoep.
- Alleen in Meerdijk geldt: uit het oog, uit het hart. Iemand vertrekt en niemand praat erover. Terwijl die persoon dus eigenlijk ieder moment op de stoep kan staan (zie vorig punt).
- Alleen in Meerdijk wonen meer kinderen en pubers dan volwassenen.
- Alleen in Meerdijk zijn er altijd wel mensen te vinden die een potje gif hebben staan voor als je een hekel aan iemand hebt.
- Alleen in Meerdijk worden op grote schaal baby's omgewisseld.
- Alleen in Meerdijk groeien kinderen op met de snelheid van het licht.
zaterdag 23 november 2019 om 21:54
Ja, vast!Sabeltandcavia schreef: ↑23-11-2019 21:20Als de makers de serie aan het buitenland verkopen als science fiction zou het misschien nog wat kunnen worden.

Maar serieus: wordt er weleens wat aan de kijker gevraagd? Er worden nu allerlei veranderingen doorgevoerd, maar sommige personages gaan ook weer weg met de snelheid van het licht. En ja, er is best wel een puber-overschot in Meerdijk

GTST in den beginne was eigenlijk ook niet zo best, maar wel leuke personages en je kon ook (oké, dat was ook niet altijd geloofwaardig, maar toch) meeleven met iedereen.
Ik zou er ook best voor zijn om mensen van toen terug te laten komen, maar met die stomme verhaallijnen van de laatste tijd gaat het hen ook niet echt lukken om er nog iets moois van te maken.
Ik hoop maar dat de tekstschrijvers hier een beetje meelezen.

zondag 24 november 2019 om 07:14
Zelfs als ze hier meelezen en er dan vanuitgaande dat ze er iets mee doen, zal het maanden duren eer dit te merken is.Tja2 schreef: ↑23-11-2019 21:54Ja, vast!
Maar serieus: wordt er weleens wat aan de kijker gevraagd? Er worden nu allerlei veranderingen doorgevoerd, maar sommige personages gaan ook weer weg met de snelheid van het licht. En ja, er is best wel een puber-overschot in Meerdijk, maar ze laten vooral de irritante personages blijven.
GTST in den beginne was eigenlijk ook niet zo best, maar wel leuke personages en je kon ook (oké, dat was ook niet altijd geloofwaardig, maar toch) meeleven met iedereen.
Ik zou er ook best voor zijn om mensen van toen terug te laten komen, maar met die stomme verhaallijnen van de laatste tijd gaat het hen ook niet echt lukken om er nog iets moois van te maken.
Ik hoop maar dat de tekstschrijvers hier een beetje meelezen.![]()
Heb ergens gelezen dat ze een probleempje hebben om Sinterklaas en Kerst op de juiste datum uit te zenden.
Ze zijn na de zomerstop een week eerder (of later??) gestart en nu lopen ze niet synchroon met de feestdagen. Dat wil dus zeggen dat ze ongeveer een half jaar vooruit opnemen.
De makers kunnen ook denken, oké ze klagen wel, maar blijkbaar blijven ze toch kijken.
Liever negatieve aandacht, dan geen aandacht.

zondag 24 november 2019 om 10:36
haha! echt belachelijk dat je 50 (ofzo) bent en nog nooit schaal of schelpdieren hebt gegeten, dat je daar nog nooit mee in aanraking bent gekomen. hij probeerde het wel gewoon dus hij is ook geen boer die niet eet wat ie niet kent.... hij heeft dus in al die jaren nog nooit een garnaal op? dat was letterlijk wat hij zeiCalamitycat schreef: ↑22-11-2019 20:31Ik zou bijna zelf een allergie voor schaaldieren krijgen door die twee zingende mosselen.

Don't cry, buy a bag and move on.

zondag 24 november 2019 om 13:01
daenerys79 schreef: ↑24-11-2019 10:36haha! echt belachelijk dat je 50 (ofzo) bent en nog nooit schaal of schelpdieren hebt gegeten, dat je daar nog nooit mee in aanraking bent gekomen. hij probeerde het wel gewoon dus hij is ook geen boer die niet eet wat ie niet kent.... hij heeft dus in al die jaren nog nooit een garnaal op? dat was letterlijk wat hij zei![]()
Ik ben 45 en heb ook nog nooit een garnaal op.
zondag 24 november 2019 om 13:40
Eens, maar wat mij ook opviel, die grimas van Laura tijdens het zingen.daenerys79 schreef: ↑24-11-2019 10:41Alleen in Meerdijk wordt een crimineel als Billy zo door iedereen in de armen gesloten...
Ik vond Billy trouwens beter zingen dan Laura.
Alsof het uit haar tenen moest komen.
zondag 24 november 2019 om 16:32
Heeft iemand gisteren Mindf*ck gezien? Victor Mids blijkt een figurantenrol gehad te hebben en de schrijvers van gtst betrokken te hebben bij een complot om Stephanie van Eer (JoJo) te manipuleren. Allemaal ter voorbereiding van een stunt die gisteren te zien was. Niemand heeft het doorgehad. Geweldig!
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... l-in-gtst/
Wat zou hij nog meer hebben uitgehaald, vraag ik me dan of. Zou heel gtst één grote manipulatie zijn? Dat we straks allemaal denken dat 5 december inderdaad een week eerder is?
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... l-in-gtst/
Wat zou hij nog meer hebben uitgehaald, vraag ik me dan of. Zou heel gtst één grote manipulatie zijn? Dat we straks allemaal denken dat 5 december inderdaad een week eerder is?
Ik vind hier dingen van.

maandag 25 november 2019 om 08:25
daenerys79 schreef: ↑24-11-2019 23:41waarom dan niet? heb je ook nooit de kans gehad om het te proeven? (oprechte vraag)
Ik vind garnalen er zo vies uitzien.
Dat is puur de reden dat ik ze niet wil eten.
Qua smaak denk ik wel dat ik ze zou lusten, maar ik voel echt weerstand als ik ze zie.
Overigens lust en eet ik wel kroepoek.
Dat is ook gemaakt van garnalen, toch?
Maar dan zijn ze vermomd, dat trek ik wel

maandag 25 november 2019 om 10:33
Sabeltandcavia schreef: ↑25-11-2019 10:27Ik onthul hier een complot en jullie gaan het over garnalen hebben?![]()
Ik ga me straks even in je complot verdiepen