Mode & Beauty alle pijlers

Parfum via bol.com?

04-12-2019 22:15 41 berichten
Wie heeft er wel eens parfum gekocht via bol.com?

Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.

Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
Ik heb altijd het geurtje 'Paradiso' van Roberto Cavalli.
Bij Douglas is 75ml €94, bij bol.com €32... :bonk:
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
05-12-2019 07:54
Ik koop mijn parfum altijd bij bol.
Ter illustratie: prijs bij Douglas normaal 96,84 euro. Nu met die zogenaamde 25% korting 72,63 euro. Bij bol koop ik precies hetzelfde geurtje eigenlijk altijd voor rond de 38 euro. Dat is toch een bizar verschil? En dat is gewoon het hele jaar door. Geen externe verkoper trouwens.
Nou ja zeg, wat een bizar verschil. Welk merk is dat?

Ik koop twee keer per jaar Noa voor mijn moeder (wil ze graag). Dan google ik altijd even of hij toevallig bij Kruidvat, Etos, Douglas of Ici Paris in de aanbieding is. Bol is me wat dat betreft (qua prijs) nooit positief opgevallen.
Vind Bol wel een goede klantenservice hebben.
Heb het even gecheckt en een geurtje wat ik vaak draag (La vie est belle) is idd ook goedkoper.
Taralina schreef:
05-12-2019 07:43
Niet! :HA:
https://www.thebestsocial.media/nl/pakt ... n-bol-com/
Mijn geurtje (Paris - YSL) is duurder bij bol dan bij ICI

125ml € 106,60 bij ICI
Bij Bol €110,51

Dus wel effe opletten dus. Zelf nooit nagedacht om bij bol te kijken voor luchtjes. Beetje dom, want wat hebben ze daar niet ;-)
minnimouse schreef:
05-12-2019 09:44
DKNY. Superwinkel is vaak ook wel goedkoop. Daar is mijn luchtje meestal rond de 44 euro. Eigenlijk is het alleen bij de parfumerie zo bizar duur. :facepalm:
Fruity-Pebbles schreef:
05-12-2019 09:54
Dus wel effe opletten dus. Zelf nooit nagedacht om bij bol te kijken voor luchtjes. Beetje dom, want wat hebben ze daar niet ;-)
Ik kijk daar normaal ook nooit maar ik dacht gisteren laat ik toch eens kijken of het daar niet goedkoper is maar dat het zoveel zou schelen had ik niet verwacht want mijn ervaring is ook dat bol bij bepaalde dingen inderdaad een stuk duurder is.
minnimouse schreef:
05-12-2019 09:44

Ik koop twee keer per jaar Noa voor mijn moeder (wil ze graag). Dan google ik altijd even of hij toevallig bij Kruidvat, Etos, Douglas of Ici Paris in de aanbieding is. Bol is me wat dat betreft (qua prijs) nooit positief opgevallen.
Vind Bol wel een goede klantenservice hebben.

Dat van die klantenservice vind ik ook. Ik heb een keer een dingetje gehad met een kapotte laptop. Keurig en heel snel opgelost.
Paris is bij Fragrancex 72 euro. Er gaat geloof ik ook nog 15 procent Black Friday korting af.
DKNY bij Fragrancex: 100 ml voor 32 euro.
Ik kreeg geen inpak optie helaas maar misschien komt dat omdat ik ook nog een ander groot ding heb besteld en ze geen zin hadden om dat ook nog even in te pakken.

Ga bol.com en die andere site die genoemd is voortaan in de gaten houden als ik een bepaald luchtje zoek.
Ik had mijn luchtje van een externe verkoper, ook cadeau gegeven aan een vriendin (zelfde luchtje), merkten allebei dat het luchtje minder lang bleef hangen dan gewend. Verder wel originele flesje en verpakking. Misschien tussen de oren? Maar ik haal het gewoon weer bij de Douglas.
Ik heb iemand eens via Bol iets cadeau gedaan met de inpakoptie. Toen ik later zag hoe diegene het had ontvangen had ik dat liever zonder gedaan. Alsof een kleuter het met één hand had ingepakt. Zag er echt niet uit.

Geuren die ik draag zijn helaas niet bij Bol, Douglas of Parfum ICI etc. te koop.
Ik had vorige week Noa gekocht bij bol.com en daar was de 100 ml goedkoper dan de 50 ml. En was meer dan 50% afgeprijsd
Verder een geurtje van Cavelli gekocht en die was met 75 ml zelfs goedkoper dan beide andere kleinere verpakking. Deze was 70% afgeprijsd
zeewater je kunt zo zien of het echt is aan de onderkant van het flesje, bij de echte staat daar een code bij de namaak niet.
Heb ook wel eens parfum bij bol besteld veel goedkoper dan andere sites en echt wel de echte hoor.
I :heart: bol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven