Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Hij gaat waarschijnlijk niet zijn gezin voor jou verlaten. De pijn die hij voelt wanneer hij zijn kind zou moeten achterlaten is waarschijnlijk veel intenser dan de euforie die hij voelt door dit avontuurtje. Je kind achterlaten is een verdrietig iets en dan moet je wel heel erg zeker van je zaak zijn.
anoniem_393280 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 13:16
22.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jongens. We moeten niet meer reageren. Óf dit is compleet uit de duim gezogen óf we hebben hier te maken met een niet zo slim iemand met totaal gebrek aan empathie die echt niet inziet wat voor rare dingen ze verwacht van die vrouw. Want die gaat dat natuurlijk niet zo accepteren. Geloof me, been there done that.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 21:17
Zo wat een toestand zeg deze avond zijn vrouw die hem steeds aan het bellen was en continu appen. Ze dreigde zelfs mij iets aan te doen als ze me ergens tegen kom ik schrik hier nogal van gelukkig heeft hij mij tot rust gebracht. Ik snap haar echt wel hoor ik zou me ook zo voelen als ik in haar situatie zou zitten. We zijn stapelgek op elkaar wij waren al meer dan half jaar met elkaar bezig hij kwam ook vaak bij mijn thuis en heeft hij de knoop door gehad en wil met mij verder gaan hoe moeilijk het ook voor haar is ze zou het moeten accepteren en zijn kind bij hem weghouden is gewoon geen optie hij heeft ook recht om zijn kind te zien.
Was het een ingewikkelde knoop? Hij heeft m in ieder geval door
Ik wil een kantoor relatie met me sex collega
Alle reacties Link kopieren
Nou je wilt niet weten wat een drama op het werk (kantoor) deze dag zijn vrouw kwam deze ochtend naar het kantoor schreeuwde de boel bijelkaar ik was volgens haar een h..r en hij werd uitgescholden van alles en nog wat, iedereen hier schrokken zich rot hun dachten van huh wat is hier aan de hand. Ik hield mijn mond dicht hij reageerde van dat het privé is en zette haar het kantoor uit. En dat bellen en appen blijft maar doorgaan hij heeft haar gebloked maar toch weet ze hem weer te bereiken Pff
Goh, en ze wist meteen wie jij was?
Kom je er nog makkelijk van af zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier wel heel snel allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, het is net een feuilleton.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
04-12-2019 17:30
Het gaat hier wel heel snel allemaal.
Precies.
In een beetje feuilleton moet je wel weten te doseren.
Je moet toch wel minimaal 100 bladzijden volschrijven voordat de violen definitief aan kunnen zwellen.

Echt: wat een onzin!
Alle reacties Link kopieren
[quote=doornroosje9 post_id=30698827 time=1575477045 user_id=178925]
Zo lief is hij is nu heerlijk aan het koken voor mij en me kleine dochtertje na alles wat er is gebeurd na deze zware dagen, ik zei ook zo van het hoeft niet je hebt wel andere dingen aan je hoofd nee hij wou dit graag want hij werd gek van zijn ex van haar haar gestalk.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
04-12-2019 17:51
Nou mooi is dat, kan hij papa spelen voor jouw dochtertje. Zo romantisch dit! :love:
Life is short. Eat dessert first.
Catharina-×××× schreef:
04-12-2019 17:16
Nou je wilt niet weten wat een drama op het werk (kantoor) deze dag zijn vrouw kwam deze ochtend naar het kantoor schreeuwde de boel bijelkaar ik was volgens haar een h..r en hij werd uitgescholden van alles en nog wat, iedereen hier schrokken zich rot hun dachten van huh wat is hier aan de hand. Ik hield mijn mond dicht hij reageerde van dat het privé is en zette haar het kantoor uit. En dat bellen en appen blijft maar doorgaan hij heeft haar gebloked maar toch weet ze hem weer te bereiken Pff

Ik zou me aanmelden als achtbaantester in Walibi. Je leven gaat in duizelingwekkende vaart.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
04-12-2019 17:16
Nou je wilt niet weten wat een drama op het werk (kantoor) deze dag zijn vrouw kwam deze ochtend naar het kantoor schreeuwde de boel bijelkaar ik was volgens haar een h..r en hij werd uitgescholden van alles en nog wat, iedereen hier schrokken zich rot hun dachten van huh wat is hier aan de hand. Ik hield mijn mond dicht hij reageerde van dat het privé is en zette haar het kantoor uit. En dat bellen en appen blijft maar doorgaan hij heeft haar gebloked maar toch weet ze hem weer te bereiken Pff
Doet ze dat nou nog stééds, dat stalken?!
Jeetje joh, goed dat hij haar gebloked heeft, die gaat echt te ver hoor!

