Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Alle reacties Link kopieren
.........

De rest is te volgen in Mijn Geheim (Je weet wel, die vroeger in de leesmap zat).

Slotje erop maar?
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 14:09
Zijn ex vrouw dreigt hem nu ook steeds van dat hij zijn kind niet meer mag zien hoezo dat? Je gaat toch niet je kind erbij halen heel erg triest hij is echt laaiend op haar
Zijn vrouw (ze zijn namelijk nog getrouwd weet je) zegt dit omdat ze gewoon helemaal wanhopig is, nergens wat van begrijpt en probeert hem tot reden te brengen om igg dingen te overdenken en te bepraten. Als dit je overkomt stort je hele wereld in en kan je niet helder denken, probeer je alles aan te pakken om de relatie te redden. Natuurlijk is het niet goed om het kind erbij te halen , maar hij heeft het recht niet laaiend op haar te zijn, beetje omgekeerde wereld vind je niet? En jij gaat nu dus al kritiek op haar leveren, dit draait dus uit op een vechtscheiding wat een ellend voor dat kind.
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
03-12-2019 11:26
Ja, echt totaal onbegrijpelijk dat zijn vrouw dit niet gewoon accepteert...
Inderdaad, ze zijn immers verliee-hieefd!!

Kun je echt helemaal niks aan doen. Gebeurt je gewoon.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 14:09
Zijn ex vrouw dreigt hem nu ook steeds van dat hij zijn kind niet meer mag zien hoezo dat? Je gaat toch niet je kind erbij halen heel erg triest hij is echt laaiend op haar

Wat. Wil. Je. Nu. Van. Ons!?!?!

Ga iemand anders vervelen met je zelf gemaakt drama.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Zie nu ineens die eland ook!
I wanna live my life with the volume full!
S-Meds schreef:
03-12-2019 16:51
Ik trek alvast een pot appel moose open
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een toestand zeg deze avond zijn vrouw die hem steeds aan het bellen was en continu appen. Ze dreigde zelfs mij iets aan te doen als ze me ergens tegen kom ik schrik hier nogal van gelukkig heeft hij mij tot rust gebracht. Ik snap haar echt wel hoor ik zou me ook zo voelen als ik in haar situatie zou zitten. We zijn stapelgek op elkaar wij waren al meer dan half jaar met elkaar bezig hij kwam ook vaak bij mijn thuis en heeft hij de knoop door gehad en wil met mij verder gaan hoe moeilijk het ook voor haar is ze zou het moeten accepteren en zijn kind bij hem weghouden is gewoon geen optie hij heeft ook recht om zijn kind te zien.
Alle reacties Link kopieren
Koop een dagboek
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Zoek een nieuwe spannende kantoor collega
Alle reacties Link kopieren
Pas maar op, anders slaat ze je nog tot moose.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
03-12-2019 22:02
Pas maar op, anders slaat ze je nog tot moose.
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hoe ben je in dit web eland?
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 17:56
ik voel me zo een slecht mens hierover

Uit je OP. Terecht.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Even praktisch gedacht, is het nou wel zo handig is om een eland in huis te nemen, zijn die eigenlijk zindelijk te krijgen?
Thats about all I got to say bout that.
W203 schreef:
03-12-2019 22:51
Even praktisch gedacht, is het nou wel zo handig is om een eland in huis te nemen, zijn die eigenlijk zindelijk te krijgen?
handig, altijd een rek voor je handdoeken en theedoeken in de buurt
Is je droomvent bij je, ga je de hele avond op je telefoon.
Alle reacties Link kopieren
W203 schreef:
03-12-2019 22:51
Even praktisch gedacht, is het nou wel zo handig is om een eland in huis te nemen, zijn die eigenlijk zindelijk te krijgen?
Ik denk dat het kantoor in je bed een stuk onpraktischer is. En wat doe je met al die mensen die er in zitten. Is het dan een orgie? Vragen...vragen....vragen.
blauwe_emmer schreef:
03-12-2019 23:28
Ik denk dat het kantoor in je bed een stuk onpraktischer is. En wat doe je met al die mensen die er in zitten. Is het dan een orgie? Vragen...vragen....vragen.
het gaat om een echte eland, je kan geen seks hebben met twee mannen in een elandpak. daar is geen ruimte voor in het pak en als de mannen uit het pak zijn is het geen eland meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer hier niet eens meer.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Nee je snapt haar niet, lekker makkelijk om te zeggen dat ze het gewoon moet accepteren, we hebben geen aan/uit knopje of zo hoor, zoiets heeft tijd nodig, een beetje begrip of geduld zou niet ongepast zijn
Alle reacties Link kopieren
Door dat jij hem thuis accepteert faciliteer je wel zijn verantwoordloze gedrag tov van zijn vrouw en kind, bah hoe kunnen vrouwen elkaar zo iets aandoen onder het mom van gevoelens, en jij denkt gelukkig te worden met iemand die dus al 6 maanden tegen zijn vrouw en kind liegt, geen perfecte basis lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
02-12-2019 21:42
Even op tikfouten letten als je een sollicitatiebrief gaat schrijven.
Ja ja , een erg 'inhoudelijke' reactie.
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
04-12-2019 00:27
Door dat jij hem thuis accepteert faciliteer je wel zijn verantwoordloze gedrag tov van zijn vrouw en kind, bah hoe kunnen vrouwen elkaar zo iets aandoen onder het mom van gevoelens, en jij denkt gelukkig te worden met iemand die dus al 6 maanden tegen zijn vrouw en kind liegt, geen perfecte basis lijkt me
:facepalm: :rofl:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
En nu kun je hem nooit meer aan de kant zetten.
Want hij heeft zijn hele gezin voor jou opgegeven.
Dat kun je niet maken.
Zelfs als de verliefdheid en het geil verlangen weg ebt. Want dat zal gebeuren.
Blijkt dat Sjaak van het secretariaat, die woeste keldersex heeft met een jong grietje, toch wat minder wild is om mee samen te wonen.
Snurken, smakken, eet werkelijk overal appelmoes bij, kan niet met je vriendinnen overweg, vind je moeder leuker dan jou, valt in slaap omdat hij een decenia ouder is enz.
Tja, en dan zit je ermee.
Oja, wil hij wel nog kinderen met jou? Wel belangrijk om te weten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
02-12-2019 22:02
@PK0893, verwijder je quote ff.
Anders krijg je een ban voor het quoten van de gehele OP.
Dat mag niet meer namelijk.
Helaas is dat al zo ver, dat krijg je als je nieuw bent op een forum. :'-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven