Bed & Breakfast
donderdag 5 december 2019 om 08:12
donderdag 5 december 2019 om 08:18
Nee nee geen seksafspraak, ik heb het gehuurd voor een paar uur om surprise te doen voor een verjaardag. Kamer versieren etc..
donderdag 5 december 2019 om 08:24
donderdag 5 december 2019 om 08:28
donderdag 5 december 2019 om 08:28
donderdag 5 december 2019 om 08:34
Omdat dat niet kan .. anders zou ik het ook wel liever thuis gedaan hebben. En nee, we hebben met de verhuurder afgesproken dat ik zelf alles weer netjes opruim en schoon achterlaat.
donderdag 5 december 2019 om 08:38
Voor een paar uur kan wel, via secretrooms heb je er best wat die ook voor een paar uur verhuren.
donderdag 5 december 2019 om 08:58
huh ik snap niks aan je vraag. Bedoel je snapt zelf toch wel een beetje hoe dat gaat? Er zijn tig soorten b&b's. Het kan een slaapkamer zijn in het huis van de verhuurder. Tja, uiteraard kan de verhuurder dan thuis zijn, maar kan ook zijn dat hij/zij aan het werk is/boodschappen aan het doen is etc etc. Ikzelf heb vaak genoeg in een apart huisje gezeten bij de verhuurder op het 'erf'. Dus dan heb je echt een eigen huisje naast het huis van de verhuurder (vind ik persoonlijk veel fijner, zo'n slaapkamer bij mensen in huis vind ik niks) en heb je sowieso geen 'last' van de verhuurder.
Dus ja, het ligt nogal aan welk soort b&b je wil huren. En dan snap je zelf wel dat de verhuurder altijd gewoon thuis kan zijn, het is immers zijn/haar huis.
Snap alleen niet goed waarom je het in een b&b zou doen. Kan het niet bij iemand anders thuis? Hoe vier je anders verjaardagen? Waarom zou het niet thuis kunnen? Nu betekent het dus begrijp ik dat je een verjaardag viert in een b&b, misschien bij de verhuurder dus in een slaapkamer? Is het een grote slaapkamer? En dan komen er hoeveel mensen? Die moeten dan dus allemaal door de voordeur bij de verhuurder. Zit hij/zij daar op te wachten? Hij verhuurt de kamer aan jullie, maar niet aan nog 15 anderen die komen. Of zie ik het verkeerd en is het alleen voor jou en de jarige? Dat moet bijna wel, want je hebt geen 15 stoelen/ruimte voor 15 mensen in een gemiddelde b&b kamer (of je moet dus echt een heel huisje huren).
Dus ja, het ligt nogal aan welk soort b&b je wil huren. En dan snap je zelf wel dat de verhuurder altijd gewoon thuis kan zijn, het is immers zijn/haar huis.
Snap alleen niet goed waarom je het in een b&b zou doen. Kan het niet bij iemand anders thuis? Hoe vier je anders verjaardagen? Waarom zou het niet thuis kunnen? Nu betekent het dus begrijp ik dat je een verjaardag viert in een b&b, misschien bij de verhuurder dus in een slaapkamer? Is het een grote slaapkamer? En dan komen er hoeveel mensen? Die moeten dan dus allemaal door de voordeur bij de verhuurder. Zit hij/zij daar op te wachten? Hij verhuurt de kamer aan jullie, maar niet aan nog 15 anderen die komen. Of zie ik het verkeerd en is het alleen voor jou en de jarige? Dat moet bijna wel, want je hebt geen 15 stoelen/ruimte voor 15 mensen in een gemiddelde b&b kamer (of je moet dus echt een heel huisje huren).
donderdag 5 december 2019 om 09:08
Het hangt er vanaf hoe de B&B in elkaar zit. Soms is er een apart gebouwtje met de B&B kamer.
Ik vind het een raar plan hoor.
( Bovendien is een B&B kamer meestal te gebruiken tussen 14.00 uur 's middags en 11.00 uur de volgende morgen, inclusief ontbijt.
Dat jij om 19.00 uur (bij wijze van spreken) naar huis gaat, maakt voor de prijs niets uit hoor. )
Ik vind het een raar plan hoor.
( Bovendien is een B&B kamer meestal te gebruiken tussen 14.00 uur 's middags en 11.00 uur de volgende morgen, inclusief ontbijt.
Dat jij om 19.00 uur (bij wijze van spreken) naar huis gaat, maakt voor de prijs niets uit hoor. )
donderdag 5 december 2019 om 09:17
Ik heb even geloept en volgens mij is TO nog vrij jong (posts over school en starten met pil), ik vermoed dat ze beide nog thuis wonen en daarom een rustig plekje zoeken....
donderdag 5 december 2019 om 09:21
Even geloept en to heeft het over schoolboeken en een vriendin die bij de Jumbo werkt.
Blijkbaar is to nog jong en wonen zij en haar vriendje? Of haar vriendin? Voor wie ze dit wil doen allebei nog thuis bij hun ouders.
Wat zonde om zoveel geld uit te geven Voor een cadeau wat feitelijk niet meer inhoudt dan een versierde kamer.
Je had toch gewoon in samenspraak met zijn /haar ouders daar thuis de kamer kunnen versieren.
En als jij je vriendje meetroont naar een B&B verwacht hij echt wel seks.
Awkward als de verhuurder dan ook gewoon thuis is.
Dit us typisch zo'n plan wat leuk lijkt als je het bedenkt maar in de uitvoering helemaal niet leuk blijkt te zijn.
Ik zou je plan annuleren en wat anders wat wel echt leuk is bedenken.
Blijkbaar is to nog jong en wonen zij en haar vriendje? Of haar vriendin? Voor wie ze dit wil doen allebei nog thuis bij hun ouders.
Wat zonde om zoveel geld uit te geven Voor een cadeau wat feitelijk niet meer inhoudt dan een versierde kamer.
Je had toch gewoon in samenspraak met zijn /haar ouders daar thuis de kamer kunnen versieren.
En als jij je vriendje meetroont naar een B&B verwacht hij echt wel seks.
Awkward als de verhuurder dan ook gewoon thuis is.
Dit us typisch zo'n plan wat leuk lijkt als je het bedenkt maar in de uitvoering helemaal niet leuk blijkt te zijn.
Ik zou je plan annuleren en wat anders wat wel echt leuk is bedenken.