Beter een goed buur?
zondag 24 november 2019 om 16:00
Met onze buren hebben wij een goed contact, we lopen de deur niet bij elkaar plat maar we kunnen over en weer op elkaar rekenen. Toch lijkt daar nu verandering in te komen. Vorig jaar hebben we tegelijkertijd ingeschreven op een nieuwbouwproject en stom toevallig zijn we weer biuren geworden. Superleuk maar we beginnen te merken dat onze buren steeds meer naar een stel een paar huizen verderop trekt. Dit stel komt bij dagelijks bij onze buren over de vloer, ons daarentegen negeren ze volkomen. We krijgen een beetje het idee dat ze ons eruit proberen te werken maar geen idee waarom. Wat zouden jullie doen, het ter sprake brengen of het er niet over hebben en zien waar het schip strandt?
zondag 24 november 2019 om 16:54
zondag 24 november 2019 om 17:10
Tof van jou dat je dit toe geeft. Meen ik echt!LhasaApso2008 schreef: ↑24-11-2019 16:38Maar misschien zie ik het verkeerd en ben ik eigenlijk gewoon een tikkie jaloers.
zondag 24 november 2019 om 18:12
Dit...laat je niet kennen en praat niet fout over dat andere stel wat het eerst bij jullie heeft geprobeerd.
De buren zullen er vanzelf achter komen. En anders niet, dan kende je ze niet zo goed als je dacht.
Nope
zondag 24 november 2019 om 18:29
yup of ze hebben ipv een stel goede buren nu twee stellen. Ook weer fijn.Machutookunbietjemeerzijn schreef: ↑24-11-2019 18:12De buren zullen er vanzelf achter komen. En anders niet, dan kende je ze niet zo goed als je dacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.