Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik ben trouwens hartstikke dom geweest vanavond. We zouden hamburgers eten en op het moment dat ik ze in de pan gooi zie ik dat de datum 03-04 is. Ik balen. Alles uitgezet en naar de friettent gegaan met de kinderen. Bedenk ik me ruimschoots na het eten dat ik die dingen uit de diepvries had gehaald en ik ze helemaal niet 'vers' in de koelkast had liggen. Toen lagen ze al in de kliko. Lekker blont.
Miffy wat balen van dat wachten, kan me voorstellen dat het gewoon zsm achter de rug wilt hebben. Gelukkig dat je voor jou de goede keuze hebt gemaakt.

nog eentje exra.

Ik ga slapen, ik voel me helemaal niet goed. Begon vanmorgen met keelpijn, daarna hoofdpijn, beetje misselijk warme en koude rillingen, en ik val achter mijn laptop in slaap, dus misschien is op tijd naar bed geen gek idee.

ik heb een bom gedropt in de AK..
Sjee, Mif, ik was naar aanleiding van een ander topic even komen gluren. Wat naar voor jullie dat het mis is gegaan. Veel sterkte, met het lichamelijk herstel, maar ook met hart en hoofd.
Fijn dat het achter de rug is Miffy. Balen van het lange wachten. Rustig aan meis. Laat je maar even goed verzorgen.
Had al een vermoeden dat het die bom was, Citro. Heb er nl nog vaak aangedacht.
Je hebt antwoord op je bom. En een erbij

Balen dat je weer ziek bent Citro, je werd net een beetje beter.
Heb ik iets gemist dan, dit was nieuw voor mij?
Ik had onderweg naar de parkeergarage na de meeting een klein tipje van de sluier opgelicht tegen Remma, Pammie.
Oh zo.
Gelukkig dat het achter de rug is Mif. Laat het maar rustig even bezinken dit weekend.

Moet nu even in AK kijken denk ik.
voor Citro, reactie in AK. en voor Miffy; fijn dat het achter de rug is.

Ik wist ook alleen dat er een 'bom' was, Pammie, wat de inhoud van de bom was, wist ik ook niet. heeft ook regelmatig door mijn hoofd gespookt.

en welterusten voor de rest
Oh ja, dat wist ik wel, dattie er was.

Weltrusten.
Lieve meisjes, ik ga naar bed.

Bis morgen.
voor Citro.

Ik moet nog spullen inpakken eigenlijk. Geen zin meer. Ik had vanavond een etentje en heb een paar wijntjes gedronken, en dat ben ik helemaal niet meer gewend, dus val een beetje om. Maat als ik het nu niet doe heb ik morgen spijjt. Ik heb trouwens een handtastelijke baas (die was ook mee bij het etentje).

Trusten.
Oh? Hoe handtastelijk?
Ja, daar doe je nog even een Pammie voor hè
mogggu. ben weer thuis; buik speelt weer op en ik heb geen zin om weer met samengeknepen billen in de trein te zitten. vraag zo wel of collega's wat werk kunnen mailen, misschien dat ik vanmiddag nog wat kan doen. nu maar even slapen
quote:koeky schreef op 09 april 2009 @ 23:24:

Ja, daar doe je nog even een Pammie voor hè
Beterschap Sok!

Ank, hoe is het met jou? En Citro, opgeknapt?

En goedemorgen rest. Wij gaan zo kijken of er nog schoenen zijn voor Mini. Ze past haar schoenen van vorig jaar nog maar die zijn behoorlijk afgetrapt.

Eerst nog even wat koffie naar binnen gieten.
Citro, wat een moeilijk bommetje meid!

Ik lig in mijn bed en vind dat wel best, heb nog niet echt ergens zin in. Lichamelijk gaat het best, het been waar ze de anti D in geprikt hebben en de prikplek in mijn rug voel ik nog het meest, maar erg vrolijk ben ik nog niet. Had ik ook niet anders verwacht.

Koeky, handtastelijke baas, had jij daar al eens eerder iets over verteld?

Beterschap, Sok. Is de rest van de sokfamilie wel gezond?
Lekker in bed blijven. Of straks even in het zonnetje. Is PLuis naar het kdv?

Mini heeft schoenen, beste vriendin is op de thee geweest en nu moeten we nog heel even naar het winkelcentrum.
ik heb tot half 1 geslapen (zou ik het nodig hebben gehad? ) en hoewel ik niet meer heb hoeven rennen, voelt het in mijn buik nog altijd onrustig. en echt honger heb ik ook niet. Sokman heeft vannacht twee keer gespuugd, maar is toch gaan werken. Hij had vanmorgen ontzettende zin in cola, dus wat hem betreft kon hij wel gaan werken.

ga zo eens kijken of ik buiten op het terras wat kan werken op de laptop. het is nu zeker geen straf om thuis te zijn! (hoewel het leuker was geweest als ik me wat beter voelde.

Miffy: zou er gewoon aan toegeven, aan de 'ik-ben-er- even-niet-'behoefte. het blijft gewoon kut en doen alsof er niks gebeurd is, lijkt me niet vertsandig. je moet toch snel genoeg nog aan de bak.
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 10-04-2009 15:04
Reden: slome doos...
% gewijzigd
Bedoel jij niet Mif, Sok? Fijn dat je weer een beetje beter bent.

Ik heb net een waterballon op mijn hoofd gehad, per ongeluk weliswaar, maar het was best koud. Net met de kinderen mijn auto gewassen, die is er wel iets schoner van geworden

Mini loopt inmiddels alleen in haar onderbroek blootje.
Sok is een slome doos....

altijd leuk, blote kinders.

zat net lekker op het terras achter de laptop te werken; houdt de laptop ermee op. dan maar achter de PC, maar doordat ik steeds zit te forummen schiet dat niet echt op.
Minder leuk als ze zo over straat gaat lopen. Bloot is echt voor huis/tuin en niet verder. Het is hier heel hard aan het waaien, beetje jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven