Date afzeggen?!
zaterdag 23 november 2019 om 20:50
Hai hai,
Wil graag even jullie mening want wil weten of het misschien aso is maar ik heb voor morgen een eerste date staan.. nog geen tijd en plek etc.
Ken hem via tinder en via de WhatsApp gesproken en 1x gefacetimed.
Alleen de laatste twee dagen is het eigenlijk helemaal stil... hij stuurde net wel: Gaan wij morgen nog meeten?
Maar ik voel me gewoon helemaal niet enthousiast. Had eigenlijk laatste paar dagen het idee dat we behoorlijk moesten leuren om het gesprek op gang te houden namelijk. Was ook erg oppervlakkig.
Ik weet wel dat niet iedereen van het appen is... maar ik heb gewoon een stuk minder zin nu.
Is het lullig als ik nu zeg dat ik het toch niet zo zie zitten?
Wil graag even jullie mening want wil weten of het misschien aso is maar ik heb voor morgen een eerste date staan.. nog geen tijd en plek etc.
Ken hem via tinder en via de WhatsApp gesproken en 1x gefacetimed.
Alleen de laatste twee dagen is het eigenlijk helemaal stil... hij stuurde net wel: Gaan wij morgen nog meeten?
Maar ik voel me gewoon helemaal niet enthousiast. Had eigenlijk laatste paar dagen het idee dat we behoorlijk moesten leuren om het gesprek op gang te houden namelijk. Was ook erg oppervlakkig.
Ik weet wel dat niet iedereen van het appen is... maar ik heb gewoon een stuk minder zin nu.
Is het lullig als ik nu zeg dat ik het toch niet zo zie zitten?
zaterdag 23 november 2019 om 20:56
zaterdag 23 november 2019 om 20:59
Klopt toen dacht ik why not maar sindsdien word er helemaal niet meer geappt. Alsof we elkaar niets te zeggen hebben. Dus dan vraag ik me af waarom we eigenlijk op date zouden gaan.
zaterdag 23 november 2019 om 21:02
Waarom zag je eerst wel een date met hem zitten?
Mijn man en ik vlamden niet via de chat van paiq, maar we waren wel nieuwsgierig naar elkaar. In real life bleek de connectie sterker te zijn dan onze chatgeschiedenis kon vermoeden. Dus ja ik zou de date door laten gaan. Het is maar een date, daarna kan je alsnog besluiten niet verder te daten.
Mijn man en ik vlamden niet via de chat van paiq, maar we waren wel nieuwsgierig naar elkaar. In real life bleek de connectie sterker te zijn dan onze chatgeschiedenis kon vermoeden. Dus ja ik zou de date door laten gaan. Het is maar een date, daarna kan je alsnog besluiten niet verder te daten.
Zulke reacties (afwijzingen) stuurde ik ook altijd, dat werkt niet hoor. Is een te vriendelijke afwijzing. De reactie erop is dan; Oh doe niet zo gek, jij zou nooit mijn tijd verspillen! Ik ben er rond 8.ManOpHetPrikbord schreef: ↑23-11-2019 20:56Heel simpel. Antwoord: Laten we maar niet meeten, ik vrees dat we geen match zijn en wil jouw tijd niet verspillen. *
* de laatste toevoeging maakt het wat vriendelijker omdat je suggereert dat je vooral hem een plezier doet door te gaan Netflixen ipv hem te ontmoeten.
Mijn ervaring is dat mannen nadat er een afspraak is gemaakt voor de date niet meer appen. De dates bij mij zijn wel doorgegaan en de mannen in kwestie bleken allemaal aardig en gezellig, maar gaven aan niet van appen te houden.Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 20:59Klopt toen dacht ik why not maar sindsdien word er helemaal niet meer geappt. Alsof we elkaar niets te zeggen hebben. Dus dan vraag ik me af waarom we eigenlijk op date zouden gaan.
Oké dan zeg ik het idd gewoon af. Als ik nu al niet meer enthousiast ben dan vrees ik dat ik morgen gemaakt leuk moet gaan doen.
@manophetprikbord. Dat is een goede idd en waar ook. Ik wil zijn tijd niet verdoen (onze tijd)
Hij begon ook al van waar word je het meest dronken van (
) en af en toe het gesprek ‘een andere richting’ op proberen te duwen, merkte dat ik daardoor ook al minder zin kreeg.
En nu dan die stilte... daardoor helemaal minder enthousiast
@manophetprikbord. Dat is een goede idd en waar ook. Ik wil zijn tijd niet verdoen (onze tijd)
Hij begon ook al van waar word je het meest dronken van (
En nu dan die stilte... daardoor helemaal minder enthousiast
zaterdag 23 november 2019 om 21:04
Omdat ik dacht dat het best wel klikte (voor zover dat kan via de app)Lavendel_12 schreef: ↑23-11-2019 21:02Waarom zag je eerst wel een date met hem zitten?
