Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Omg bizar einde, dat wordt nog wat met het kampvuur.

Ik dacht trouwens dat ik Rick echt een eikel zou vinden maar ik vind dat hij er nog best goed mee om gaat, jammer dat ik die vrijgezel van hen echt heel irritant vind.

Gavin viel me deze aflevering ook wel tegen.

En ik hoop dat Ashley H met 1 van die aardige jongens eindigt. En dat ze ook echt aardig blijken te zijn.
Ashley vind ik nog steeds leuk! Andere chick van Daniel ook. Ik begrijp wel dat je zo wordt met zo'n iemand. Je weet gewoon dat het niet goed zit en nu krijgt ze het bevestigd. Heftig om zo die beelden te zien. En blij dat ze het van Casey lieten zien. Wat een jerk is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij irriteert is dat die vrijgezelle dames zeer dramatisch zijn en dat vind ik vermoeiend.

En dat de vreemdgangers zich gedragen als zielige tieners met hun spijt.
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp werkelijk waar niet dat die tomaeta (ofzo, die blonde vrijgezel) zich over David ontfermt en hem steeds leuker begint te vinden.... uhhhh wat hij is net vreemdgegaan van z'n vriendin met 2 vrouwen en jij vindt hem steeds leuker vinden... Hoe dan?

Casey is een lul door het zo te zeggen. Uiteindelijk heeft hij wel gelijk natuurlijk, als degene van wie je houdt weggaat, gaat het leven door en blijf je doorademen. Maar had niet het idee dat hij het op die manier bedoelde...

Dat wordt voor ons als kijker lachen volgende week..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de vrijgezelle mannen en vrouwen het er dit seizoen zo dik bovenop leggen. Misschien hebben ze dat als opdracht gekregen ook. Lijkt alsof er een aantal tussen zitten die niet echt op zoek zijn naar liefde.

Wat ik absoluut niet begrijp is waarom er zoveel vrouwen achter die Casey aanzitten, zo'n leuke vent is dat toch niet? Ik hoop voor zijn vriendin dat ze daar een hele leuke vent leert kennen of iig hem aan de kant schuift.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
10-11-2019 11:19
Wat mij irriteert is dat die vrijgezelle dames zeer dramatisch zijn en dat vind ik vermoeiend.

En dat de vreemdgangers zich gedragen als zielige tieners met hun spijt.
Nou idd. Ze lijken wel te vinden dat de mannen vreemd MOETEN gaan, want anders hadden ze maar niet mee moeten doen. Uhh ze hebben gewoon een relatie hé dames.
Bij de Nederlandse versie hadden ze dat beter kunnen zeggen, daar had ik die uitspraken wel begrepen. Want daar deden ze niet mee om de relatie te testen, dus vroeg ik me oprecht af: waarom doe je mee??
Alle reacties Link kopieren
OkkiePetite schreef:
10-11-2019 11:42
ik begrijp werkelijk waar niet dat die tomaeta (ofzo, die blonde vrijgezel) zich over David ontfermt en hem steeds leuker begint te vinden.... uhhhh wat hij is net vreemdgegaan van z'n vriendin met 2 vrouwen en jij vindt hem steeds leuker vinden... Hoe dan?
Nou, ze vond er ook wel wat van omdat zij ook al met hem had lopen vozen in het zwembad.
Ze voelde zich zelf ook min of meer bedrogen door hem. Maar ze kon het hem wel vergeven omdat hij zo in de war leek te zijn. Euh???
Dat is niet in de war zijn, dat is gewoon je pik achterna lopen. :rofl:

Die Ashley ook, hahaha. Tegen de presentator zeggen dat ze met KB samen besloten had niet verder te gaan uit respect voor haar relatie met Rick. NOU, dat ging volgens mij toch een béétje anders. Eerst vroeg ze nog of ze even aan zijn apparaat mocht voelen :bonk: . Daarna zat ze te hinten op een toekomst samen met KB en werd keihard door hem in de friendzone geduwd. :biggrin: En maar brullen nu omdat Rick hetzelfde doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja idd heel vreemd van Ashley! Die zit duidelijk met zichzelf in de knoop en valt op mannen die haar niet geven wat zij wil en nodig heeft. Erg gek dat doodleuk verklaart dat ze Rick terugwil en spijt heeft, maar pas wel nadat ze is afgewezen door die griezel.
Ik denk wel dat ze allebei nog gevoelens voor elkaar hebben. Ze hadden beter in relatietherapie kunnen gaan dan hieraan meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Zie dit topic nu pas, leuk! Goed seizoen weer dit, vind het Amerikaanse format nog beter dan de NL versie :)
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
11-11-2019 18:05
Zie dit topic nu pas, leuk! Goed seizoen weer dit, vind het Amerikaanse format nog beter dan de NL versie :)
Eens. Ik denk dat het voornamelijk komt, doordat ze oudere deelnemers én vrijgezellen hebben gecast. Deze mensen zijn veel meer op zoek naar de liefde en zijn hier veel minder op zoek naar tijdelijke bekendheid.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
12-11-2019 12:10
Eens. Ik denk dat het voornamelijk komt, doordat ze oudere deelnemers én vrijgezellen hebben gecast. Deze mensen zijn veel meer op zoek naar de liefde en zijn hier veel minder op zoek naar tijdelijke bekendheid.
En door de presentator. Die is echt goed. Een halve psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
12-11-2019 12:57
En door de presentator. Die is echt goed. Een halve psycholoog.
Inderdaad, die mag zeker niet ontbreken in het lijstje waarom TI USA beter is dan de Nederlandse versie. Hij zegt bijvoorbeeld ook regelmatig bij beelden, dat ze er rekening mee moeten houden dat ze niet weten wat eraan vooraf is gegaan of wat er op volgt. Hij is veel meer bezig met het aanzetten tot nadenken, dan om relaties bewust kapot te maken, zoals Rick Brandsteder bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk de Nederlandse versie leuker, tenminste, toen er nog geen wannabe influencers in zaten.
Ook al kan ik me meer identificeren met de Amerikaanse deelnemers, ik geniet stiekem toch het meeste van mensen die zichzelf volgieten en dan gaan sletten.
Al gebeurt dat nu bij de Amerikaanse ook wel aardig...
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-11-2019 13:06
Ik vind eigenlijk de Nederlandse versie leuker, tenminste, toen er nog geen wannabe influencers in zaten.
Ook al kan ik me meer identificeren met de Amerikaanse deelnemers, ik geniet stiekem toch het meeste van mensen die zichzelf volgieten en dan gaan sletten.
Al gebeurt dat nu bij de Amerikaanse ook wel aardig...
In het begin van de Nederlandse TI was het idd allemaal wat leuker. Toen zaten mensen daar echt om hun relatie te testen en zaten er verleiders om ze daarbij te 'helpen'. Men zat er toen nog niet echt om beroemd te worden en dat maakte het wel wat 'echter'.

De Amerikaanse versie was voorheen blijkbaar ook zo. Maar daar zijn ze een nieuwe weg ingeslagen en zorgen ze voor deelnemers die op een kruispunt staan in hun leven, zowel de stellen als de verleiders. Dat geeft het programma toch wat meer inhoud.

Die presentator is echt geweldig. Ik heb hem even gegoogeld om te kijken of hij relatietherapeut is. Maar hij is gewoon acteur/presentator. Hij zegt soms echt rake dingen en is heel integer. Bij de NL versie gooien ze continu olie op het vuur.
Alle reacties Link kopieren
RoosOpJeHoed schreef:
12-11-2019 14:32
In het begin van de Nederlandse TI was het idd allemaal wat leuker. Toen zaten mensen daar echt om hun relatie te testen en zaten er verleiders om ze daarbij te 'helpen'. Men zat er toen nog niet echt om beroemd te worden en dat maakte het wel wat 'echter'.

De Amerikaanse versie was voorheen blijkbaar ook zo. Maar daar zijn ze een nieuwe weg ingeslagen en zorgen ze voor deelnemers die op een kruispunt staan in hun leven, zowel de stellen als de verleiders. Dat geeft het programma toch wat meer inhoud.

Die presentator is echt geweldig. Ik heb hem even gegoogeld om te kijken of hij relatietherapeut is. Maar hij is gewoon acteur/presentator. Hij zegt soms echt rake dingen en is heel integer. Bij de NL versie gooien ze continu olie op het vuur.
Dit vind ik juist leuk :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-11-2019 14:55
Dit vind ik juist leuk :proud:
Hahaha, ach, in de NL versie past het ook wel.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-11-2019 14:55
Dit vind ik juist leuk :proud:
Ik vind de NL’se presentators helemaal geen olie op het vuur gooien. Ze zeggen juist helemaal niks nuttigs, ze papegaaien alleen een beetje. Ze blijven extreem neutraal. . “Wat heb je gezien? Wat denk je nu? Dus jij vind dat de relatie nu over is?” Zonder enige toegevoegde inhoudelijke reactie, of een eigen mening. Ook niet iets in de trant van wat ze hiervan leren of meenemen naar huis.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
12-11-2019 16:55
Ik vind de NL’se presentators helemaal geen olie op het vuur gooien. Ze zeggen juist helemaal niks nuttigs, ze papegaaien alleen een beetje. Ze blijven extreem neutraal. . “Wat heb je gezien? Wat denk je nu? Dus jij vind dat de relatie nu over is?” Zonder enige toegevoegde inhoudelijke reactie, of een eigen mening. Ook niet iets in de trant van wat ze hiervan leren of meenemen naar huis.
Ze maken best wel vaak suggestieve opmerkingen van: "het lijkt wel of Pietje hier zusenzo doet" Dat vind ik wel olie op het vuur gooien.
Alle reacties Link kopieren
RoosOpJeHoed schreef:
12-11-2019 16:58
Ze maken best wel vaak suggestieve opmerkingen van: "het lijkt wel of Pietje hier zusenzo doet" Dat vind ik wel olie op het vuur gooien.
Dit inderdaad.
En niet zeggen: 'denk aan te context' maar meteen 'wat vind je er nou van dat het lijkt dat pietje dit doet?' 'maakt dat je boos?' 'denk je dat pietje gevoelens voor haar heeft?'
Dat vind ik best wel olie op het vuur gooien.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-11-2019 17:03
Dit inderdaad.
En niet zeggen: 'denk aan te context' maar meteen 'wat vind je er nou van dat het lijkt dat pietje dit doet?' 'maakt dat je boos?' 'denk je dat pietje gevoelens voor haar heeft?'
Dat vind ik best wel olie op het vuur gooien.
Je zou het kunnen zien als olie op het voor gooien, maar ik vind vooral dat ze de hele tijd alleen maar naar hun mening vragen “(wat vind je hier nu van“), zonder dat de presentatoren dus echt iets zinnigs zeggen. Ze herhalen vooral wat de deelnemers zeggen. (“Ik vind het niet kunnen”. “Ok dus jij vind niet dat dit kan en dat hij hiermee te ver gaat?”.) Maar niet per se alsof dat hun eigen mening is, vooral herhaling van het gezegde.
Die presentator van USA is veel meer bezig met wat ze leren van de deelname, en voegt zelf nuttige adviezen toe. Zoals: “als dit je pijn doet om te zien, betekent dat je veel van hem houdt. Bedenk voor jezelf wat je hiermee wilt.” Of: “wat zou je ervan vinden als zij nu verliefd zou worden op een ander?”
Alle reacties Link kopieren
En dan nog wat: er zijn bijna geen herhalingen in USA! De Nederlandse versie staat bomvol herhalingsfragmenten. Hier helemaal niet! Het gaat lekker vlot, meerdere dagen in 1 aflevering, vaak een kampvuur, het kampvuur gaat ook lekker snel zonder dat er eerst eindeloos gepraat wordt met de presentator over hoe het met ze gaat, er gebeurd veel per aflevering .
Alle reacties Link kopieren
Allemaal eens, haha!
Kortom: we hebben een temptation USA nodig mét Rock Brandsteder (en Yolanthe, want die zet zo'n goede pokerface op terwijl ze stookt) :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die die Payton niet snapt. Ze claimt Casey aan alle kanten en wordt boos omdat hij aangeeft meg zn vriendin te willen trouwen en vind dat hij dat niet kan maken tegenover haar, maar heeft zelf wel een trio met die andere vent?????
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
12-11-2019 19:10
En dan nog wat: er zijn bijna geen herhalingen in USA! De Nederlandse versie staat bomvol herhalingsfragmenten. Hier helemaal niet! Het gaat lekker vlot, meerdere dagen in 1 aflevering, vaak een kampvuur, het kampvuur gaat ook lekker snel zonder dat er eerst eindeloos gepraat wordt met de presentator over hoe het met ze gaat, er gebeurd veel per aflevering .
Klopt, niet constant ons lekker maken en dan is er helemaal niks.

Ik ben echt wel heel nieuwsgierig naar de reactie van Kate.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven