Parfum via bol.com?
woensdag 4 december 2019 om 22:15
Wie heeft er wel eens parfum gekocht via bol.com?
Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.
Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.
Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
donderdag 5 december 2019 om 09:44
Nou ja zeg, wat een bizar verschil. Welk merk is dat?meisje85 schreef: ↑05-12-2019 07:54Ik koop mijn parfum altijd bij bol.
Ter illustratie: prijs bij Douglas normaal 96,84 euro. Nu met die zogenaamde 25% korting 72,63 euro. Bij bol koop ik precies hetzelfde geurtje eigenlijk altijd voor rond de 38 euro. Dat is toch een bizar verschil? En dat is gewoon het hele jaar door. Geen externe verkoper trouwens.
Ik koop twee keer per jaar Noa voor mijn moeder (wil ze graag). Dan google ik altijd even of hij toevallig bij Kruidvat, Etos, Douglas of Ici Paris in de aanbieding is. Bol is me wat dat betreft (qua prijs) nooit positief opgevallen.
Vind Bol wel een goede klantenservice hebben.
donderdag 5 december 2019 om 09:48
donderdag 5 december 2019 om 10:42
DKNY. Superwinkel is vaak ook wel goedkoop. Daar is mijn luchtje meestal rond de 44 euro. Eigenlijk is het alleen bij de parfumerie zo bizar duur.
donderdag 5 december 2019 om 12:34
Ik kijk daar normaal ook nooit maar ik dacht gisteren laat ik toch eens kijken of het daar niet goedkoper is maar dat het zoveel zou schelen had ik niet verwacht want mijn ervaring is ook dat bol bij bepaalde dingen inderdaad een stuk duurder is.Fruity-Pebbles schreef: ↑05-12-2019 09:54Dus wel effe opletten dus. Zelf nooit nagedacht om bij bol te kijken voor luchtjes. Beetje dom, want wat hebben ze daar niet![]()
donderdag 5 december 2019 om 12:40
minnimouse schreef: ↑05-12-2019 09:44Nou ja zeg, wat een bizar verschil. Welk merk is dat?
Ik koop twee keer per jaar Noa voor mijn moeder (wil ze graag). Dan google ik altijd even of hij toevallig bij Kruidvat, Etos, Douglas of Ici Paris in de aanbieding is. Bol is me wat dat betreft (qua prijs) nooit positief opgevallen.
Vind Bol wel een goede klantenservice hebben.
Dat van die klantenservice vind ik ook. Ik heb een keer een dingetje gehad met een kapotte laptop. Keurig en heel snel opgelost.
donderdag 5 december 2019 om 14:56
donderdag 5 december 2019 om 15:13
donderdag 5 december 2019 om 15:26