Intens liefdesverdriet

03-12-2019 22:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_393294 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 19:29
99.91% gewijzigd
Je ex is een lul. En je nieuwe ex klinkt niet veel beter, als hij niet gewoon met jou wil praten over wat hij heeft gehoord.

Dat je al zes weken ziek bent van verdriet, klinkt wel erg heftig. Kun je er met vriendinnen over praten? Afleiding zoeken?
Wat eten we vanavond?
is psycholoog geen oplossing, al is het gewoon uw hart luchten tegen een neutraal iemand. en die mensen zijn toch gebonden aan beroepsgeheim.
Je hebt een obsessie gekregen voor hem. Je moet hieruit komen. Lukt het niet zelf, dan kan je misschien met de huisarts praten of de praktijkondersteuner. Soms helpt dat net dat beetje, wat je nu nodig hebt. Ik denk dat je er thuis ook niet echt over kan praten.
Je nieuwe vriend (nu ex) is eigenlijk geen haar beter. Hij luistert naar roddels van jouw ex en wil niet eens jou de kans geven om erover te praten?! Het voelt nu nog niet zo, maar je bent echt beter af zonder hem. Liefdesverdriet heeft tijd over, zeker als het zo plotseling komt en je elkaar ineens nooit meer ziet/spreekt.

Tijd en afstand helpt. Tijd dus om hem te blokkeren op social media en niet meer hiernaar te kijken.
Wat ellendig voor je. Je nieuwe ex is ook geen echte man, dat hij liever afgaat op praatjes van jouw 1e ex dan dat hij naa jouw kant van het verhaal luistert en je ook de kans niet geeft om erover te praten. Stop met op social media kijken en negeer ze beiden compleet. Je bent wel meer waard dan deze twee losers bij elkaar. Het voelt nu rot, maar probeer je te richten op alles wat veel te leuk is aan jou om ook nog maar 1 minuut van je tijd te besteden aan zulke bekrompen mannen.
Wat naar dat je ex die roddels verspreid. Vreemd dat je vriend dit niet eerst bij jou checkt, voordat hij de roddels gelooft.
Ik kan me zo voorstellen dat het een lastig iets is in jouw (Islamitische) cultuur en dat het je misschien wel een geïsoleerd gevoel geeft? Heb je vriendinnen waarmee je hierover kunt praten? De huisarts?
Probeer als het lukt je ex te blocken op social media. Het doet je geen goed hem steeds te blijven volgen, zo te horen.
Sterkte.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
* Wees sterk
* Recht je rug
* Zie niet om
* Wees trots op wie je bent
* Verbreek alle contacten met deze 2
* Overwin hun zwakte ;-)

Succes
Welkom in de tropen
Misschien is status en eer voor je tweede ex belangrijker voor hem dan jij belangrijk voor hem bent. Is een met roddels 'besmette' vriendin slecht voor zijn ego.
Misschien gelooft hij het niet eens maar krenken zijn vrienden hem er mee.
Zit je eerste ex ook in zijn groep vrienden/kennissen. Hoe komt hij aan het telnr van hem?
Kan allemaal zo zijn.
Maar het is van de zotte dat hij zich in de luren laat leggen door je ex notabene, en vervolgens niets meer met jou te maken wilt hebben.
Door roddels die echt ziek zijn.
Nou sorry hoor, maar wat een slappe zak, wat een suflul. En mocht status, ego e.d. een rol spelen, heb je zin in een relatie met zo'n figuur?
En het belangrijkste, hij was duidelijk niet verliefd op je. Wat je zegt over hoe hij je laat barsten gaf hij niet eens om je. Niet echt , anders liet hij je niet barsten toch!???!
Hoe pijnlijk en verdrietig het nu voor je is, je gaat hopelijk gauw beseffen dat je zijn ware slappe karakter hebt gezien...
En als het liefdesverdriet slijt zal je opgelucht zijn dat je er achter kwam dat hij niet zo lief is dus, als hij zich voordeed.
Het gaat over, echt. Het is een slappe, helemaal niet zo'n lieve, onvolwassen jongen. En jij verdient beter dan dat!
Het kost tijd. Je zal nog een poos toch zijn Social media checken, en al wat hoort bij liefdesverdriet, maar het gaat over. Hoe minder contact hoe sneller. Maar liefdesverdriet kan zo'n 3 maanden duren als je het maar niet blijft voeden met toch spreken en hem zien. Als het gaat beginnen te slijten, lekker je eigen leven goed op de rit zetten en goed voor jezelf zorgen. Daar kan je al sowieso vandaag mee beginnen, fuck liefdesverdriet! Dat zet je in de wachttijd... :hug:
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Als hij niet eens naar je kan luisteren is hij je niet waard. Ga ook gewoon weer naar je werk. Nu zit je heel de dag verdrietig te wezen en daardoor ga je hem volgen op social media
Zoek afleiding en pak jezelf aan voordat hij echt een obsessie wordt en je hem nog gaat stalken ook
Klinkt misschien niet vriendelijk maar wel realistisch
Wat Truus zegt.
Kop op, terug aan het werk.
Pak je leven weer op. Deze knul is ook niks waard. Dat was alleen maar een bak ellende geworden in de toekomst. Mijn schoonzus (moslima) had hetzelfde bij een beginnende relatie. Hij zag foto's van haar neefjes op facebook en dacht dat het haar kinderen waren. Hij heeft haar direct geblokkeerd, na nog ff een kutapp gestuurd te hebben, zodat ze niks kon terug sturen) zonder verhaal te halen.

Zo'n vent wil je echt niet hoor.

