35 en nog nooit een relatie gehad.
zaterdag 26 mei 2007 om 17:29
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.

dinsdag 3 december 2019 om 15:45
Dude denk dat je dat ik dat niet geprobeerd heb of zo minstens een decennium lang....
dinsdag 3 december 2019 om 15:48
Euh ja misschien makkelijk als vrouw zijnde maar voor man die er onopvallend en doodnormaal uitziet zo goed als uitgesloten. Ik word pissed off van al die mafketels hier die nog niet 1% van het probleem begrijpen.
dinsdag 3 december 2019 om 15:52
dinsdag 3 december 2019 om 15:58
Ik heb je wel gezien he. Je zag er mooi uit._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 15:48Euh ja misschien makkelijk als vrouw zijnde maar voor man die er onopvallend en doodnormaal uitziet zo goed als uitgesloten. Ik word pissed off van al die mafketels hier die nog niet 1% van het probleem begrijpen.
Ik vind het vreselijk voor je dat je je zo voelt.

dinsdag 3 december 2019 om 17:52
Jij eerst.
dinsdag 3 december 2019 om 17:57
Jup, incel._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 15:54Konden de mensen maar eens in mijn schoenen staan dan zullen ze ervaren hoe machteloos ze zijn. En dat de domme opmerkingen alleen maar frustraties uitlokken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 3 december 2019 om 17:59
dinsdag 3 december 2019 om 18:06
Begrip voor mijn situatie voelt iig wel beter dan alle dooddoeners hier, al is het geen oplossing.
De reden waarom hulp niet effectief is bij mij is omdat ik nooit praktijkervaring heb opgedaan. Je kan praten wat je wil maar als er in de praktijk niks veranderd heb je er niks aan.
Een paar maal per jaar heb ik van die momentjes, fuck ik had nu al kinderen en een partner moeten hebben, wat ik ook graag had gewild maar er nooit van gekomen is. De gemiddelde puber van 14 jaar heeft al meer date/seksuele/contact met andere geslacht ervaring dan ik en dat voelt ook niet prettig.
En ik zie er niet mooi uit , ik zie er heel erg gemiddeld uit, mijn uiterlijk roept geen reactie op dat betekent dat ik niet knap ben maar ook niet lelijk. Ik heb eigenlijk niks dat mij onderscheid van de rest dus kom ik tot de conclusie dat het voor mensen als ik heel lastig is om iemand te treffen in combinatie met heel veel pech.
Ik heb eigenlijk niks meer om voor te leven behalve werken en overleven daarom word volgend jaar voor mij een drugs jaar, ik ga experimenteren met allerlei drugs een jaar lang. En als ik 38 jaar ben dan zie ik wel weer. Nog een jaar waarin helemaal niets gebeurd kan ik niet meer aan. Ik ben het stilstaan sinds mijn achtiende meer dan zat.
En ja ik heb plannen om tot pakweg 45 jaar te leven maar niet voordat ik mij een jaar lang super goed ga voelen, een jaartje flink wat drugs gewoon thuis zal mij erg goed doen. Het is geen oplossing maar die is er dan ook niet meer. Ik zie mezelf nu al terminaal persoon die nog een paar jaar heeft te leven en daarom alleen nog maar prettige dingen gaat doen. Drugs/drank/hoeren wordt mijn ding volgend kalender jaar en dit komt van iemand die geen druppel alcohol of drugs aanraakt normaal gesproken.
anoniem_387980 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 18:09
2.22% gewijzigd
dinsdag 3 december 2019 om 18:07
Brrrr ja, jullie vrouwen creëren de incels door fatsoenlijke mannen dat ik zelf ooit was te skippen. Troll maar lekker verder.

dinsdag 3 december 2019 om 18:08
Je laat het frustraties uitlokken. Jij zit ZELF vast in een situatie. Dit staat Wss los van je “onopvallende en doodnormale” uiterlijk, maar heeft meer te maken met de overtuigingen die jij zelf hebt. Er is maar 1 iemand die jou in deze situatie houdt, en dat ben jij zelf! Door hoe je er mee omgaat. Maar dat wil je niet zien. Je klaagt alleen maar en hangt in een slachtofferrol en hulp wil je niet en ondertussen ben je zo verbolgen als de pest._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 15:54Konden de mensen maar eens in mijn schoenen staan dan zullen ze ervaren hoe machteloos ze zijn. En dat de domme opmerkingen alleen maar frustraties uitlokken.
Zonde.
dinsdag 3 december 2019 om 18:12
Wat denk je nou zelf, dat ik in 36 jaar tijd niet door zou hebben dat ik mij in de slachtofferrol zou bevinden Ik ben al 13 jaar bezig om te doen alsof ik er niet mee zit en dat het allemaal mijn eigen schuld is, nou dat werkt voor geen meter.Noia schreef: ↑03-12-2019 18:08Je laat het frustraties uitlokken. Jij zit ZELF vast in een situatie. Dit staat Wss los van je “onopvallende en doodnormale” uiterlijk, maar heeft meer te maken met de overtuigingen die jij zelf hebt. Er is maar 1 iemand die jou in deze situatie houdt, en dat ben jij zelf! Door hoe je er mee omgaat. Maar dat wil je niet zien. Je klaagt alleen maar en hangt in een slachtofferrol en hulp wil je niet en ondertussen ben je zo verbolgen als de pest.
Zonde.
Overtuigingen die opvallend vaak werden bevestigd anders.
dinsdag 3 december 2019 om 18:21

dinsdag 3 december 2019 om 18:32
Ik ga een jaartje fun maken en het begint tijdens kerst, ik ga gewoon een heel groot kerst diner voor mezelf maken. In het nieuwe jaar mijn baan opzeggen en dan alleen maar doen waar ik zin in heb. Veel experimenteren met drugs.Sjulia schreef: ↑03-12-2019 18:21je hele verhaal maakt me ontzettend droevig. Ik heb in ieder geval begrip voor het verdriet en de frustratie. Ik denk dat je idd vast zit in een situatie waar moeilijk uit te klimmen is en wat niet van de een op andere dag anders kan. Maar er is wel degelijk hulp te krijgen en verandering te creëren. Stapsgewijs. Je hebt alleen helemaal geen hoop, en zonder hoop is er geen motivatie.

dinsdag 3 december 2019 om 19:03
Je hoeft niet te doen dat je er niet mee zit. Je hebt een behoefte die niet wordt vervuld._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 18:12Wat denk je nou zelf, dat ik in 36 jaar tijd niet door zou hebben dat ik mij in de slachtofferrol zou bevinden Ik ben al 13 jaar bezig om te doen alsof ik er niet mee zit en dat het allemaal mijn eigen schuld is, nou dat werkt voor geen meter.
Overtuigingen die opvallend vaak werden bevestigd anders.
Wat heb jij allemaal al gedaan om een oplossing te zoeken?

dinsdag 3 december 2019 om 19:06
Hmmm, ik raad je dan wel met klem aan dit verantwoordelijk te doen om het leuk te houden. Begrijp me niet verkeerd, doe wat je wilt, ik zal je echt niet tegenhouden, maar als je illegale drugs wilt proberen (a.k.a. van de illegale markt), laat deze dan wel testen zodat je zeker weet dat je met the real deal te maken hebt, en niet met een schadelijke/goedkope immitatie.
Drugs kan best wel wat positieve invloed hebben op iemands leven, sommige dan, mits je meer zoekt dan een leuke korte termijn moment, probeer er echter wel rationeel bij te blijven.
Ik weet niet wat je wel/niet hebt meegemaakt _phantast_, maar dat hoeft ook niet voor generieke ideetjes. Ik heb sinds (ongeveer) een jaar mijn leven compleet omgegooid. Mijn probleem is(was?) echter niet te vergelijken met dat van jou, niet echt op het oppervlak tenminste. Ik geloof ook echt wel dat je het meeste huis-tuin-en-keuken wijsheid van internet uitgeprobeerd hebt; het van je afschrijven, sporten, het laten liggen, proberen mensen te benaderen... Een uitlaatklep zogezegd, die heb je wel neem ik aan (moet haast wel).
Ik herken héél erg het gevoel van 'stilstaan', zoals ik mezelf ken, heb ik lang, veels te lang stilgestaan op bepaalde vlakken, sommige meer dan de helft van m'n leven, die pijn ken ik dus erg goed, helaas. Als je er behoefte aan hebt om het te ventileren of in mijn verhaal, ben ik best bereid een PM te sturen met wat meer details. Even een oprechte vraag, vat het niet verkeerd op, maar; heb jij jezelf lief? En hoe uit zich dit? Dit is niet een vraag om lullig te doen, misschien een vraag uit reflectie... Ik heb zelf namelijk zo lang moeten 'overleven' op bepaald vlak (in tegenstelling tot 'leven') dat ik niet eens meer wist wat het is om de tijd te nemen mijzelf te leren kennen, mijzelf te verzorgen en te weten wat ik wilde. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, iedereen is anders.
Als je per sé een drug wil uitproberen, raad ik wel truffels aan, die zijn fysiek en mentaal het minst schadelijk (en bovendien legaal te verkrijgen wat garandeert dat er geen rommel in zit), met als voorwaarde dat je je die dag wel enigzins okay voelt (mentaal en fysiek). Dat kan een enorme trip/reis veroorzaken die je best wel wat nieuwe inzichten kunnen geven. Ook raad ik wel aan een klein beetje te verdiepen in de do's en dont's (wederom, als je er behoefte aan hebt, kan ik die ook in een PM sturen).

Ik weet niet wat je wel/niet hebt meegemaakt _phantast_, maar dat hoeft ook niet voor generieke ideetjes. Ik heb sinds (ongeveer) een jaar mijn leven compleet omgegooid. Mijn probleem is(was?) echter niet te vergelijken met dat van jou, niet echt op het oppervlak tenminste. Ik geloof ook echt wel dat je het meeste huis-tuin-en-keuken wijsheid van internet uitgeprobeerd hebt; het van je afschrijven, sporten, het laten liggen, proberen mensen te benaderen... Een uitlaatklep zogezegd, die heb je wel neem ik aan (moet haast wel).
Ik herken héél erg het gevoel van 'stilstaan', zoals ik mezelf ken, heb ik lang, veels te lang stilgestaan op bepaalde vlakken, sommige meer dan de helft van m'n leven, die pijn ken ik dus erg goed, helaas. Als je er behoefte aan hebt om het te ventileren of in mijn verhaal, ben ik best bereid een PM te sturen met wat meer details. Even een oprechte vraag, vat het niet verkeerd op, maar; heb jij jezelf lief? En hoe uit zich dit? Dit is niet een vraag om lullig te doen, misschien een vraag uit reflectie... Ik heb zelf namelijk zo lang moeten 'overleven' op bepaald vlak (in tegenstelling tot 'leven') dat ik niet eens meer wist wat het is om de tijd te nemen mijzelf te leren kennen, mijzelf te verzorgen en te weten wat ik wilde. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, iedereen is anders.
Als je per sé een drug wil uitproberen, raad ik wel truffels aan, die zijn fysiek en mentaal het minst schadelijk (en bovendien legaal te verkrijgen wat garandeert dat er geen rommel in zit), met als voorwaarde dat je je die dag wel enigzins okay voelt (mentaal en fysiek). Dat kan een enorme trip/reis veroorzaken die je best wel wat nieuwe inzichten kunnen geven. Ook raad ik wel aan een klein beetje te verdiepen in de do's en dont's (wederom, als je er behoefte aan hebt, kan ik die ook in een PM sturen).

dinsdag 3 december 2019 om 19:08
Truffels. Serieus.Thlubbe schreef: ↑03-12-2019 19:06Hmmm, ik raad je dan wel met klem aan dit verantwoordelijk te doen om het leuk te houden. Begrijp me niet verkeerd, doe wat je wilt, ik zal je echt niet tegenhouden, maar als je illegale drugs wilt proberen (a.k.a. van de illegale markt), laat deze dan wel testen zodat je zeker weet dat je met the real deal te maken hebt, en niet met een schadelijke/goedkope immitatie.Drugs kan best wel wat positieve invloed hebben op iemands leven, sommige dan, mits je meer zoekt dan een leuke korte termijn moment, probeer er echter wel rationeel bij te blijven.
Als je per sé een drug wil uitproberen, raad ik wel truffels aan, die zijn fysiek en mentaal het minst schadelijk (en bovendien legaal te verkrijgen wat garandeert dat er geen rommel in zit), met als voorwaarde dat je je die dag wel enigzins okay voelt (mentaal en fysiek). Dat kan een enorme trip/reis veroorzaken die je best wel wat nieuwe inzichten kunnen geven. Ook raad ik wel aan een klein beetje te verdiepen in de do's en dont's (wederom, als je er behoefte aan hebt, kan ik die ook in een PM sturen).![]()
Gegarandeerd een bad trip met de gemoedstoestand van TO. Slecht plan.

dinsdag 3 december 2019 om 19:14
Omdat het je gevoel versterkt.
Het lijkt me ook onverstandig om dit alleen te doen. To komt niet over als een zonnestraaltje (momenteel). Gebruik om de verkeerde redenen.
Ik zou sowieso geen drugs aanraden, al ben ik wel met je eens dat het inzichten kan geven en therapeutisch kan werken.

dinsdag 3 december 2019 om 19:33
Dat is dan ook de reden dat ik hem wel aanraadde om het enkel te doen op een dag waarin hij zich goed voelt en om zich in te lezen, dat is de basis van elke informatieve uitleg over truffels. Het zijn echt geen obscure dingen die je vertelt, ik had ook gerust een heel lang relaas kunnen posten over het wat & hoe en de scheikundige werking in het brein, maar dat gaat een beetje verder dan de problemen, dus gooide het op een advies om het één en ander op te zoeken. Het klopt dat het je gevoel verstekt, enigzins. Ik ben wel met je eens dat een sitter (een oppasser, iemand die bij je is) aanraden ik wel had kunnen doen, omdat dat best wel okee is.
Zelf zou ik ook beslist geen dugs ooit aanraden in de basis, maar als men zo star vertelt dat ie het sowieso zal gaan proberen, tja... Ik ben niet zijn pappa of mamma. Mensen doen allemaal onverstandige dingen. Ik kan er niet echt mee zitten, tenzij het om de ruigere shit gaat, zoals meth of heroïne (en in mindere mate alcohol), allemaal destructieve shit op lange en korte termijn. Ook XTC kan schadelijk zijn als je het onverantwoord gebruikt. Daarom mijn advies om hem tenminste in te laten lezen (met de aanname dat hij dit nog niet gedaan heeft, wat ik betwijfel enigzins, maar 'k kan het mis hebben).
Zelf zou ik ook beslist geen dugs ooit aanraden in de basis, maar als men zo star vertelt dat ie het sowieso zal gaan proberen, tja... Ik ben niet zijn pappa of mamma. Mensen doen allemaal onverstandige dingen. Ik kan er niet echt mee zitten, tenzij het om de ruigere shit gaat, zoals meth of heroïne (en in mindere mate alcohol), allemaal destructieve shit op lange en korte termijn. Ook XTC kan schadelijk zijn als je het onverantwoord gebruikt. Daarom mijn advies om hem tenminste in te laten lezen (met de aanname dat hij dit nog niet gedaan heeft, wat ik betwijfel enigzins, maar 'k kan het mis hebben).

dinsdag 3 december 2019 om 19:33
Ik heb een tijdje op een verslavingsafdeling van de forensische psychiatrie gewerkt.
Met drugs experimenteren kan inderdaad prima zijn, zolang je het in een veilige omgeving én een veilige toestand doet, met de juiste redenen. Phantast, je redenen en de situatie waarin je het gaat doen zijn niet de juiste en het lijkt me dan ook niet verstandig om te gaan experimenteren. Je gaat het nu doen om een leegte op te vullen, een vervangende kick te zoeken omdat je ergens in je leven iets mist. Laat dat nou net de reden zijn van de jongens die uiteindelijk bij ons op de afdeling terecht kwamen.
Met drugs experimenteren kan inderdaad prima zijn, zolang je het in een veilige omgeving én een veilige toestand doet, met de juiste redenen. Phantast, je redenen en de situatie waarin je het gaat doen zijn niet de juiste en het lijkt me dan ook niet verstandig om te gaan experimenteren. Je gaat het nu doen om een leegte op te vullen, een vervangende kick te zoeken omdat je ergens in je leven iets mist. Laat dat nou net de reden zijn van de jongens die uiteindelijk bij ons op de afdeling terecht kwamen.

dinsdag 3 december 2019 om 19:41
Ik denk dat je gelijk hebt. In dat geval enkel sterkte Phnatast.
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 19:47
Reden: Verkeerde nick genoemd
Reden: Verkeerde nick genoemd
1.92% gewijzigd