Slaapkamers, what to do?
vrijdag 29 november 2019 om 00:04
Hallo!
Wij wonen al jaren dolgelukkig in ons huis met 3 slaapkamers. Wij zijn met zijn tweeën en daardoor hebben we 2 slaapkamers "over". Nu zijn het twee kamers zonder enige functie, eentje is zelfs leeg, de ander heeft 2 kasten staan met wat administratie.
De lege kamer is 3 bij 3, de andere kamer 4,5 bij 4. Grote raampartijen dus genoeg licht.
Maar wat doen we ermee? Heb al allerlei ideeën zoals een walk-in closet. Maar 3 bij 3, zoveel kleding hebben we helemaal niet... al zouden we alles naast elkaar ophangen, dan krijgen we hooguit 1 zijde "gevuld" met 1 rail. En dat is het dan.
Hebben jullie ideeën?
Mocht er iemand zeggen, een paar kinderen krijgen, dat is niet voor iedereen heel erg vanzelfsprekend.
Alvast bedankt!!
Wij wonen al jaren dolgelukkig in ons huis met 3 slaapkamers. Wij zijn met zijn tweeën en daardoor hebben we 2 slaapkamers "over". Nu zijn het twee kamers zonder enige functie, eentje is zelfs leeg, de ander heeft 2 kasten staan met wat administratie.
De lege kamer is 3 bij 3, de andere kamer 4,5 bij 4. Grote raampartijen dus genoeg licht.
Maar wat doen we ermee? Heb al allerlei ideeën zoals een walk-in closet. Maar 3 bij 3, zoveel kleding hebben we helemaal niet... al zouden we alles naast elkaar ophangen, dan krijgen we hooguit 1 zijde "gevuld" met 1 rail. En dat is het dan.
Hebben jullie ideeën?
Mocht er iemand zeggen, een paar kinderen krijgen, dat is niet voor iedereen heel erg vanzelfsprekend.
Alvast bedankt!!
vrijdag 29 november 2019 om 11:30
Heerlijk!Poezemens84 schreef: ↑29-11-2019 11:29Soms hebben we dat wel. Maar we wonen spotgoedkoop, en dan och, dan is die paar kamers extra een heerlijk luxeprobleem![]()
vrijdag 29 november 2019 om 13:06
Wij hebben ook twee kamers over, beide wel vrij klein. Een is logeerkamer (veel familie en vrienden ver weg wonen, dus wordt best vaak gebruikt), met ook onze kledingkasten. En mijn racefiets hangt er aan de muur, aan zo'n mooie hanger.
De andere is was + berging, dus droogrek maar ook al ons outdoor-hobby spul (bergschoenen, wintersportspul, tent etc, wij hebben geen zolder).
Vriend en ik doen regelmatig iets zonder elkaar 's avonds maar willen dan wel in dezelfde ruimte zijn, veel gezelliger. Dus we sporten/breien/gamen/netflixen in de woonkamer.
Als ik jou was zou ik lekker veel wasruimte maken en de droger veel minder gaan gebruiken, scheelt een hoop energie.
De andere is was + berging, dus droogrek maar ook al ons outdoor-hobby spul (bergschoenen, wintersportspul, tent etc, wij hebben geen zolder).
Vriend en ik doen regelmatig iets zonder elkaar 's avonds maar willen dan wel in dezelfde ruimte zijn, veel gezelliger. Dus we sporten/breien/gamen/netflixen in de woonkamer.
Als ik jou was zou ik lekker veel wasruimte maken en de droger veel minder gaan gebruiken, scheelt een hoop energie.
vrijdag 29 november 2019 om 13:13
Wij hebben 5 kamers over.... Daarvan zijn de bovenste drie (zolderverdieping) verhuurd aan vrienden, 1 kamer is mijn walk-in closet
met een paar kasten, mijn kaptafel met stoel, een Ikea-bank die ook als logeerbed kan dienen en dergelijke. De andere kamer is de logeerkamer waar ook al mijn hobbyspullen liggen (reenactment, dus véél zooi). Wij hebben regelmatig loge's, dus meerdere logeerbedden is voor ons heel handig.
Een bibliotheek klinkt ook erg gaaf, maar wij hebben beneden ruimte zat voor onze boeken, dus die is bij ons beneden
Een bibliotheek klinkt ook erg gaaf, maar wij hebben beneden ruimte zat voor onze boeken, dus die is bij ons beneden
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 29 november 2019 om 18:35
Heb je die kamers dan echt over? In de één moet je je kasten kwijt, in de ander je was en allerlei spul wat je niet elders kwijt kunt. Zo klinkt het in ieder gevalstokbootje schreef: ↑29-11-2019 13:06Wij hebben ook twee kamers over, beide wel vrij klein. Een is logeerkamer (veel familie en vrienden ver weg wonen, dus wordt best vaak gebruikt), met ook onze kledingkasten. En mijn racefiets hangt er aan de muur, aan zo'n mooie hanger.