Er komt echt een betere man voor je :hug:
Je ex is geen leukerd. Je nieuwe ex ook niet. Want een leuke vent negeert roddels of geeft jou de kans om ze uit te leggen.

Voor nu; afleiding werkt beter tegen liefdesverdriet dan de kuil in je bank bezet houden. Dus wel naar je werk, zoek je vriendinnen op, ga thee drinken met een oude tante en vertel haar hoe gekwetst je bent dat er over je gelogen wordt. Dat gaat je veel meer helpen dan hem achtervolgen op sociale media; je kunt hem beter blokkeren, zodat je niet meer in de verleiding komt.
Wat je aandacht geeft dat groeit. Dus trein jezelf te focussen op andere dingen. Sport. Film. Vrienden. Familie. Enz. Zoek gezonde liefde op en dan bedoel ik niet dates maar vrienden of familie.
Geef aandacht aan dingen waar je echt iets aan hebt.
En pak jezelf aan en stop per direct met social media checken. Geen aandacht meer aan geven.
Sterkte :there:
makreel schreef:
03-12-2019 23:45
Je ex is een lul. En je nieuwe ex klinkt niet veel beter, als hij niet gewoon met jou wil praten over wat hij heeft gehoord.

Dat je al zes weken ziek bent van verdriet, klinkt wel erg heftig. Kun je er met vriendinnen over praten? Afleiding zoeken?
Ik zoek echt heel veel afleiding. Het is ook niet dat ik de hele dag thuis in bed lig. Ik ga weg met vriendinnen of me zusje. Ik sport elke avond, maar toch doet alles mij herinneren aan hem.. en misschien kost dat tijd voor dat hèt slijt.. hoop ik tenminste. Bedankt voor je advies.
Javier schreef:
04-12-2019 02:18
Misschien is status en eer voor je tweede ex belangrijker voor hem dan jij belangrijk voor hem bent. Is een met roddels 'besmette' vriendin slecht voor zijn ego.
Dit is zeker waar Javier. Eer en schaamte speelt een grote rol in ons cultuur. Er zou maar zoiets gezegd worden over je vriendin.. heel snel weg wezen dus. En wat betreft mijn ex’en kennen elkaar niet, zitten ook niet in het zelfde vrienden groep. Maar in “ons” gemeenschap/afkomst rolt het balletje snel; iedereen weet alles over iedereen.

Jou reactie heeft mij goed gedaan, als hij inderdaad voldoende van mij hield, en echt verliefd was dan zouden we er samen wel uit kunnen komen.
Als hij jouw ex wel gelooft en jou niet dan is het gewoon een droeftoeter.

En ga gewoon aan het werk. Kom op, liefdesverdriet is geen reden om 3(!) weken thuis te gaan zitten! Afleiding is goed voor je.
Je moet jezelf echt dwingen om afleiding te zoeken en verder te gaan. Je moet ook echt weer gaan werken...
Je baas vindt het vast ook niet goed dat je je ziek meld en dan wel elke avond gaat sporten en naar vriendinnen gaat denk ik?
abracadabra schreef:
04-12-2019 12:54
Je moet jezelf echt dwingen om afleiding te zoeken en verder te gaan. Je moet ook echt weer gaan werken...
Je baas vindt het vast ook niet goed dat je je ziek meld en dan wel elke avond gaat sporten en naar vriendinnen gaat denk ik?
Als ik zo'n werknemer/werkneemster zou hebben, zou hij/zij er heel snel uit vliegen. Wat een slappe instelling.
Gelukkig heb ik een “baas” met veel begrip en sta ik maar liefst 250 uur in de plus. Dat ik mij nu zo “ziek/afmeld” is alleen maar gunstig voor mijn “baas”.
Lieve mensen,

Ik vraag advies hoe ik hier mee om moet gaan.
Wat betreft mij werk, is dat gewoon heel goed geregeld. Ik begrijp wel dat ik mij niet pas en on te pas kan ziek melden. Ik sta 250 uur in de plus en kan die nu gewoon heel goed gebruiken, en daar weer mijn werkgever ook vanaf.
Valentinaatje schreef:
03-12-2019 22:57
Wij zijn islamitisch, dus roddels en abortus zijn gewoon not done.

Maar samenwonen (en seks hebben) mag dan wel? En met een niet-maagd een relatie hebben vond hij ook geen probleem? Ik vind het wat dubbel overkomen allemaal, maar dat is het voor jouzelf misschien ook wel?
S-Groot schreef:
04-12-2019 14:27
Maar samenwonen (en seks hebben) mag dan wel? En met een niet-maagd een relatie hebben vond hij ook geen probleem? Ik vind het wat dubbel overkomen allemaal, maar dat is het voor jouzelf misschien ook wel?
Ik snap dat het dubbel overkomt. Sommige (ik, mijn exen ook) zijn islamitisch opgevoed, hebben we zo mee gekregen en dat ben je dan maar.. mijn beide exen zoals je merkt gebruiken de islam alleen als het hun uitkomt..
Valentinaatje schreef:
04-12-2019 14:36
mijn beide exen zoals je merkt gebruiken de islam alleen als het hun uitkomt..
Niet alleen je beide exen, jij bent toch zelf ook gaan samenwonen zonder getrouwd te zijn? Maar goed, dat zal vast een andere discussie zijn.
SilverShadow schreef:
04-12-2019 16:19
Niet alleen je beide exen, jij bent toch zelf ook gaan samenwonen zonder getrouwd te zijn? Maar goed, dat zal vast een andere discussie zijn.
Ik gebruik de islam niet. Ik geloof in een God, dat is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven