Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 28 november 2019 om 10:24
Was ook sarcasme..yasmijn schreef: ↑28-11-2019 09:32Al een tijdje wakker. Tuurlijk is de blessure bijna klaar. Mwuhaha. Arm hangt nu in een hoek van 35 dus dat is al verbetering. Het wordt nooit meer 100%. Moet zeker nog een jaar door met fysio.
Het is zo stijf. Ik wil wel doorduwen recht naar beneden maar dat wil de arm niet. Ook niet recht omhoog.
Morgen gesprek met de bedrijfsarts. Ik wil volgende week reïntegreren. Ben er nu zo klaar mee!
Lijkt me echt kut! En dat je er wel klaar meebent is ook niet zo gek.
Hoop dat je goed re integratieplan kunt opstellen met bedrijfsarts.
Sterkte!
donderdag 28 november 2019 om 10:27
donderdag 28 november 2019 om 10:35
Echt napraat ook.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 10:33Dit is toch zielig? Trump is echt eengeen woorden voor.
![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 november 2019 om 12:29
Stommer dan stom vind ik dat.
Ik schrijf zelfs de namen van mijn kinderen niet op kerstkaarten: IK stuur een kaart, niet mijn kinderen.
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 november 2019 om 12:49
Nee, want ik wilde even een punt maken. Zo'n beetje op alles wat Duchess hier post komt vervelend commentaar. En dan zo'n opmerking over napraat schiet even verkeerd omdat zo'n beetje alles hier allesbehalve napraat is.
nouschi wijzigde dit bericht op 28-11-2019 12:52
0.45% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 28 november 2019 om 12:51
Ja, dat snap ik. Je doet een DMM-HRS'je dus.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 november 2019 om 13:00
Zonder die kop van Trump is het wat beter. Met kop, gatver!DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 10:33Dit is toch zielig? Trump is echt eengeen woorden voor.
![]()

donderdag 28 november 2019 om 13:08
donderdag 28 november 2019 om 13:09
Coconuts12 schreef: ↑28-11-2019 13:01Ook gatver. Ziet eruit als kleine verschrompelde piemels op sterk water.
Past perfect op dit forum.
Such fun!1