En nu staat ie te koken, de lieverd :flirting:
Trekt zich niks aan van al dat negatieve gedoe in iets wat juist eigenlijk stiekem een romantiesj sprookje is.

Pff

Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
02-12-2019 22:29
Punten,komma's, hoofdletters? Wat een niveau weer :roll:
Dat kun je tegen veel mensen zeggen hier.
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande maandag is het waarschijnlijk goedkoop trouwen, moet lukken...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is dit topic een soort sneu lees ook. To plaatst enkel updates en reageert nergens op.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou, ja. Tjonge zeg. Hij kan ook maar beter snel de scheiding regelen, anders snapt die vrouw gewoon niet dat hij nu eenmaal op iemand anders verliefd is nu en niet meer met haar is dus. En dat ze niet hoeven te praten enzo. Behalve dat hij zijn kind misschien wel eens moet zien. Dan kan hij misschien wel appen.
Op school had je ook wel eens van die meisjes, die gewoon niet snapten dat ze gewoon gedumpt waren. Dat zie je toch, als hij met iemand anders is?
Ik geloof hier trouwens geen snars van,
Maargoed, to, succes ermee hoor. :bye:
Alle reacties Link kopieren
:hamer:

:moon:

:pukey:
Alle reacties Link kopieren
’’Zo lief is hij is nu heerlijk aan het koken voor mij en me kleine dochtertje na alles wat er is gebeurd na deze zware dagen, ik zei ook zo van het hoeft niet je hebt wel andere dingen aan je hoofd nee hij wou dit graag want hij werd gek van zijn ex van haar haar gestalk’’

Waarom meld je dit toch eigenlijk hier TO? Ik krijg nu wel het gevoel dat je veel mensen hier over de zeik wil krijgen...Snap je dat?
blauwe_emmer schreef:
02-12-2019 22:06
Kinky, is weer eens wat anders
:HA:
Nog maar een keer; wat doe jij in Godsnaam op kantoor?
fluttershy schreef:
03-12-2019 08:11
Je hebt toch wel de grote baas zelf genomen, en niet gewoon Piet van de klantenservice? Voor minder dan 6K niet doen hoor!
😂😂😂😂😂😂 deud
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
04-12-2019 17:16
Nou je wilt niet weten wat een drama op het werk (kantoor) deze dag zijn vrouw kwam deze ochtend naar het kantoor schreeuwde de boel bijelkaar ik was volgens haar een h..r en hij werd uitgescholden van alles en nog wat, iedereen hier schrokken zich rot hun dachten van huh wat is hier aan de hand. Ik hield mijn mond dicht hij reageerde van dat het privé is en zette haar het kantoor uit. En dat bellen en appen blijft maar doorgaan hij heeft haar gebloked maar toch weet ze hem weer te bereiken Pff
Zo, maar daar ben je toch door het oog van de naald gekropen hoor.
Hoewel algemeen bekend is dat eland-stieren niet echt monogaam zijn, kunnen de vrouwelijke exemplaren daarentegen erg territoriaal reageren.
Dat is in de natuurlijke omgeving al gevaarlijk, laat staan als er eentje een kantoor binnen dringt!
Knap dat je haar zonder kleerscheuren het kantoor uit hebt gekregen, dat had heel anders af kunnen lopen!
Dat h..r moet je niet persoonlijk opvatten, die geluiden maken elanden nu eenmaal, al helemaal in de bronsttijd
w203 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 22:07
0.04% gewijzigd
Thats about all I got to say bout that.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
04-12-2019 17:16
Nou je wilt niet weten wat een drama op het werk (kantoor) deze dag zijn vrouw kwam deze ochtend naar het kantoor schreeuwde de boel bijelkaar ik was volgens haar een h..r en hij werd uitgescholden van alles en nog wat, iedereen hier schrokken zich rot hun dachten van huh wat is hier aan de hand. Ik hield mijn mond dicht hij reageerde van dat het privé is en zette haar het kantoor uit. En dat bellen en appen blijft maar doorgaan hij heeft haar gebloked maar toch weet ze hem weer te bereiken Pff
Als dit l*lverhaal echt waar is, dan is je ontslag zeer nabij. Werkgevers moeten niks met jonge grietjes die op kantoor een ruzie uitvechten met een collega en zijn vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven