Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik zit al een half uur op een stoel in de kamer, we spelen treintje. Ik heb geen zin meer maar ik mag niet weg want we zijn er nog niet
mén, das een wereldreis!

poek heeft bij de uren gespeeld, buurmeisje is nu bij ons. weer is nu wat somber, jammer. maar iig wel droog.
Ik wil graag koekjes of broodhaasjes bakken maar mijn kinderen willen niet Pamman is om 12 uur naar de stad vertrokken en nog steeds niet terug.
Och, dan ga je toch zelf bakken, Pammie.

Ik heb net een rondje huisartsenpost en lab erop zitten. Mini klaagt over pijn in het buikje en in zijn piemeltje. Hij heeft al vanaf woensdagavond koort. Nou eigenlijk gaat het de hele dag goed, maar tegen een uur of 3 krijgt hij weer koort. Nu ligt ie dus ook op de bank te slapen.
vervelend, Remma: wat zei de HA-post? heb je AB?
Nee, urine is op kweek gezet. Zat heeeel klein beetje bloed in. Maar dus in eerste instantie geen onsteking, vandaar de kweek. Vind het toch wat vreemd. De hele dag gaat het goed en dan aan het eind van de middag vlamt de koorts weer op.
das idd raar. wanneer heb je de uitslag van de kweek? duurt zeker wel even? vervelend hoor!
De uitslag duurt een paar dagen. Na de pasen dus.
Maar ik denk niet dat het een blaasontsteking is. Dan zou hij aanhoudend koorts moeten hebben, lijkt me.
Ot heeft toch heel lang met een urineweginfectie gelopen, die had toch ook niet continu koorts? Maar goed, wel vreemd. Hoop dat er iets uit de kweek komt, zo zielig als ze last hebben maar je weet niet wat.

Mini mag vanavond opblijven en dan gaan we samen haasjes bakken.

Ik moet mijn vader terugbellen, niet zo'n zin in want hij is zo langdradig over oninteressante dingen (Ik ben naar de Aldi geweest, en toen naar de AH en ik ben even gaan tanken en daarna met de hond gaan lopen. ) Maar goed, verder is hij wel lief hoor.
Oh, is dat echt zo Pammie? Hmm. Getsie, waarom is het nou ook net weer Pasen.

Haha, gewoon om de paar zinnen ja en leuk zeggen
Dat klinkt raar, Remma. Arm kind, alsmaar niet lekker. Hoop voor jullie dat t snel over gaat.

Ik hang op een tuinstoel in de tuin, ben een beetje moe, maar voel me een stuk minder ellendig dan gisteren. Het komt wel weer goed hier. Man en ik hebben het wel goed samen, met Pluis. Alleen een beetje jammer dat ik naadloos door kan van malen over mezelf naar me druk maken om Pluis.

Ank, hoe is het bij jou? Het is wel erg stil daar bij jou.

En Esmee, ook nog steeds op je tandvlees?

Heb je ze nog aan het koeken bakken gekregen, Pammie?
Remma, hadden ze op de huisartsenpost een alternatieve verklaring?

Tssss, Pammie, dat is toch heel spannend, de aldi?
Fijn om te lezen Miffy. Niet gaan malen meis, maar ja, das makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb een beetje de balen van Remman, beetje maar hoor. Ligt nu te pitten want is zo moe. Tja, hoe kan dat nou.
Nee. Hij is ook behoorlijk verkouden, dus dat kon ook nog.
Waarom zou je je druk maken om Pluis, Miffy?
Omdat Pluis dinsdag in hetzelfde ziekenhuis onder het mes moet, remma. Man gaat dan mee naar de ok, want ik denk dat ik daar nog iets te labiel voor ben.

Hoe is het met jouw patient?
Ja, dat idee had ik al, Mif. Maar even om er zeker van te zijn, wellicht was ie ook wat ziekig bedoel ik.

Mijn patient is koortsig gaan slapen. Wij gaan zo uit eten.
Veel plezier, remma!

Wij hebben trouwens vandaag genoten van het weer: kindertjes op het terras en in de zandbak en wij lekker niksen op het terras: zalig! Zometen nog even met de vuurkorf aan.

Bijna-buren hadden vanmorgen enorme pech; bijna-buurmeisje (5 jaar geloof ik) had even de voordeur opengedaan, was naar het toilet gegaan, moeder komt 5 minuten later boven: laptop weg, videocamera weg, portemonnee weg, tas weg

leuk begin van de dag (not)
Jeetje wat balen. En wat eng dat ze inbreken terwijl je kind op de wc zit.

Mif, Het is ook eng als je kind onder het mes gaat. Mannie was ook zo oud als Pluis toen hij werd geopereerd, ik weet hoe je je voelt.

Remma, veel plezier met uiteten.

Ank, tis inderdaad stil.

Mini en ik gaan nu paasbroodjes bakken. Hier ook genoten van het weer, weer fijn gegeten buiten.
Kneuterigheid ten top, heerlijk met Mini zoete broodjes gebakken, Holland Got Talent gekeken, een lekker vers warm broodje opgesnoept samen en toen ging ze lief slapen. Ze was zo schattig vandaag, was echt helemaal verliefd op haar

Remma, lekker gegeten?

Citro, hoe is het met jou?

was net op de bank in slaap gevallen, maar ik ben er weer, heel even dan..

Net serieus gesprek gehad met man over bom, hij begrijpt het wel.. nu nog zien of ie er ook iets mee doet..

Klinkt heel gezellig Pammie, jullie broodjes en tvkijk avond

Dat zijn leuke momenten, als je zo verliefd bent op je kind.

Ik ben momenteel wat minder verliefd op Limoen, ze is weer niet op d'r makkelijkst. Niet lachen, maar ik heb een boek aangeschaft over hoogsensitieve kinderen, ik hou niet zo van zelf-diagnoses, en ik weet ook eerlijk gezegd niet of ik er wel "in geloof" maar ze is wel een beetje een aparte en er staan volgens mij (heb nog niet veel gelezen) wel hele praktische tips in hoe ik beter met haar om zou kunnen gaan, en het is het proberen waard, want alles wat ik bij haar doe heeft een averechts effect. Goed.. lach gerust hoor

Lijkt me heel normaal hoor Miffy dat je je zorgen maakt om Pluis' operatie. Is, alweer, niet echt iets om naar uit te kijken. Dat ook dit maar weer snel achter de rug mag zijn.

Inderdaad, stil bij Anky.Hoe gaat het met jou? Hoe lang was man op werktrip? Hij is al weer terug neem ik aan? Zag na Pammie's hint ook je foto's in AK, wat is Sien groot zeg, en Ot ook trouwens, Maby is een schatje..

Beterschap voor mini Remma. Ik hoop niet dat ie er heel veel last van krijgt dit weekend.

Sok, wat een naar idee zeg, bij de buren is wel heel dichtbij.
Binnenpretje Pammie, of weer Fans aan het kijken?
Mini mocht laat naar bed, of niet?

Man kreeg net een mailtje van een vriend van hem dat zijn vrouw zwanger is, en toen bleek toch wel dat we ons nu wel net een beetje verschillend voelen: hij kon er oprecht enthousiast op reageren, mij kost dat nu toch echt even moeite. Niet dat ik het ze niet gun, maar blij doen terwijl ik in dezelfde situatie had willen zitten als zij nu in plaats van 2 dagen na een curettage, gaat me toch niet zo goed af.

Het is ook pas de derde (!) zwangerschap in onze omgeving sinds die belabberde termijnecho...

Arme bijna buren, Sok, en wat ontzettend brutaal, zo even binnen rennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven