Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
hippygirl94 schreef:
12-11-2019 21:12
Ben ik de enige die die Payton niet snapt. Ze claimt Casey aan alle kanten en wordt boos omdat hij aangeeft meg zn vriendin te willen trouwen en vind dat hij dat niet kan maken tegenover haar, maar heeft zelf wel een trio met die andere vent?????
Daar ben je niet de enige in. Ik vond het ook al apart en begon haast te twijfelen of zij het dan wel was in dat trio. Ze komt mij een beetje wanhopig over, alsof ze per sé met een man daar van het eiland wil vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
RoosOpJeHoed schreef:
13-11-2019 14:49
Daar ben je niet de enige in. Ik vond het ook al apart en begon haast te twijfelen of zij het dan wel was in dat trio. Ze komt mij een beetje wanhopig over, alsof ze per sé met een man daar van het eiland wil vertrekken.
Ja echt he? Ik zat ook zo van 'heh, ze had net nog een trio'.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
13-11-2019 14:50
Ja echt he? Ik zat ook zo van 'heh, ze had net nog een trio'.
Ik weet niet of er echt sprake was van een trio, het was meer dat ze aanwezig was bij iets wat misschien een trio zou kunnen worden. Volgens David was er geen sprake van echt seks, heb ik ergens gelezen.
Neemt niet weg natuurlijk, dat het gedrag van Payton(?) op zijn zachts gezegd, nogal vreemd is.
Ah het duurt altijd zolang dit. Ik wil de volgende aflevering weer zien.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
13-11-2019 16:31
Ik weet niet of er echt sprake was van een trio, het was meer dat ze aanwezig was bij iets wat misschien een trio zou kunnen worden. Volgens David was er geen sprake van echt seks, heb ik ergens gelezen.
Neemt niet weg natuurlijk, dat het gedrag van Payton(?) op zijn zachts gezegd, nogal vreemd is.
Nou ze was echt niet alleen aanwezig hoor. Ze lag naakt op hem te zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
13-11-2019 16:31
Ik weet niet of er echt sprake was van een trio, het was meer dat ze aanwezig was bij iets wat misschien een trio zou kunnen worden. Volgens David was er geen sprake van echt seks, heb ik ergens gelezen.
Neemt niet weg natuurlijk, dat het gedrag van Payton(?) op zijn zachts gezegd, nogal vreemd is.
Nouja wel of geen seks ze lagen iig met z'n 3en naakt in bed 'dingen' te doen. Wanneer en of zoiets een trio is maakt natuurlijk niet echt uit. Ze waren iïg niet met z'n 3en goed gekleed aan het lunchen.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
14-11-2019 17:11
Nouja wel of geen seks ze lagen iig met z'n 3en naakt in bed 'dingen' te doen. Wanneer en of zoiets een trio is maakt natuurlijk niet echt uit. Ze waren iïg niet met z'n 3en goed gekleed aan het lunchen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, in mijn eerste zin had moeten staan: " ik weet niet of er echt sprake was van seks, maar ze was aanwezig bij iets wat een trio leek te zijn."
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
14-11-2019 17:11
Ze waren iïg niet met z'n 3en goed gekleed aan het lunchen.
:rofl:

Ik weet ook niet of er wel of geen trio was, maar het meisje met de donkere haren liep de volgende ochtend weg en zei dat het de walk of shame was. Dus dan ga ik er wel vanuit dat er het eea is gebeurd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja die stewardess idd. En ook al heeft Payton niks gedaan, als je verliefd op iemand bent (dat lijkt ze te zijn op Casey?) dan ga je toch niet naakt met 2 anderen in bed liggen en zo in een trio achtige situatie terecht komen.

Als je David en die stewardess onder de douche ziet staan dan denk je toch; succes jongens, aju!
En niet; oh gezellig, let me jump in!
Alle reacties Link kopieren
Payton heeft sowieso naakt op hem gelegen en met hem gezoend. Dat was duidelijk te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat zij degene was die er steeds naast lag. Kon niet goed zien wie wie was.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
16-11-2019 08:52
Ik dacht dat zij degene was die er steeds naast lag. Kon niet goed zien wie wie was.
Nee dat was die Chinees achtige
Alle reacties Link kopieren
Heeeheeeee... eindelijk iemand die boos word om het zien dat zijn partner vreemd gaat! Go Casey....

En ik blijf erbij, die single meiden zijn koekoek ... wat aan haaien zeg.

David is gewoon geil, 1 boterham gehad, door naar de volgende.... wat een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
16-11-2019 18:09
Heeeheeeee... eindelijk iemand die boos word om het zien dat zijn partner vreemd gaat! Go Casey....

En ik blijf erbij, die single meiden zijn koekoek ... wat aan haaien zeg.

David is gewoon geil, 1 boterham gehad, door naar de volgende.... wat een sukkel.
Ja wel sneu voor Casey! Hopelijk schudt het hem wakker. Wellicht is het alleen te laat. Ashley kan volgensmij ook niet alleen zijn. Die maakt het pas uit met Casey als ze een ander heeft.

Bizar dat David het al had over verhuizen trouwens. Zegt hij dat om haar in bed te krijgen? En voor hem is zijn relatie al over?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat, maar iets in Casey staat mij erg tegen. Ik heb hem even gevolgd op instagram maar daar praat hij dat hem zoveel onrecht is aangedaan door de producers van het programma, maar dan denk ik, je weet toch in wat voor programma je zit en je hebt het toch ook echt gezegd?

Ashley is inderdaad wat Appelien zegt, een meisje wat niet alleen kan zijn. Ik vond hun voorstuk ook niet heel gezond dat ze vertellen dat ze sinds ze iets met elkaar hebben dat ze nooit meer iets apart van elkaar hebben gedaan. Ik zou helemaal benauwd raken van zon relatie.

David is ook bijzonder, wat heb ik gemist dat hij opeens nu al over verhuizen begint?
Alle reacties Link kopieren
Casey staat mij ook enorm tegen. Ik heb ook even op zijn insta gekeken, wat een zelfverheerlijking! Hij heeft goed aan de gewichten gehangen na TI.

Idd die David, wat een zielig figuur. Grote kans dat hij na die blonde voor een ander gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Casey wel wat narcistisch is. En Ashley aanbidt hem, dat heeft hij nodig zo iemand. Hij Vindt zichzelf geweldig en had daarom nooit verwacht dat Ashley vreemd zou gaan. Maar hun relatie is wel ongezond, wist niet dat ze nooit wat zonder elkaar deden. Ben benieuwd wat ze dan van dit programma leren. Ashley lijkt me een type die met Ben weer dezelfde fout maakt door ook weer 24/7 samen te zijn. Heeft zij wel vriendinnen of hangt ze alles op aan haar uiterlijk en haar relatie? (Ze is immers erg knap).
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
17-11-2019 10:09
Casey staat mij ook enorm tegen. Ik heb ook even op zijn insta gekeken, wat een zelfverheerlijking! Hij heeft goed aan de gewichten gehangen na TI.

Idd die David, wat een zielig figuur. Grote kans dat hij na die blonde voor een ander gaat.
Ik hoef trouwens niet te weten of hij en Ashley wel/niet meer samen zijn, mocht daar info over staan op zijn insta.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-11-2019 10:24
Ik hoef trouwens niet te weten of hij en Ashley wel/niet meer samen zijn, mocht daar info over staan op zijn insta.

Ik was niet van plan te gaan spoileren, mocht ik meer weten..
Ik heb echt geen medelijden met Casey.. Ik zie ook narcistische trekjes. En ex trekjes. Je bent daar op dat moment echt blind voor. Maar die gast is echt niet leuk, lief of liefdevol. Alleen maar met zichzelf bezig constant. Bah. Die vrijgezelle meiden zijn ook gevoelig voor dat.

Wel beter dat Ben het is en niet die Dean. Die vindt het een spel. Ben vindt haar echt leuk.

Niet verwacht van Rick dat hij haar zo graag terug wilt nog.

En Daan ofzo? Man wat een gelul over zijn emoties. Hij wilt gewoon seks.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
17-11-2019 11:05

Wel beter dat Ben het is en niet die Dean. Die vindt het een spel. Ben vindt haar echt leuk.
Ja, daar was ik ook wel blij om. Die Deacon vond ik eigenlijk een Casey2.
Vandaar ook dat ze daar als eerste naar toe trok.
Ben is wel leuk en lijkt oprecht.

Typisch dat David naar die Toneata toe trekt, want hij lijkt Samantha veel aantrekkelijker te vinden.
Maar hij zoekt denk ik veel meer het meegaande type die zijn praatjes gelooft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de aflevering van vandaag de videoboodschappen. Ik snapte de boodschap van Ashley (van Rick) niet zo goed. Ze wil Rick niet kwijt, ondanks dat ze de fout in is gegaan met KB, maar daar zegt ze helemaal niks over. Dit was juist haar kans om te zeggen dat ze van hem houdt en dan stuurt ze zo'n "zakelijke" boodschap.

Ashley en Ben vind ik leuk, hij past beter bij haar dan Casey. Die Deac vond ik maar een opdringerig mannetje met z'n bloemblaadjes op het bed.
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel ik deze nog steeds leuker vind dan de Nederlandse versie vind ik dit seizoen toch wel wat meer “gemaakt gescript” ofzo.
Ik heb het idee dat de stellen van vorig seizoen wat serieuzer van te voren met elkaar waren.

Feit dat die Ashley gelijk al in bed met BK lag en ik heb die Rick daar geen traan om zien laten.
Die David lult ook maar wat. Lijkt wel of die een gespleten persoonlijkheid heeft. Jammeren voor de camera en vervolgens weer super close zijn met 1 van de verleiders.

Worden jullie ook niet wat moe van die persoonlijke groei teksten? Alles wordt daar ongeveer ondergebracht.
Alsof al het gedrag goed gepraat wordt in het kader hiervan.
Je kunt je überhaupt afvragen of dit een reële persoonlijke groei is als er allemaal verleiders om je heen zijn die je aandacht geven.

Die videoboodschap van Asley was inderdaad haar kans om tegen Rick te zeggen dat ze spijt had maar dat zou natuurlijk niet goed zijn voor het verloop van de verdere serie dan is al de spanning eruit. Dus weer beetje gemaakt idee kreeg ik er van.

Die verleidsters vind ik ook maar vervelend. Jeetje wat zijn die claimend. Vooral die van rick.

Het is daarin tegen wel veel meer juicy dat vorig jaar dus nog steeds super vermakelijk maar vind het dus daardoor dus ook wat nepper overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ze mogen spoileren op hun insta. Het lijkt mij dat ze net zoals in NL een geheimhouding hebben over de status van hun relatie.

KB vond ik deze aflevering gewoon eng.

Na de boodschap van Ashley dacht ik, misschien krijgen ze richtlijnen wat ze wel en niet mogen zeggen. Ik denk dat als zij zegt "Het was een fout, ik hou van jou" ja dan is het spel over. Dus ik dacht misschien moeten ze verplicht iets zeggen over hun groei, maar goed toen zag ik de boodschap van Casey.

Ik vind wel dat Ashley van Casey een mooie ontwikkeling meemaakt. Niet meer zo afhankelijk van hem. Eerste paar afleveringen dacht ik dat het Pommeline 2.0 zou worden, maar good for her. Mooie videoboodschap ook.

Dat stukje wat ze hadden gemonteerd van David en Tonneta, was echt grappig. Dat die meiden zeiden, ze zullen het wel over het weer hebben. En toen zei David "lekker die zon" (ofzoiets)
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
24-10-2019 16:48
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij dat jongste stel, die Casey en Ashley. Zullen vast ook flings hebben met anderen en daardoor beseffen dat ze eigenlijk wel veel om elkaar geven. Maar misschien heb ik het wel helemaal verkeerd gezien.
Dit had ik inderdaad verkeerd gezien. Wat zijn Ashley en Ben een leuk koppel (vind ik dan) en de verliefdheid straalt ervan af.
En Casey ziet nu in, wat hij kwijt is, maar dat is wel zijn eigen schuld. Volwassen videoboodschap ook van Ashley voor Casey, die daardoor heel goed beseft hoe het er voor staat. Hoop echt dat Ben haar beter behandelt.

Ik vond trouwens de boodschap van Kate aan David ook een goede. En van David snap ik niet veel, Dat is duidelijk nog geen "relatiemateriaal", zeker niet voor Kate, die veel volwassener is. Ik heb het gevoel, dat het tussen David en Tonaetta (of zoiets) ook niks gaat worden, je ziet haar steeds nogal bedenkelijk kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven