Sintkado voor ouders
donderdag 28 november 2019 om 09:07
Wij vieren volgende week sinterklaas en ik moet nog wat kadootjes halen voor mijn moeder en haar man. Maar ze hebben alles al
En ze gaan binnenkort verhuizen naar een appartement dus ze zijn van alles aan het uitzoeken omdat ze kleiner gaan wonen.
Ik zit nu te denken aan een bon voor de sauna of dat ze samen uit eten kunnen ofzo? Maar is dat leuk ok te geven voor sinterklaas? Of een plateau met kaasjes, worstjes ed...het zijn wel mensen die genieten in het wknd van een wijntje en wat lekkers op tafel.
Maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
Ik zit nu te denken aan een bon voor de sauna of dat ze samen uit eten kunnen ofzo? Maar is dat leuk ok te geven voor sinterklaas? Of een plateau met kaasjes, worstjes ed...het zijn wel mensen die genieten in het wknd van een wijntje en wat lekkers op tafel.
Maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
donderdag 28 november 2019 om 09:25
donderdag 28 november 2019 om 09:56
donderdag 28 november 2019 om 09:57
Als je dat anders ook al zou doen geef je dus eigenlijk niets.ninanoname schreef: ↑28-11-2019 09:56? Of een bon dat je aanbied om tijdens de verhuizing een pan soep oid voor ze te maken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 november 2019 om 10:04
Dat is waar. Je moet inderdaad wel echt iets geven. Maar ik snap dat het lastig is voor mensen die alles al hebben.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-11-2019 09:57Als je dat anders ook al zou doen geef je dus eigenlijk niets.
Ik vind een kok aan huis ook een leuk cadeau. Kost wel wat, maar is wel heel erg leuk. Zeker in een nieuw huis dat je nog je eigen moet maken, is zo'n sfeervol avondje in eigen huis erg welkom. Je bent uit, maar hoeft niet weg.
donderdag 28 november 2019 om 13:45
Bedankt iedereen voor de tips. Kom net net terug vd winkel en heb een bon/kaart die ze in kunnen keveren bij xenos en andere “woonwinkels”. Ik heb bij de Hema een mand gehaald en daar doe ik een fles merlot in, 2 soorten kaas, droge worst, stokbroodje, nootjes, drop voor mams en pure chocola voor paps. En twee wijnglazen.
Ik pak het ff leuk in, hopelijk zijn ze er blij mee.
vrijdag 29 november 2019 om 13:12
Dit klinkt goed.Dwarrel75 schreef: ↑28-11-2019 13:45Bedankt iedereen voor de tips. Kom net net terug vd winkel en heb een bon/kaart die ze in kunnen keveren bij xenos en andere “woonwinkels”. Ik heb bij de Hema een mand gehaald en daar doe ik een fles merlot in, 2 soorten kaas, droge worst, stokbroodje, nootjes, drop voor mams en pure chocola voor paps. En twee wijnglazen.
Dingen die ze daadwerkelijk lekker vinden en bonnen waar ze wat aan hebben in de woonwinkels.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 29 november 2019 om 16:14
Hier zit Kaatje Jans. Dat is zo’n kaas- en notenwinkel. Die hebben altijd leuke pakketten met wijn, nootjes, kaas, worst of pastapakketten. Ze hebben ook bonbons en allerlei ander chocolade. Zoiets vind ik altijd leuk om te geven (en krijgen).
Wij doen met mijn ouders eigenlijk alleen cadeaus voor mijn neefje, maar ik heb voor mijn ouders allebei een warme fleecepyjama gekocht omdat ze laatst riepen dat ze ook zo’n warme wilden
Wij doen met mijn ouders eigenlijk alleen cadeaus voor mijn neefje, maar ik heb voor mijn ouders allebei een warme fleecepyjama gekocht omdat ze laatst riepen dat ze ook zo’n warme wilden
vrijdag 29 november 2019 om 16:17
Dwarrel75 schreef: ↑28-11-2019 13:45Bedankt iedereen voor de tips. Kom net net terug vd winkel en heb een bon/kaart die ze in kunnen keveren bij xenos en andere “woonwinkels”. Ik heb bij de Hema een mand gehaald en daar doe ik een fles merlot in, 2 soorten kaas, droge worst, stokbroodje, nootjes, drop voor mams en pure chocola voor paps. En twee wijnglazen.
Als ik jouw ouders was zou ik hier heel blij mee zijn