Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 28 november 2019 om 13:38
Zoals ik al aangaf, ik reageer en dan leg ik de telefoon weer aan de kant en als ik weer terugkom zijn we weer 100 pagina’s verder. Dan ga ik toch niet weer erover beginnen? Mijn excuses.Sudrì schreef: ↑28-11-2019 13:33Totaal geen antwoord op wat ik zeg. Van mij hoef je verder je tijd niet hier te slijten, maar ergens wat droppen en weer vertrokken heeft gewoon dit als resultaat. Vooral als het een herhalend iets is.
Zoals die smiley op dat topic van die museumroof, totaal nietszeggend. Reageer niet of reageer goed. Zoiets.
Of open een mededelingen- en droptopic oid.
Blijft het dat ik het echt asociaal vindt dat jij mensen om hulp en advies vraagt en gewoon nergens op reageert als mensen daar positief op in gaan.

donderdag 28 november 2019 om 13:39
Maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat je een watergeeffout niet op de bloempottenwinkel kan verhalen.

donderdag 28 november 2019 om 13:39
Dat is toch gewoon ontzettend onbeleefd?DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:38Zoals ik al aangaf, ik reageer en dan leg ik de telefoon weer aan de kant en als ik weer terugkom zijn we weer 100 pagina’s verder. Dan ga ik toch niet weer erover beginnen? Mijn excuses.
Wat was het doel van die smiley in dat museumtopic? Of dit plaatje van Trump?

donderdag 28 november 2019 om 13:40
Schijnbaar maken heel veel mensen watergeeffouten door te denken dat de kweekpot er is om het overtollige water afvoer vloeien.herfstappeltaart schreef: ↑28-11-2019 13:39Maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat je een watergeeffout niet op de bloempottenwinkel kan verhalen.
donderdag 28 november 2019 om 13:41
Hou dan op met hulp en advies te vragen. Je doet dat, krijgt tips en reageert vervolgens niet meer. Best wel onbeschoft. En dan drop je een plaatje zonder aanleiding en vervolgens sneer je om je heen. Actie is reactie.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:38Zoals ik al aangaf, ik reageer en dan leg ik de telefoon weer aan de kant en als ik weer terugkom zijn we weer 100 pagina’s verder. Dan ga ik toch niet weer erover beginnen? Mijn excuses.
Geen bijzonderheden

donderdag 28 november 2019 om 13:42
Ben ik niet met je eens, maar dat is een andere discussie. Het ging om de schade aan de kast.
Een sierpot is een sierpot omdat hij als "overpot" dienst moet doen.
En TO is niet meer teruggekomen, dus het was gewoon onzin.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:46
7.61% gewijzigd
donderdag 28 november 2019 om 13:42
In het museum topic wilde ik nog wel reageren, was totaal vergeten wat ik wilde schrijven nadat ik het hele topic had gelezen. En van Trump vond ik een zielige foto en was benieuwd wat jullie ervan vonden. Totaal onschuldig.

donderdag 28 november 2019 om 13:51
DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:49Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.
Ik vind BF commerciele onzin. Nee dus.
Kijk vooral goed naar wat hij VOOR BF kostte voordat je tot aankoop overgaat. Misschien is de aanbieding geen aanbieding.
donderdag 28 november 2019 om 13:53
https://www.telegraaf.nl/video/52388791 ... ack-fridayDuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:49Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.
https://www.volkskrant.nl/de-gids/zijn- ... ~b0bf0cd5/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 november 2019 om 13:55
Ik denk ook niet dat er genocideplannen achter zitten.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:42In het museum topic wilde ik nog wel reageren, was totaal vergeten wat ik wilde schrijven nadat ik het hele topic had gelezen. En van Trump vond ik een zielige foto en was benieuwd wat jullie ervan vonden. Totaal onschuldig.
Maar reageer niet als je het niet meer weer en stel de vraag die bij het plaatje bedoeld was

donderdag 28 november 2019 om 13:55
Ja, hier in NL is het ook niet écht Black Friday, zoals het in de VS gaat. Daar hebben ze gewoon 70% korting of wel meer.herfstappeltaart schreef: ↑28-11-2019 13:51Ik vind BF commerciele onzin. Nee dus.
Kijk vooral goed naar wat hij VOOR BF kostte voordat je tot aankoop overgaat. Misschien is de aanbieding geen aanbieding.

donderdag 28 november 2019 om 13:56
Al een preorder gedaan, in de VS en een echte Black Friday.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:49Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.

donderdag 28 november 2019 om 13:58
Ik word zelfs agressief van Black Friday
Stormen van protest tegen een kleine verandering van een bepaalde historisch onjuiste figuur, want TRADITIE. Vooral niets over willen nemen van nieuwe Nederlanders want WE RAKEN ONZE IDENTITEIT KWIJT
Komen de winkels met het puur Amerikaanse Bf en: KORTING, JAJAJAJAJA, DOEN!!
En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving
Enige dat van BF in onze traditie past, is dat het lekker zuinig is
Stormen van protest tegen een kleine verandering van een bepaalde historisch onjuiste figuur, want TRADITIE. Vooral niets over willen nemen van nieuwe Nederlanders want WE RAKEN ONZE IDENTITEIT KWIJT
En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving

dreamer wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:59
0.10% gewijzigd
Later is nu
donderdag 28 november 2019 om 13:58
Yep, praktische dingen waar nu korting op is zoals handdoeken en drogisterij.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2019 13:49Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.
En natuurlijk altijd controleren of de prijs niet eerst omhoog gegaan is.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 28 november 2019 om 13:59
Doen ze maanden over, over dat verhogen.doornroosje9 schreef: ↑28-11-2019 13:58Yep, praktische dingen waar nu korting op is zoals handdoeken en drogisterij.
En natuurlijk altijd controleren of de prijs niet eerst omhoog gegaan is.

donderdag 28 november 2019 om 13:59
Dreamer schreef: ↑28-11-2019 13:58Ik word zelfs agressief van Black Friday
En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving![]()
Helemaal eens.
donderdag 28 november 2019 om 14:01
Kan ik me voorstellen. Ik heb geen idee dat dat gebeurd is?
Geen kleine kinderen meer en door de hele discussie zo min mogelijk gevolgd.
Overigens: als ik ergens een boekenaanbieding ga zien, van een boek dat ik heeeel graag wil, is er een kans dat ik wel wat koop. Maar dat zo'n bf dan ook nog 8 dagen moet duren. Echt.. 8 dagen vrijdag, dat je je 8 dagen zit te verheugen " morgen weekend", klinkt meer als een kwelling..
Later is nu

Vergeet de B niet, wij houden van Black.Dreamer schreef: ↑28-11-2019 13:58Ik word zelfs agressief van Black Friday
En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 november 2019 om 14:03