Maar toen hij af en toe het gesprek een bepaalde kant op wilde duwen werd ik eigenlijk al een beetje terughoudend.
Misschien heeft dat er ook mee te maken wellicht.
zaterdag 23 november 2019 om 21:05
Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 21:04Omdat ik dacht dat het best wel klikte (voor zover dat kan via de app)
Maar toen hij af en toe het gesprek een bepaalde kant op wilde duwen werd ik eigenlijk al een beetje terughoudend.
Welke kant?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 november 2019 om 21:06
Ja niet zo van het appen zijn kan natuurlijk ook.. hmm maar toch voel ik me niet enthousiast.
zaterdag 23 november 2019 om 21:07
Zodra het gesprek richting seks oid ging kapte ik de chat af. Dat vind ik iets anders. Zat kerels die alleen willen afspreken voor seks, daar was ik niet naar op zoek.Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 21:04Omdat ik dacht dat het best wel klikte (voor zover dat kan via de app)
zaterdag 23 november 2019 om 21:09
Hij begon over waar ik het meest dronken van word. Dat ik wel bij hem kon slapen... dus ik gaf aan dat ik geen wilde plannen had omdat ik gewoon moet werken de dag erna. Toen was het oh maar ik breng je wel naar je werk.
Of als hij app te hoe mijn werkdag was.. gaf ik als reactie ; beetje rustig vandaag en dat ik een beetje moe was.
Toen was het weer ; dat komt omdat je geen spannende afleiding hebt.
Kreeg toen ineens het gevoel alsof hij vooral op seks uit was maar hij zei dat hij me aan het plagen was.
zaterdag 23 november 2019 om 21:12
Pffff wat een geneuzel joh. Ik zou er ook klaar mee zijn.Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 21:09Hij begon over waar ik het meest dronken van word. Dat ik wel bij hem kon slapen... dus ik gaf aan dat ik geen wilde plannen had omdat ik gewoon moet werken de dag erna. Toen was het oh maar ik breng je wel naar je werk.
Of als hij app te hoe mijn werkdag was.. gaf ik als reactie ; beetje rustig vandaag en dat ik een beetje moe was.
Kreeg toen ineens het gevoel alsof hij vooral op seks uit was maar hij zei dat hij me aan het plagen was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 november 2019 om 22:09
Die zoekt seks.Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 21:09Hij begon over waar ik het meest dronken van word. Dat ik wel bij hem kon slapen... dus ik gaf aan dat ik geen wilde plannen had omdat ik gewoon moet werken de dag erna. Toen was het oh maar ik breng je wel naar je werk.
Als jij dat niet zoekt zou ik het ook afkappen.
Seks is geen taboe, maar iemand die niet een gezellig gesprek kan voeren zonder van die toespelingen, die hoef ik niet te ontmoeten.
zaterdag 23 november 2019 om 22:26
Zou ik ook geen zin meer in hebben. Sowieso als je zelf aangeeft het niet laat te maken en de ander begint meteen te pushen, vervelend.Chantal-1989 schreef: ↑23-11-2019 21:09Hij begon over waar ik het meest dronken van word. Dat ik wel bij hem kon slapen... dus ik gaf aan dat ik geen wilde plannen had omdat ik gewoon moet werken de dag erna. Toen was het oh maar ik breng je wel naar je werk.
Zoek maar wat leukers!
Je kunt méér.
zaterdag 23 november 2019 om 22:28
Stomvervelend is het, in elk gesprek van die toespelingen. Alles wat je zegt wordt richting seks gedraaid. Ik kan de woorden massage, sauna en naaktstrand niet meer horen.minnimouse schreef: ↑23-11-2019 22:09Die zoekt seks.
Als jij dat niet zoekt zou ik het ook afkappen.
Seks is geen taboe, maar iemand die niet een gezellig gesprek kan voeren zonder van die toespelingen, die hoef ik niet te ontmoeten.
zaterdag 23 november 2019 om 22:30
Ik ben getrouwd, dus niet meer op de datingmarkt, maar ik herinner het me nog wel ja.
'Hou je ook van masseren?' of 'Als het gezellig is op de 1e date, dan ga ik je masseren hoor!'
Pffff
zaterdag 23 november 2019 om 22:57
Haha ja dat laatste is zeker waar.
Ik zou liever met iemand daten die gewoon leuk en gezellig doet en een normaal gesprek kan voeren. De seks komt dan later wel vanzelf.