UD AUGUSTUS 2020
vrijdag 22 november 2019 om 22:00
woensdag 27 november 2019 om 10:36
https://www.mupload.nl/img/tlbomtu93e.jpg
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag. Nu ze zijn opgedroogd lijken die van gister en vandaag trouwens nog geen echte knallers. Maar al wel best donker.
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag. Nu ze zijn opgedroogd lijken die van gister en vandaag trouwens nog geen echte knallers. Maar al wel best donker.
woensdag 27 november 2019 om 11:43
Ja ziet er goed uit idd. Ik maak me nu even geen zorgen meer want ik kan er toch niks aan veranderen. Die van Kruidvat stellen me wel weer geruster. Zaterdag de cb digital doen en tot die tijd duimen draaien
ik heb voor 18 dec iig de eerste echo staan, de praktijk uit mijn eigen dorp belde net om de afspraken in te plannen.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
woensdag 27 november 2019 om 16:10
Ja, idd! Leuke tijd om het te vertellen. Hier onze ouders en 2 vriendinnen. Met Sinterklaas de broers en daarna pas na de 1e echo aan andere vriendinnen/familie vertellen denk ik. Of misschien na de termijnecho pas. Ik heb de 1e echo als ik nog net geen 7 weken ben, dus vind dat nog wel vroeg om het te vertellen denk ik.
woensdag 27 november 2019 om 16:33
Ik heb de echo als ik 7+2 ben maar ik ben een open boek, kan toch mijn mond niet houden en als het mis gaat ziet ook iedereen dat aan mij dus dan kan ik het net zo goed vertellen. Echt buitenstaanders niet natuurlijk maar met de mensen om mij heen en mensen die ik dagelijks spreek wil ik dat wel gewoon delen. Ik heb het nu aan mijn moeder, 2 zusjes, 2 vriendinnen en beste vriend verteld. Ben (bewust) alleenstaand dus moet mijn ei ook kwijt he
~ It takes a rad mama to be a father too ~
woensdag 27 november 2019 om 18:00
Ah, dan snap ik dat goed ja! Wat mooi dat je de keuze hebt gemaakt om alleen toch een gezin te stichten!bam_1984 schreef: ↑27-11-2019 16:33Ik heb de echo als ik 7+2 ben maar ik ben een open boek, kan toch mijn mond niet houden en als het mis gaat ziet ook iedereen dat aan mij dus dan kan ik het net zo goed vertellen. Echt buitenstaanders niet natuurlijk maar met de mensen om mij heen en mensen die ik dagelijks spreek wil ik dat wel gewoon delen. Ik heb het nu aan mijn moeder, 2 zusjes, 2 vriendinnen en beste vriend verteld. Ben (bewust) alleenstaand dus moet mijn ei ook kwijt he![]()
vrijdag 29 november 2019 om 21:24
Spannend! Ik duim voor je! 
Ik voel me ook wel echt zwanger (gevoelige borsten, weeïg zo nu en dan of juist extreme honger, steekjes in m'n buik met opstaan/niezen etc.), heel herkenbaar van de vorige zwangerschap.
Nog 2 weken tot de echo. Als de komende 2 weken ook zo snel gaan als afgelopen week, dan komt dat wel goed!
Hopelijk komen er nog meer meeschrijven hier de komende tijd.
Ik voel me ook wel echt zwanger (gevoelige borsten, weeïg zo nu en dan of juist extreme honger, steekjes in m'n buik met opstaan/niezen etc.), heel herkenbaar van de vorige zwangerschap.
Nog 2 weken tot de echo. Als de komende 2 weken ook zo snel gaan als afgelopen week, dan komt dat wel goed!
Hopelijk komen er nog meer meeschrijven hier de komende tijd.
zaterdag 30 november 2019 om 08:14
Hmm ja, verschilt per persoon. Kan het niet zijn dat je minder ver bent? En heb je een foto van de testen?
zaterdag 30 november 2019 om 08:21
zondag 1 december 2019 om 14:38
Arrggg ik had net een heel verhaal getypt en kan hem noet terug vinden miss komt hij nog boven water..
Ik kom graag meeschrijven.
Ik ben bibi en net donderdag een positieve test in handen. Ik heb een dochter van 22mnd lekker gezellig maar pittige peuter!
Heel benieuwd hoe dit gaat straks in de toekomst. Spannend allemaal weer.
Hebben jullie al kwaaltjes? En wanneer zijn jullie de vk ga bellen?
Ik ben bibi en net donderdag een positieve test in handen. Ik heb een dochter van 22mnd lekker gezellig maar pittige peuter!
zondag 1 december 2019 om 15:29
Gefeliciteerd & welkom!!Bibi30 schreef: ↑01-12-2019 14:38Arrggg ik had net een heel verhaal getypt en kan hem noet terug vinden miss komt hij nog boven water..
Ik heb 2 dagen na de positieve test de VK gebeld en de 1e echo gepland.
Qua kwaaltjes valt het hier mee. Snel honger, soms wat weeïg, moeheid lijkt wat te komen nu. Heb jij al kwaaltjes?
Misschien is het trouwens een idee om even een nieuw topic te openen met een algemene gebruikersnaam, dan kunnen we een tabel toevoegen.
zondag 1 december 2019 om 16:40
Ik heb steekjes onderin dacbt ook gewoon ongesteld te worden maar die steekjes en plomojes zijn duidelijk dat er daar iets hard aan het werk is.
Ik denk dat ik volgende week de vk bel hopelijk mag ik nog even voor de kerst maar ben bang dat het erna wordt.
Kunnen we niet een schema aan dit topic toevoegen? Ik ben er niet handig in dus zal het aan een ander moeten overlaten
Ik denk dat ik volgende week de vk bel hopelijk mag ik nog even voor de kerst maar ben bang dat het erna wordt.
Kunnen we niet een schema aan dit topic toevoegen? Ik ben er niet handig in dus zal het aan een ander moeten overlaten
zondag 1 december 2019 om 17:50
Ja die steekjes voel ik ook de hele dag door af en toe. Heb het idee dat ik dat nu eerder voel dan de vorige keer. Hopelijk kun je nog voor kerst komen voor een echo.Bibi30 schreef: ↑01-12-2019 16:40Ik heb steekjes onderin dacbt ook gewoon ongesteld te worden maar die steekjes en plomojes zijn duidelijk dat er daar iets hard aan het werk is.
Ja, dat zou wel kunnen, maar dan moet Bam hem toe willen voegen en altijd bij willen werken. Weet niet of dat zo handig is..
zondag 1 december 2019 om 17:54