Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 09:49
Ik vind het zelf ook niet leuk hoe het allemaal gegaan is maar hij heeft echt zijn vrouw en kind verlaten voor mij, hij stond hier vanochtend voor mijn deur zijn ex nu inmiddels hem steeds bellen huilend echt wel erg vind ik dit
Ach ja, zodra jij niet spannend meer bent heeft hij zo weer een ander. Maak je maar geen illusies.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-12-2019 10:00
Ach ja, zodra jij niet spannend meer bent heeft hij zo weer een ander. Maak je maar geen illusies.
Waarom zo negatief??
We zijn verliefd, ik snap dat het verschrikkelijk is maarja ik kan er verder ook niks aan doen en hij ook niet hij praat ook steeds tegen zijn ex vrouw van dat het voorbij is en het hem ook overkomen is verliefd te zijn op mij, maar ze blijft maar bellen heel vervelend.
Ja, echt totaal onbegrijpelijk dat zijn vrouw dit niet gewoon accepteert...
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
03-12-2019 11:26
Ja, echt totaal onbegrijpelijk dat zijn vrouw dit niet gewoon accepteert...
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 11:21
Waarom zo negatief??
We zijn verliefd, ik snap dat het verschrikkelijk is maarja ik kan er verder ook niks aan doen en hij ook niet hij praat ook steeds tegen zijn ex vrouw van dat het voorbij is en het hem ook overkomen is verliefd te zijn op mij, maar ze blijft maar bellen heel vervelend.
Jij kan er verder ook niks aan doen?
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:48
Ik zit in de zenuwen hier, ik voel me zo kut hierover ik rook van de ene peuk naar de andere peuk.
Heel simpel hoor, gewoon je benen bij elkaar houden. De kinderen zijn de dupe van jullie domme gedrag. Kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Mensen,, stop gewoon met reageren op deze puber voordat haar fantasie nog verder op hol slaat... Het is allemaal nep. Negeer het.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
03-12-2019 12:15
Heel simpel hoor, gewoon je benen bij elkaar houden. De kinderen zijn de dupe van jullie domme gedrag. Kansloos.
Geen zorgen, zondag was haar zoon nog een 20-jarige.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
03-12-2019 13:47
Geen zorgen, zondag was haar zoon nog een 20-jarige.
Lol een zoon van 20?? hahaha terwijl ik zelf 20 bent.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
03-12-2019 13:47
Geen zorgen, zondag was haar zoon nog een 20-jarige.
En haar vriend gisteren 26.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ex vrouw dreigt hem nu ook steeds van dat hij zijn kind niet meer mag zien hoezo dat? Je gaat toch niet je kind erbij halen heel erg triest hij is echt laaiend op haar
Alle reacties Link kopieren
:HA:
koekies zijn lekker
Pindakaasjes schreef:
03-12-2019 13:13
Mensen,, stop gewoon met reageren op deze puber voordat haar fantasie nog verder op hol slaat... Het is allemaal nep. Negeer het.
Dus iemand neemt de moeite om dit allemaal voor ons te bedenken en dan zouden we dat gaan negeren? Dat is pas lomp!
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 14:09
Zijn ex vrouw dreigt hem nu ook steeds van dat hij zijn kind niet meer mag zien hoezo dat? Je gaat toch niet je kind erbij halen heel erg triest hij is echt laaiend op haar

Kind! schei uit! Je zit al uren lang te klieren en uit te dagen met je provocerende, 'zogenaamd' onschuldige tekstjes..
Ga lekker soppen en zuigen in de kelder... in je dromen dan he'?!
Je gaat bij mij onder de negeer en dit topic gaat in de vuilnisbak.. waar al jouw verzonnen verhaaltjes thuis horen. Bye.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
03-12-2019 15:51
Kind! schei uit! Je zit al uren lang te klieren en uit te dagen met je provocerende, 'zogenaamd' onschuldige tekstjes..
Ga lekker soppen en zuigen in de kelder... in je dromen dan he'?!
Je gaat bij mij onder de negeer en dit topic gaat in de vuilnisbak.. waar al jouw verzonnen verhaaltjes thuis horen. Bye.
Jammer dat je hier niks kan zeggen want je word meteen voor leugenaar uitgemaakt waarom zou ik zoiets in vredesnaam gaan verzinnen?
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 16:09
Jammer dat je hier niks kan zeggen want je word meteen voor leugenaar uitgemaakt waarom zou ik zoiets in vredesnaam gaan verzinnen?
Trek het je niet aan Cath, sommige mensen hebben geen greintje romantiek in hun kloten
Ik trek alvast een pot appel moose open
Alle reacties Link kopieren
Ben jij ook verliefd op hem? (Ik doe gewoon ff mee)
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben seks op kantoor. That's all. Dat maakt het nog geen relatie. Blijkbaar was jij een makkelijke prooi. Hoe goed ken je hem eigenlijk?
Wat doe jij precies op kantoor , behalve onder zijn bureau zitten?
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 11:21
Waarom zo negatief??
We zijn verliefd, ik snap dat het verschrikkelijk is maarja ik kan er verder ook niks aan doen en hij ook niet hij praat ook steeds tegen zijn ex vrouw van dat het voorbij is en het hem ook overkomen is verliefd te zijn op mij, maar ze blijft maar bellen heel vervelend.
Wat een stalker zeg, die ex van 'm :nope: . Steeds maar bellen, man, man, man :facepalm:
Ze wil antwoorden. Belachelijk, hoe kómt ze erop joh! Dat ze niet begrijpt dat die dingen nou eenmaal gewoon gebeuren. Tssssss.....

Komt ie nu bij jou inwonen?

Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
03-12-2019 14:09
Zijn ex vrouw dreigt hem nu ook steeds van dat hij zijn kind niet meer mag zien hoezo dat? Je gaat toch niet je kind erbij halen heel erg triest hij is echt laaiend op haar
Ja, flauw van haar. Mag haar hun kind wel ook bij jullie komen wonen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-12-2019 16:51
Ik trek alvast een pot appel moose open
Popcorn is ook lekker :popcorn:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
03-12-2019 15:51
Kind! schei uit! Je zit al uren lang te klieren en uit te dagen met je provocerende, 'zogenaamd' onschuldige tekstjes..
Ga lekker soppen en zuigen in de kelder... in je dromen dan he'?!
Je gaat bij mij onder de negeer en dit topic gaat in de vuilnisbak.. waar al jouw verzonnen verhaaltjes thuis horen. Bye.

Helaas zijn er werkelijk vrouwen (en mannen) die moreel gezien dit lage niveau hebben, ik ben er zelf ook het "slachtoffer" van geweest. Nu een aantal jaren verder is de score: ik gelukkig met nieuwe liefde, hij vast in aan haar door huwelijk en kids en nog steeds meer met mij bezig dan goed is voor hun relatie....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-12-2019 16:51
Ik trek alvast een pot appel moose open
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven