Mutsen
donderdag 9 april 2009 om 21:37
Ik ben trouwens hartstikke dom geweest vanavond. We zouden hamburgers eten en op het moment dat ik ze in de pan gooi zie ik dat de datum 03-04 is. Ik balen. Alles uitgezet en naar de friettent gegaan met de kinderen. Bedenk ik me ruimschoots na het eten dat ik die dingen uit de diepvries had gehaald en ik ze helemaal niet 'vers' in de koelkast had liggen. Toen lagen ze al in de kliko. Lekker blont.
donderdag 9 april 2009 om 22:09
Miffy wat balen van dat wachten, kan me voorstellen dat het gewoon zsm achter de rug wilt hebben. Gelukkig dat je voor jou de goede keuze hebt gemaakt.
nog eentje exra.
Ik ga slapen, ik voel me helemaal niet goed. Begon vanmorgen met keelpijn, daarna hoofdpijn, beetje misselijk warme en koude rillingen, en ik val achter mijn laptop in slaap, dus misschien is op tijd naar bed geen gek idee.
ik heb een bom gedropt in de AK..
nog eentje exra.
Ik ga slapen, ik voel me helemaal niet goed. Begon vanmorgen met keelpijn, daarna hoofdpijn, beetje misselijk warme en koude rillingen, en ik val achter mijn laptop in slaap, dus misschien is op tijd naar bed geen gek idee.
ik heb een bom gedropt in de AK..
donderdag 9 april 2009 om 22:45
donderdag 9 april 2009 om 23:16
voor Citro.
Ik moet nog spullen inpakken eigenlijk. Geen zin meer. Ik had vanavond een etentje en heb een paar wijntjes gedronken, en dat ben ik helemaal niet meer gewend, dus val een beetje om. Maat als ik het nu niet doe heb ik morgen spijjt. Ik heb trouwens een handtastelijke baas (die was ook mee bij het etentje).
Trusten.
Ik moet nog spullen inpakken eigenlijk. Geen zin meer. Ik had vanavond een etentje en heb een paar wijntjes gedronken, en dat ben ik helemaal niet meer gewend, dus val een beetje om. Maat als ik het nu niet doe heb ik morgen spijjt. Ik heb trouwens een handtastelijke baas (die was ook mee bij het etentje).
Trusten.
vrijdag 10 april 2009 om 09:27
Citro, wat een moeilijk bommetje meid!
Ik lig in mijn bed en vind dat wel best, heb nog niet echt ergens zin in. Lichamelijk gaat het best, het been waar ze de anti D in geprikt hebben en de prikplek in mijn rug voel ik nog het meest, maar erg vrolijk ben ik nog niet. Had ik ook niet anders verwacht.
Koeky, handtastelijke baas, had jij daar al eens eerder iets over verteld?
Beterschap, Sok. Is de rest van de sokfamilie wel gezond?
Ik lig in mijn bed en vind dat wel best, heb nog niet echt ergens zin in. Lichamelijk gaat het best, het been waar ze de anti D in geprikt hebben en de prikplek in mijn rug voel ik nog het meest, maar erg vrolijk ben ik nog niet. Had ik ook niet anders verwacht.
Koeky, handtastelijke baas, had jij daar al eens eerder iets over verteld?
Beterschap, Sok. Is de rest van de sokfamilie wel gezond?
vrijdag 10 april 2009 om 14:00
ik heb tot half 1 geslapen (zou ik het nodig hebben gehad? ) en hoewel ik niet meer heb hoeven rennen, voelt het in mijn buik nog altijd onrustig. en echt honger heb ik ook niet. Sokman heeft vannacht twee keer gespuugd, maar is toch gaan werken. Hij had vanmorgen ontzettende zin in cola, dus wat hem betreft kon hij wel gaan werken.
ga zo eens kijken of ik buiten op het terras wat kan werken op de laptop. het is nu zeker geen straf om thuis te zijn! (hoewel het leuker was geweest als ik me wat beter voelde.
Miffy: zou er gewoon aan toegeven, aan de 'ik-ben-er- even-niet-'behoefte. het blijft gewoon kut en doen alsof er niks gebeurd is, lijkt me niet vertsandig. je moet toch snel genoeg nog aan de bak.
ga zo eens kijken of ik buiten op het terras wat kan werken op de laptop. het is nu zeker geen straf om thuis te zijn! (hoewel het leuker was geweest als ik me wat beter voelde.
Miffy: zou er gewoon aan toegeven, aan de 'ik-ben-er- even-niet-'behoefte. het blijft gewoon kut en doen alsof er niks gebeurd is, lijkt me niet vertsandig. je moet toch snel genoeg nog aan de bak.
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 10-04-2009 15:04
Reden: slome doos...
Reden: slome doos...
% gewijzigd
vrijdag 10 april 2009 om 14:20