UD AUGUSTUS 2020

22-11-2019 22:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag positief getest op 11 dpo. Nog lichtjes met een action test maar heb er alle vertrouwen in. Het is mijn 3e kind en ik ben ongeveer 3 augustus uitgeteld.

Wie schrijft de komende maanden mee? :flirting:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ook positief getest met cb digital :flirting:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels mijn beste vriendin ingelicht.. Moeder en zusjes volgen snel, heb foto's gemaakt die ik af laat drukken en die laat ik dan zien tussen een stel andere foto's onder het mom van, kijk eens wat voor leuke foto's ik af heb laten drukken. Ben benieuwd hoe ze reageren :flirting:

Verder nog niemand positief getest?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik schrijf ook wel mee! Ik heb ook vorige week positief getest en ik verwacht 4 augustus uitgerekend te zijn. Het is ons 2e kindje.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig BrumBrum! Gefeliciteerd! Hoe oud is jullie 1e kind? Mijn oudste is 4 en de jongste 2.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, jij ook nog gefeliciteerd natuurlijk. Onze 1e is van september 2018. Als alles goed mag gaan, zit er bijna 2 jaar leeftijdsverschil tussen straks.

Heb je al een echo gepland?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Mijn 2 kids schelen op 3 weken na ook 2 jaar, net iets korter dus. Straks dus iets meer dan 3 jaar met de jongste. Het duurde nu 10 rondes helaas. Wilde het bij jullie een beetje vlotten?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Nee nog geen echo. Wel vandaag aangemeld dus ze zullen eerdaags wel bellen voor een afspraak, hopelijk net voor kerst goed nieuws :applause:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanochtend een positieve test in handen. 1 augustus uitgerekend.
Eind augustus dit jaar had ik een vroege miskraam (na 7 weken zwangerschap). Hopelijk gaat het nu wel goed. We maken ons in elk geval nog niet te druk en het loopt zoals het loopt :-]
Alle reacties Link kopieren
Welkom paardje, en gefeliciteerd. Hopelijk blijft ie plakken deze keer :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ook gefeliciteerd @Paardje64! Hopelijk deze keer een goede zwangerschap.

@bam_1984, fijn dat het toch gelukt is nu!
Hier ging het heel snel. Deze maand besloten een poging te wagen en 1,5 week later een positieve test in handen.
Als ik uit ga van de 1e dag van mijn laatste menstruatie, dan kom ik uit op 31 juli, maar ga ik uit van de vermoedelijke eisprong (11 november), dan kom ik uit op 4 augustus. Dus ik ben benieuwd wat de uiteindelijke UD wordt.
Alle reacties Link kopieren
BrumBrum schreef:
25-11-2019 19:19
Ook gefeliciteerd @Paardje64! Hopelijk deze keer een goede zwangerschap.

@bam_1984, fijn dat het toch gelukt is nu!
Hier ging het heel snel. Deze maand besloten een poging te wagen en 1,5 week later een positieve test in handen.
Als ik uit ga van de 1e dag van mijn laatste menstruatie, dan kom ik uit op 31 juli, maar ga ik uit van de vermoedelijke eisprong (11 november), dan kom ik uit op 4 augustus. Dus ik ben benieuwd wat de uiteindelijke UD wordt.


O dat is fijn zeg! Ik heb er 6, 8 en nu 10 rondes en dus heel wat testen op zitten. Gelukkig nooit streepjes die weer vervaagden dus heb er wel gewoon vertrouwen in.

Mijn eisprong was deze keer op dag 12, ben ook van die datum uit gegaan want daar gaat het toch om. Je weet het toch niet precies. Ik heb 2 keizersnedes gehad dus de 3e wordt er ook weer eentje. Wsl dus eind juli de uiteindelijke beval datum.

Werd straks teruggebeld door de praktijk waar ik beide keren bij heb gezeten maar doordat ik verhuisd ben kunnen ze me niet aannemen. Super stom want 1 van hun praktijken zit gewoon 10 min rijden bij mij vandaan maar wel in een ander dorp. Baal er echt enorm van, was beide keren super tevreden daar. Even afwachten dus bij welke praktijk ik nu terecht kom. Wil 100% zeker weer in hetzelfde ziekenhuis bevallen.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat is jammer dat je daar niet terecht kunt. Hopelijk wel bij een andere fijne praktijk.

Ik heb de eerste echo als ik bijna 7 weken ben (als mijn eigen berekening klopt). Ze gaan bij de VK uit van de 1e dag van je laatste menstruatie. Dus volgens hun berekening ben ik dan net 7 weken.

Hebben jullie al last van kwaaltjes? Hier vooral hongerig en soms een beetje trillerig.
Alle reacties Link kopieren
Nee nog nergens last van. Ja moe maar dat was al :biggrin: lang leve de donkere dagen. Misselijkheid begint meestal rond een week of 7/8 tot 10/12. Vorige keren tenminste. Fingers crossed dat het weer meevalt.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
26-11-2019 06:05
Nee nog nergens last van. Ja moe maar dat was al :biggrin: lang leve de donkere dagen. Misselijkheid begint meestal rond een week of 7/8 tot 10/12. Vorige keren tenminste. Fingers crossed dat het weer meevalt.
Fijn! Hier de vorige keer van week 6 tot 16 misselijk geweest. Ik hoop zo dat het deze keer minder erg is. Maar we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niet echt heel veel kwaaltjes.
Borsten zijn erg gevoelig, misselijkheid valt nog enorm mee. Wel last van mijn onderrug als ik lang moet staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe staand werk, heb nog nergens last van maar merk wel dat ik op moet letten met zwaar tillen. Maar dat is sowieso natuurlijk. Tijdens de vorige zwangerschap heb ik een longontsteking opgelopen, hopelijk heb ik deze keer een betere weerstand. Ben iig alvast goed op m’n eten aan het letten, dat kan sowieso geen kwaad :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens ook de neiging om te testen om te zien of het streepje dikker wordt? Of wachten jullie gewoon de echo af? Mijn streepje was gister gelukkig wel een stuk dikker dan vrijdagmiddag :heart:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb er een aantal al thuis, dus die maak ik op. Woensdag een heel licht streepje en inmiddels een echte knalstreep! Clearblue was vrijdag 1-2 en gister 2-3.
Alle reacties Link kopieren
O super fijn Brum! Ik gebruik normaal de kv2v5 maar die was woensdag nog omo wit, ik had verder alleen nog action testen in huis (en clearblue digital voor het moment suprême :biggrin: ) dus vrijdagmiddag getest meer uit gewoonte want had echt niet verwacht dat ik deze ronde zwanger geraakt zou zijn! Dus nu maar aan het vergelijken met de action testen, maakt op zich ook niet uit natuurlijk. Ik ga zaterdag de 2e cb digital doen en dan hoop ik ook op een mooie 2-3 weken maar dat zal wel goed zitten. Ik ga het vnvd aan mijn moeder vertellen en morgen ga ik met mn jongste langs bij mn vriendin, haar dochter scheelt 11 dagen met mijn dochter :heart:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hem een beetje te knijpen. De test vandaag is lichter dan maandag ochtend... heb er daarom 2 gedaan en de ene is nog lichter dan de ander. Dan vraag ik me af of de testen gewoon ruk zijn (want 2 action testen gedaan met dezelfde urine) of wordt het hcg minder... to be continued...
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend! Daar zou ik ook onzeker van worden. Misschien kun je nog een andere test doen vandaag? Of een clearblue? Heb je al wel een knalstreep gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nu voor Kruidvat te wachten tot ie open gaat :biggrin: ik heb nog een cb digital maar dat vind ik zonde om die te gebruiken, wsl staat er gewoon nog/weer zwanger 1-2 aangezien er wel nog duidelijk een streepje staat dus dat is weggegooid geld. Ik heb nog geen Knaltest gehad, daar hoopte ik vandaag op.

Dit zijn de 3 testen van vrijdagmiddag, zaterdagochtend en maandagochtend.

Afbeelding

Zal zo ff foto maken van die 2 van vandaag..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Onderste 2 zijn van vandaag.

Afbeelding

De kruidvattesten (bovenste met de urine van vanmorgen, onderste met nieuwe urine :facepalm: )

Afbeelding

Onderste lijkt wel prima toch? Als het streepje al zoveel kan schelen door twee uur verschil :facepalm: ga nu proberen zaterdag pas weer te testen anders maak ik mezelf alleen maar gek! Fingers crossed :roll:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ja, die onderste lijkt niet echt lichter dan die andere toch? Als het om de 2 dagen duidelijker wordt dan is het goed.

Ik zal zo even een foto maken van mijn testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven