35 en nog nooit een relatie gehad.
zaterdag 26 mei 2007 om 17:29
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.

dinsdag 3 december 2019 om 20:39
Ik weet niet welk beeld jij hebt van drugs, maar teveel drugs/verkeerde drugs is nog erger dan de stemming die jij nu al hebt.
Nogmaals; welke oplossingen heb jij al geprobeerd?
dinsdag 3 december 2019 om 20:43
._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 18:07Brrrr ja, jullie vrouwen creëren de incels door fatsoenlijke mannen dat ik zelf ooit was te skippen. Troll maar lekker verder.
Koekoek! Je klinkt naar en bitter. Brrrr

dinsdag 3 december 2019 om 20:51
Hmmm, het is jammer dat je zo denkt Phantast.
Ik weet dat het héél onwaarschijnlijk klinkt, maar er is een mooie wereld als je jezelf toestaat die te kunnen zien. Waarschijnlijk klinkt dit betweterig en belerend, dit is echter niet mijn bedoeling. Je hoeft niet kapot te gaan om een leuke tijd, alleen, te hebben.

dinsdag 3 december 2019 om 21:05
Ja hoor, het maakt niet uit wat ik typ jij hebt je kritiek en mening al klaar staan.
En zo verwonderlijk is het niet lijkt mij , ik heb de juiste leeftijd om verbitterd te zijn als niets gaat zoals je zou willen.

dinsdag 3 december 2019 om 22:19
Ik had ook het tegen de (vrouwelijke) TO. Onaantrekkelijk mannen hebben inderdaad een probleem._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 15:48Euh ja misschien makkelijk als vrouw zijnde maar voor man die er onopvallend en doodnormaal uitziet zo goed als uitgesloten. Ik word pissed off van al die mafketels hier die nog niet 1% van het probleem begrijpen.
dinsdag 3 december 2019 om 22:29
Over Incel: Lees eens de site van Alana en haar recente onderzoek naar aanleiding van de negativiteit rondom haar benaming:
https://www.lovenotanger.org/
https://www.lovenotanger.org/

dinsdag 3 december 2019 om 22:34
Waarom gebruik je niet dat jaar om eens jezelf te ontwikkelen. Als je een jaar thuis gaat zitten gebeurt er tenslotte niets en verandert er ook niets. Ga iets doen wat je leuk vindt, ga iets leren, ontwikkel een vaardigheid, wordt er goed in. Zo goed als je kan. Ruim je huis op, schilder het en gooi zoveel mogelijk overtollig bezit weg. Zonder doel ken je niet scoren dus stel jezelf iets ten doel en groei._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 18:06Ik heb eigenlijk niks meer om voor te leven behalve werken en overleven daarom word volgend jaar voor mij een drugs jaar, ik ga experimenteren met allerlei drugs een jaar lang. En als ik 38 jaar ben dan zie ik wel weer. Nog een jaar waarin helemaal niets gebeurd kan ik niet meer aan. Ik ben het stilstaan sinds mijn achtiende meer dan zat.
En ja ik heb plannen om tot pakweg 45 jaar te leven maar niet voordat ik mij een jaar lang super goed ga voelen, een jaartje flink wat drugs gewoon thuis zal mij erg goed doen. Het is geen oplossing maar die is er dan ook niet meer. Ik zie mezelf nu al terminaal persoon die nog een paar jaar heeft te leven en daarom alleen nog maar prettige dingen gaat doen. Drugs/drank/hoeren wordt mijn ding volgend kalender jaar en dit komt van iemand die geen druppel alcohol of drugs aanraakt normaal gesproken.
Er zijn nou eenmaal veel meer mannen die partnerloos blijven dan vrouwen (bewijs zit zelfs in ons DNA) dus jij bent er daar één van. Daar kan je moedeloos van worden, maar ook dat helpt niet. Het leven is gewoon doorploeteren en daarvan leren.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 23:00
1.26% gewijzigd

dinsdag 3 december 2019 om 22:42
Ja, zo werkt onze soort nou eenmaal qua partnerkeuze._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 18:07Brrrr ja, jullie vrouwen creëren de incels door fatsoenlijke mannen dat ik zelf ooit was te skippen.
Vrouwen kiezen, mannen proberen en worden gekozen. Of niet. Kan je heel bitter over doen, maar dat verandert de situatie niet.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 23:00
15.23% gewijzigd
woensdag 4 december 2019 om 04:41
Ok ik reageerde wat kortaf en bot in mijn laatste post.
Wat ik zoal geprobeerd heb zijn o.a diverse therapieën toen ik nog enigszins iets van hoop had.
Aan uiterlijk gewerkt. Kapsel, tanden laten rechtzetten. Passende kledingstijl.
Zelfvertrouwen proberen te faken.
Datingapps daar was ik na een jaar klaar mee aangezien elke vrouw onrealistisch hoge eisen had en 1 harde eis is dat je knap moet zijn, niet bevordelijk voor het zelfvertrouwen.
Op vrouwen afstappen in bars maar omdat ik er altijd uitzag als een slungelige puber tot latere leeftijd maakte ik geen schijn van kans. Ook de dronken dames keken mij vies aan. Tot 33 moest ik overal ID tonen. Maar dat veranderde drastisch rond 34 toen de perceptie van andere mensen volledig veranderde toen werd het opeens u en meneer. Ik was mijn jeugdige look en glanzende elastische huid dan eindelijk verloren en wat overbleef was een volwassen uitziende man die terugstaarde in spiegel
Situaties in scene zetten om in contact te komen. Denk aan , mag ik je bonuskaart lenen ben de mijne vergeten, open vragen stellen bij mensen op fitness.
Voor de persoon die meldt dat ik verbitterd overkom: denk je werkelijk dat dit altijd zo is geweest? Net als elk persoon had ik op mijn 18- 30 dromen en hoop en net als bijna iedereen was het vallen, opstaan en weer een nieuwe poging wagen. Helemaal geen enkel doel heb ik weten te bereiken zelfs de meest simpele. Ik zie nu waar mijn leven op afkoerst en dat trek ik helaas niet. Nog een jaar stilstaan is too much.
Ik had allang een vrouw en kinderen willen hebben in plaats daarvan ben ik een verbitterde ouwe kerel die zich 85 voelt en van de tribune moet zien hoe iedereen groeit en zijn leven leeft. Alleen al als ik mijn oude vrienden bekijk op facebook wordt al duidelijk wat een mislukt leven ik heb.
Daarbij heb ik ook gezondheidsklachten en heb niemand om er mee te praten of steun van een partner. Het enige dat ik heb is me myself and I. Een geïsoleerd bestaan en kans op succes bij vrouwen uitgesloten.
Bijna alle mannen die maagd zijn op hun 50e op het reddit forum hebben dezelfde symptomen. Google 50 or 40 old virgin reddit.
Opvoeding, pestverleden, onopvallend tot matig uiterlijk, een te lieve persoonlijkheid, chronische gezondheidsklachten, geen zelfvertrouwen, laag zelfbeeld, isolatie, pech. Dit zijn de voorwaarden om zo te eindigen. Zelf sta ik machteloos om de cirkel te doorbreken en daarom kan ik mijn leven niet meer serieus nemen.
Over zelfdoding moet je zwijgen en zo wordt het laatst overgebleven taboe in stand gehouden.
anoniem_387980 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 10:10
0.70% gewijzigd

woensdag 4 december 2019 om 05:46
Er zijn genoeg vrouwen die net als jij zijn *), _phantast_, maar misschien vind jij die weer net niet interessant?
*) i.e onopvallend en onervaren
Wat mij vooral opvalt is dat jij hier met jouw woorden al een immense weerzin weet op te wekken bij mij. Daar is geen uiterlijk tegen opgewassen. Al zag je eruit als Jim Bakkum, ik zou me gillend uit de voeten maken na een kort gesprekje met jou. En ik geloof er geen snars van dat jij zo bent geworden en eerder een fijn persoon was: je innerlijk komt hooguit sterker naar voren met het ouder worden. Als je graag minder eenzaam wilt zijn, kun je je beter focussen op het leuker maken van je karakter dan op je uiterlijk.
Wat mij vooral opvalt is dat jij hier met jouw woorden al een immense weerzin weet op te wekken bij mij. Daar is geen uiterlijk tegen opgewassen. Al zag je eruit als Jim Bakkum, ik zou me gillend uit de voeten maken na een kort gesprekje met jou. En ik geloof er geen snars van dat jij zo bent geworden en eerder een fijn persoon was: je innerlijk komt hooguit sterker naar voren met het ouder worden. Als je graag minder eenzaam wilt zijn, kun je je beter focussen op het leuker maken van je karakter dan op je uiterlijk.
woensdag 4 december 2019 om 10:03
Ik vind beiden belangrijk zowel uiterlijk als persoonlijkheid. Als je tevreden bent met je uiterlijk en af en toe bevestiging krijgt is dit bevorderlijk voor je zelfvertrouwen, wanneer je altijd overgeslagen word en niet wordt opgemerkt dan ga je alleen maar meer twijfelen aan jezelf.ikBedoelHetGoed schreef: ↑04-12-2019 05:46Er zijn genoeg vrouwen die net als jij zijn *), _phantast_, maar misschien vind jij die weer net niet interessant?
Er was een tijd dat ik nog veel kon doen met mijn haar en dat deed ik dan ook, hedendaags is mijn haardos een stuk minder vol en ben ik al blij dat lijkt alsof ik nog niet kalend ben.
Dat maakt mij niet uit als je mij niet wil geloven maar ooit was ik een te lieve jongen/man die geen nee kon zeggen en anderen op een voetstuk plaatse totdat ik de mens echt leerde kennen. Mijn persoonlijkheid heb ik nooit echt kunnen ontwikkelen daar ervaring ontbreekt, ik heb geen enkele ervaring met vrouwen deze is nihil. De enige kant die ik ken is de kant van de afwijzing. Er zijn geen vrouwen in mijn leven geweest die ook maar iets van mij wilden weten en daardoor voelde ik mij dus nooit geaccepteerd. Het is bijzonder moeilijk voor mij om niet heel veel haat te voelen en dat maakt van mij dus een incel.
Ik vind het te makkelijk om alles maar af te schuiven op mijn persoonlijkheid. Ik vind het nog grappiger dat mensen gaan denken dat ik mij op deze manier zou uiten als ik ze tegen zou komen op straat voor een praatje.
Ik voel mij vergeten, overgeslagen en verloren in het leven, een ouder wordende kerel die nooit iets meemaakt en daardoor voelt alsof hij 85 is, altijd buitenspel staat en nooit kan deelnemen en alles vanaf de zijlijn en tribune moet ervaren.
Oprechte vrouwen die echt onopvallend en onervaren zijn van mijn leeftijd? Ja en waar moet ik die vinden als die überhaupt bestaan? ergens in een streng geformeerde kerk? Een vrouw die 20 jaar in coma heeft gelegen of iemand die 20 jaar lang in een kelder van een psycho heeft doorgebracht? Laat mij niet lachen, mijn situatie is uniek en bijzonder en ik kan mij enkel voorstellen dat er een handjevol mannen als ik bestaan maar bij vrouwen kan ik mij dit echt niet voorstellen.

woensdag 4 december 2019 om 10:32
Ja zeg, hij is eerlijk. Als elke vrouw op de eerste date al haar problemen op tafel zou leggen, zou de mensheid snel uitsterven.ikBedoelHetGoed schreef: ↑04-12-2019 05:46Wat mij vooral opvalt is dat jij hier met jouw woorden al een immense weerzin weet op te wekken bij mij. Daar is geen uiterlijk tegen opgewassen.
woensdag 4 december 2019 om 13:52
Groot probleem bij mij is dat ik al op de eerste indruk ben afgewezen nog voordat ik iets roep, je kan letterlijk aan de lichaamstaal zien dat ze je afkeuren dus een date tot stand brengen klinkt als iets dat helemaal onbereikbaar is. Sommige mannen hebben veel pech qua aantrekkingskracht en dan kan je het eigenlijk meteen al vergeten. Je hoeft niet perse heel knap te zijn om aantrekkingskracht te hebben maar ik weet zeker dat het bij mij daar aan ontbreekt om mee te beginnen. Stap 1 de eerste indruk daar gaat het al mis, het is direct "mijn type niet" als dat wordt gezegd door 100 van de 100 vrouwen dan heb je gewoon een probleem, en je hoeft niet eens lelijk te zijn. Ik denk zelfs dat iemand die veel lelijker is dan ik maar wel iets van uitstraling heeft nog altijd veel meer kans maakt dan een onzichtbaar uiterlijk en uitstraling.

vrijdag 6 december 2019 om 08:58
Je hebt natuurlijk geld genoeg na een leven zonder vrouwen.._phantast_ schreef: ↑03-12-2019 18:06Ik heb eigenlijk niks meer om voor te leven behalve werken en overleven daarom word volgend jaar voor mij een drugs jaar, ik ga experimenteren met allerlei drugs een jaar lang. (..)
En ja ik heb plannen om tot pakweg 45 jaar te leven maar niet voordat ik mij een jaar lang super goed ga voelen, een jaartje flink wat drugs gewoon thuis zal mij erg goed doen. (..)
Drugs/drank/hoeren wordt mijn ding volgend kalender jaar en dit komt van iemand die geen druppel alcohol of drugs aanraakt normaal gesproken.
vrijdag 6 december 2019 om 11:01
Ik mag niet klagen idd. In je eentje leven is makkelijk wat betreft financiën. Ik geef nooit geld uit aan onzinnige dingen. Ik ga nooit uit eten, ga er nooit op uit, heb geen dure hobby’s, geen huisdieren, geen verslavingen. Het enige dat ik doe is overleven en bestaan. In 2020 ga ik hoerenloper worden en experimenteren met dingen dus het geld is dan zo weer verdwenen. Het zou mij ook niet uitmaken als hoeren van mij walgen, graag zelfs. Ergens voelt het fijn dat zo’n vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij dat voelt als wraak. Ik ga ook een lastige klant worden die zich niet laat afzetten.
vrijdag 6 december 2019 om 11:14
Ik had een heel verhaal willen typen maar heb totaal geen zin in een ban door een wraakzuchtige incel._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 11:01Het zou mij ook niet uitmaken als hoeren van mij walgen, graag zelfs. Ergens voelt het fijn dat zo’n vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij dat voelt als wraak.
Laat ik wel duidelijk zijn als ik zeg te walgen van jouw opmerking over vrouwen.
vrijdag 6 december 2019 om 11:33
Ik geloof er niks van. Al jouw reacties zijn bot, kortaf en oppervlakkig. Dus dat je nu een heel verhaal wilde typen klinkt ongeloofwaardig. Jij bent hier alleen maar om te trollen. Ik vind het prettig dat je walgt van mij, wees blij dat je nooit in de buurt gaat komen bij mij.. iets dat de dames van plezier wel moeten gaan meemaken. Het gaat mij niet om de intimiteit omdat ik geen seksdrive heb. Maar een vrouw op deze wijze een naar gevoel bezorgen gaat mij voldoening geven. De tijd dat ik doorbreng met zo’n vrouw hoop ik dat het vooral een vervelende ervaring voor haar wordt. Seks dus met iemand die je helemaal niet ziet zitten.EsterInside schreef: ↑06-12-2019 11:14Ik had een heel verhaal willen typen maar heb totaal geen zin in een ban door een wraakzuchtige incel.
Laat ik wel duidelijk zijn als ik zeg te walgen van jouw opmerking over vrouwen.