UD AUGUSTUS 2020

22-11-2019 22:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag positief getest op 11 dpo. Nog lichtjes met een action test maar heb er alle vertrouwen in. Het is mijn 3e kind en ik ben ongeveer 3 augustus uitgeteld.

Wie schrijft de komende maanden mee? :flirting:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
https://www.mupload.nl/img/tlbomtu93e.jpg

Zondag, maandag, dinsdag, woensdag. Nu ze zijn opgedroogd lijken die van gister en vandaag trouwens nog geen echte knallers. Maar al wel best donker.
Ja ziet er goed uit idd. Ik maak me nu even geen zorgen meer want ik kan er toch niks aan veranderen. Die van Kruidvat stellen me wel weer geruster. Zaterdag de cb digital doen en tot die tijd duimen draaien :biggrin: ik heb voor 18 dec iig de eerste echo staan, de praktijk uit mijn eigen dorp belde net om de afspraken in te plannen.
Fijn dat je weer gerustgesteld bent nu! Op naar een mooie echo de 18e. Wij hebben de 1e echo de 13e. Spannend wel weer!
Haha ja het blijft toch elke keer spannend. Vind het wel fijn dat het voor kerst is, kan ik het dan mooi aan de rest vd familie vertellen :-) Hebben jullie het al aan iemand verteld?
bam_1984 schreef:
27-11-2019 12:26
Haha ja het blijft toch elke keer spannend. Vind het wel fijn dat het voor kerst is, kan ik het dan mooi aan de rest vd familie vertellen :-) Hebben jullie het al aan iemand verteld?
Ja, idd! Leuke tijd om het te vertellen. Hier onze ouders en 2 vriendinnen. Met Sinterklaas de broers en daarna pas na de 1e echo aan andere vriendinnen/familie vertellen denk ik. Of misschien na de termijnecho pas. Ik heb de 1e echo als ik nog net geen 7 weken ben, dus vind dat nog wel vroeg om het te vertellen denk ik.
Ik heb de echo als ik 7+2 ben maar ik ben een open boek, kan toch mijn mond niet houden en als het mis gaat ziet ook iedereen dat aan mij dus dan kan ik het net zo goed vertellen. Echt buitenstaanders niet natuurlijk maar met de mensen om mij heen en mensen die ik dagelijks spreek wil ik dat wel gewoon delen. Ik heb het nu aan mijn moeder, 2 zusjes, 2 vriendinnen en beste vriend verteld. Ben (bewust) alleenstaand dus moet mijn ei ook kwijt he :biggrin:
bam_1984 schreef:
27-11-2019 16:33
Ik heb de echo als ik 7+2 ben maar ik ben een open boek, kan toch mijn mond niet houden en als het mis gaat ziet ook iedereen dat aan mij dus dan kan ik het net zo goed vertellen. Echt buitenstaanders niet natuurlijk maar met de mensen om mij heen en mensen die ik dagelijks spreek wil ik dat wel gewoon delen. Ik heb het nu aan mijn moeder, 2 zusjes, 2 vriendinnen en beste vriend verteld. Ben (bewust) alleenstaand dus moet mijn ei ook kwijt he :biggrin:
Ah, dan snap ik dat goed ja! Wat mooi dat je de keuze hebt gemaakt om alleen toch een gezin te stichten!
Nu een echte knaltest hier! 🤩
:love:
Morgen D-day.. heb het redelijk kunnen laten rusten afgelopen dagen. Voel me wel zwanger iig... :) Keep you posted :)
Spannend! Ik duim voor je! 🍀
Ik voel me ook wel echt zwanger (gevoelige borsten, weeïg zo nu en dan of juist extreme honger, steekjes in m'n buik met opstaan/niezen etc.), heel herkenbaar van de vorige zwangerschap.
Nog 2 weken tot de echo. Als de komende 2 weken ook zo snel gaan als afgelopen week, dan komt dat wel goed!

Hopelijk komen er nog meer meeschrijven hier de komende tijd.
bam_1984 schreef:
29-11-2019 21:15
Morgen D-day.. heb het redelijk kunnen laten rusten afgelopen dagen. Voel me wel zwanger iig... :) Keep you posted :)
En...?
Streepjes zijn duidelijk maar lopen niet op... Zijn ongeveer hetzelfde... had met 3 dagen verschil toch wel meer moeten knallen? Zou maandag 5 weken moeten zijn...
bam_1984 schreef:
30-11-2019 07:58
Streepjes zijn duidelijk maar lopen niet op... Zijn ongeveer hetzelfde... had met 3 dagen verschil toch wel meer moeten knallen? Zou maandag 5 weken moeten zijn...
Hmm ja, verschilt per persoon. Kan het niet zijn dat je minder ver bent? En heb je een foto van de testen?
Nee ik ben afhankelijk van een donor dus gebruik ovulatie testen en heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld op de 11e savonds. Plus los daarvan moeten de testen gewoon oplopen vanaf dat je positief test, wanneer dat dan ook is...

Afbeelding
Ja idd. Mijn eisprong was ook de 11e en bij mij was dat streepje zondag zo en 2 dagen geleden een knaltest. Heb je de clearblue nog gedaan?
Nee dat vind ik zonde van mn geld. Zie zo ook wel dat het streepje niet opgelopen is dus dan geeft de cb niet ineens toch 2/3 aan. We wachten af... 🤞🏻
Ja idd, hopelijk loopt hij toch nog op.. ik duim voor je!
Dank je :heart:
Arrggg ik had net een heel verhaal getypt en kan hem noet terug vinden miss komt hij nog boven water..
Ik kom graag meeschrijven.
Ik ben bibi en net donderdag een positieve test in handen. Ik heb een dochter van 22mnd lekker gezellig maar pittige peuter!
Heel benieuwd hoe dit gaat straks in de toekomst. Spannend allemaal weer.
Hebben jullie al kwaaltjes? En wanneer zijn jullie de vk ga bellen?
Bibi30 schreef:
01-12-2019 14:38
Arrggg ik had net een heel verhaal getypt en kan hem noet terug vinden miss komt hij nog boven water..
Ik kom graag meeschrijven.
Ik ben bibi en net donderdag een positieve test in handen. Ik heb een dochter van 22mnd lekker gezellig maar pittige peuter!
Heel benieuwd hoe dit gaat straks in de toekomst. Spannend allemaal weer.
Hebben jullie al kwaaltjes? En wanneer zijn jullie de vk ga bellen?
Gefeliciteerd & welkom!!
Ik heb 2 dagen na de positieve test de VK gebeld en de 1e echo gepland.
Qua kwaaltjes valt het hier mee. Snel honger, soms wat weeïg, moeheid lijkt wat te komen nu. Heb jij al kwaaltjes?

Misschien is het trouwens een idee om even een nieuw topic te openen met een algemene gebruikersnaam, dan kunnen we een tabel toevoegen.
Ik heb onder deze naam even een nieuwe aangemaakt. Dan kan iedereen zelf de tabel aanpassen. De tabel moet nog gemaakt worden. ;)
Ik heb steekjes onderin dacbt ook gewoon ongesteld te worden maar die steekjes en plomojes zijn duidelijk dat er daar iets hard aan het werk is.
Ik denk dat ik volgende week de vk bel hopelijk mag ik nog even voor de kerst maar ben bang dat het erna wordt.

Kunnen we niet een schema aan dit topic toevoegen? Ik ben er niet handig in dus zal het aan een ander moeten overlaten
Bibi30 schreef:
01-12-2019 16:40
Ik heb steekjes onderin dacbt ook gewoon ongesteld te worden maar die steekjes en plomojes zijn duidelijk dat er daar iets hard aan het werk is.
Ik denk dat ik volgende week de vk bel hopelijk mag ik nog even voor de kerst maar ben bang dat het erna wordt.

Kunnen we niet een schema aan dit topic toevoegen? Ik ben er niet handig in dus zal het aan een ander moeten overlaten
Ja die steekjes voel ik ook de hele dag door af en toe. Heb het idee dat ik dat nu eerder voel dan de vorige keer. Hopelijk kun je nog voor kerst komen voor een echo.

Ja, dat zou wel kunnen, maar dan moet Bam hem toe willen voegen en altijd bij willen werken. Weet niet of dat zo handig is..
zwanger/ud-augustus-2020-met-tabel/list_messages/453596

Hier kunnen we anders in verder schrijven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven