Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
28-11-2019 10:35
Echt napraat ook.
Wat is napraat tegenwoordig?
Bepaal jij nu voor mij wat napraat is?
Nouschi schreef:
28-11-2019 13:08
Kan ook dat ie Solo bedoelt natuurlijk.

Nee. Amsterdams zuur staat er ;-)
Solomio schreef:
28-11-2019 12:51
Ja, dat snap ik. Je doet een DMM-HRS'je dus.
Nou, zo zie ik niet. Nouschi schrijft precies wat er al jaren hier gebeurd. Ik vind het prima dat je mij niet moet, maar elke keer op mijn post zout leggen, begint vervelend te worden. Of wil je even sensatie, kijken hoe ik ga reageren en daar over verder zeuren? Been there done that.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:26
0.37% gewijzigd
Star² schreef:
28-11-2019 13:10
Nee. Amsterdams zuur staat er ;-)
O ja, nou dan gaat ie op de negeer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
28-11-2019 10:32
Afbeelding

Afbeelding

Brrrr, dat is dubbel griezelen en gruwelen.

(foto 2 niet hè, dat is prima)
oudebaas schreef:
28-11-2019 12:19
Echte liefde is een Whatsapp profielfoto met zijn tweeën.

Ow, dan doe ik wel 2 plaatjes van mezelf.
Solo, ik moest net zo lachen! Op Facebook bij herinneringen, 6 jaar geleden. Ik postte een boek van Stephen Hawking met de mededeling dat ik hem weg ging leggen omdat ik er niet door kwam en het niet snapte.

Waarop jij zegt: misschien helpt het als je je haar bruin verft.

Mijn man zegt: dit is een echt mannenboek.

Ik: Wil je daarmee zeggen dat vrouwen geen beta's kunnen zijn? :P

Jij: Hahaha, een mannenboek.............. Is dat jouw man, *****?

Man: Zeg ik niet maar je moet wel een beetje achtergrond kennis hebben anders is het adacadabra

Jij: Abracadabra......

Ik: moeilijk woord

Jij: Ja, is een vrouwenwoord......

😂😂😂😂
Geen bijzonderheden
Coconuts12 schreef:
28-11-2019 13:01
Ook gatver. Ziet eruit als kleine verschrompelde piemels op sterk water.
Ieuw :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
28-11-2019 13:08
Kan ook dat ie Solo bedoelt natuurlijk.
Of hij bedoelt ons allebei.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
28-11-2019 13:12
Nou, zo zie ik niet. Nouschi schrijft precies wat er al jaren hier gebeurd. Ik vind het prima dat je mij niet moet, maar elke keer op mijn post zout te leggen, begint vervelend te worden. Of wil je even sensatie, kijken hoe ik ga reageren en daar over verder zeuren? Been there done that.
Nou... ik heb nou best al een paar keer heel aardig op je gereageerd, voor je zwangerschappraat opgenomen kinderkamerkleurtjes voor je uitgezocht en jij reageert vervolgens helemaal nergens op.
Je dropt hier en daar blijft het bij. Soort Pumspje doen ofzo.

Doe dan gewoon eens echt mee.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:28
0.38% gewijzigd
28-11-2019 13:12
Nou, zo zie ik niet. Nouschi schrijft precies wat er al jaren hier gebeurd. Ik vind het prima dat je mij niet moet, maar elke keer op mijn post zout te leggen, begint vervelend te worden. Of wil je even sensatie, kijken hoe ik ga reageren en daar over verder zeuren? Been there done that.
Je zult het wrsch niet geloven, maar ik had helemaal niet door wie dat plaatje gepost had. Ik vond het gewoon nergens op slaan.

En als ik dan lees dat Nous zegt dat er altijd zo negatief op jou gereageerd wordt geloof ik dat onmiddellijk, maar ik reageerde er iig niet op vanwege jou, maar vanwege mijn irritatie over de post op zich.

David Dunning
yasmijn schreef:
28-11-2019 13:16
Solo, ik moest net zo lachen! Op Facebook bij herinneringen, 6 jaar geleden. Ik postte een boek van Stephen Hawking met de mededeling dat ik hem weg ging leggen omdat ik er niet door kwam en het niet snapte.

Waarop jij zegt: misschien helpt het als je je haar bruin verft.

Mijn man zegt: dit is een echt mannenboek.

Ik: Wil je daarmee zeggen dat vrouwen geen beta's kunnen zijn? :P

Jij: Hahaha, een mannenboek.............. Is dat jouw man, *****?

Man: Zeg ik niet maar je moet wel een beetje achtergrond kennis hebben anders is het adacadabra

Jij: Abracadabra......

Ik: moeilijk woord

Jij: Ja, is een vrouwenwoord......

😂😂😂😂
Jezus, wat ben ik eigenlijk leuk. :biggrin:

David Dunning
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:25
Nou... ik heb nou al een paar keer heel aardig op je gereageerd, voor je zwangerschappraat opgenomen kinderkamerkleurtjes voor je uitgezocht en jij reageert vervolgens helemaal nergens op.

Dit dus. Je pleurt iets in de napraat en vertrekt weer. Ik kan daar ook weinig mee.
Solomio schreef:
28-11-2019 13:28
Jezus, wat ben ik eigenlijk leuk. :biggrin:
Ik wilde dit even met je delen :proud:
Geen bijzonderheden
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:25
Nou... ik heb nou al een paar keer heel aardig op je gereageerd, voor je zwangerschappraat opgenomen kinderkamerkleurtjes voor je uitgezocht en jij reageert vervolgens helemaal nergens op.

Ik kom sowieso niet veel meer op het forum, omdat ik met andere dingen bezig ben. De dagen dat ik kom, dan zit ik even op de bank even scrollen bij lezen hier en daar. En dan ga ik weer verder met wat anders. Ik zit er niet helemaal meer in. Het kan idd voorkomen dat ik niet op Posts reageer, omdat men al over is gegaan op wat anders. Ik heb het ook niet tegen jou.
Maar die foto van Trump he.. ik zie dat iemand zie zelfs al in kranten zag staan. Waar kwam die uit dan? (of vandaan of weg.. ik weet soms niet meer wat nou dialect is of Nederlands)
Later is nu
oudebaas schreef:
28-11-2019 12:19
Echte liefde is een Whatsapp profielfoto met zijn tweeën.

Ik heb niet eens een whatsapp afbeelding van mezelf.

~gaat hier in een hoekje over zitten nadenken~
Later is nu
Dreamer schreef:
28-11-2019 13:32
Maar die foto van Trump he.. ik zie dat iemand zie zelfs al in kranten zag staan. Waar kwam die uit dan? (of vandaan of weg.. ik weet soms niet meer wat nou dialect is of Nederlands)
Trump heeft die foto zelf op zijn twitter gegooid. Zonder begeleidend schrijven.
(Daar komt die foto dus 'vandaan')
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
28-11-2019 13:30
Ik kom sowieso niet veel meer op het forum, omdat ik met andere dingen bezig ben. De dagen dat ik kom, dan zit ik even op de bank even scrollen bij lezen hier en daar. En dan ga ik weer verder met wat anders. Ik zit er niet helemaal meer in. Het kan idd voorkomen dat ik niet op Posts reageer, omdat men al over is gegaan op wat anders. Ik heb het ook niet tegen jou.
Totaal geen antwoord op wat ik zeg. Van mij hoef je verder je tijd niet hier te slijten, maar ergens wat droppen en weer vertrokken heeft gewoon dit als resultaat. Vooral als het een herhalend iets is.
Zoals die smiley op dat topic van die museumroof, totaal nietszeggend. Reageer niet of reageer goed. Zoiets.
Of open een mededelingen- en droptopic oid.

Blijft het dat ik het echt asociaal vind dat jij mensen om hulp en advies vraagt en gewoon nergens op reageert als mensen daar positief op in gaan.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:35
0.05% gewijzigd
Maar wat is dan je doel met het neergooien van die foto's?

David Dunning
Oudblond schreef:
28-11-2019 13:33
Trump heeft die foto zelf op zijn twitter gegooid. Zonder begeleidend schrijven.
(Daar komt die foto dus 'vandaan')

Oh
dear
:sigh:

(ah, vandaan, dank! :worship: )
dreamer wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:35
7.38% gewijzigd
Later is nu
Maar waarom post je dan zulke dingen als je daarna niet meer kijkt?

Oprecht benieuwd.
Life is short. Eat dessert first.
En weer dubbel.
Dan moet je ook niet verontwaardigd gaan lopen doen.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
28-11-2019 13:34
Maar wat is dan je doel met het neergooien van die foto's?
En ook mosterd. Zucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven