Mode & Beauty alle pijlers

Parfum via bol.com?

04-12-2019 22:15 41 berichten
Wie heeft er wel eens parfum gekocht via bol.com?

Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.

Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
Alle reacties Link kopieren
bol heeft idd soms stevige aanbiedingen. ff checken of het door bol zelf word verkocht of door een andere partij, is het bol dan kun je het prima bestellen. zelf heb ik er ook al meerdere keren parfums besteld zonder problemen.
Ik kocht vorig jaar daar ook mijn geur met enorme korting! Ik ga gelijk kijken of die ook weer in de aanbieding is 😃
DTEEZ!
Ik heb er alle vertrouwen in dat een Nederlandse winkel zoals bol de echte parfum verkoopt en niet de neppe.

Kijk goed rond bij verschillende winkels.
Nu in december zijn er overal aanbiedingen, fikse korting.

Je kan trouwens ook wachten tot 27 december.
Dan staan alle flesjes (en samples) van bekende geuren weer op Marktplaats.
Iets met verkeerde keuzes en zoekgeraakte kassabonnen.
Djoels schreef:
04-12-2019 22:22
Ik kocht vorig jaar daar ook mijn geur met enorme korting! Ik ga gelijk kijken of die ook weer in de aanbieding is 😃
Djoels!
Lang niet gezien.
Nog nooit problemen mee gehad.
Het kan echt ontzettend schelen in prijs. Bol kan leuke aanbiedingen hebben.
Laatst kwam ik mijn favo shampoo merk tegen op Bol. Een verpakking van 6 flessen voor de prijs waarvan ik er bij de drogist 2 kon kopen.
Als een externe aanbieder het aanbied dan zou ik het niet vertrouwen.
Ik weet dat er wel eens nep spullen worden aangeboden via bol.com
Is bol.com zelf de verkoper dan geen probleem.
vorige week nog gekocht, geen adder in de fles. Prima te doen en idd stukken goedkoper
friezinnetje2014 schreef:
04-12-2019 22:28
geen adder in de fles.
Vroeger zaten ze onder het gras.
Dat klinkt goed. De 50 ML versie wordt door bol.com verkocht, de andere versies door een externe aanbieder. Ik ga het denk ik gewoon maar op bol.com bestellen, dan heb ik meer budget over andere cadeautjes. Kan het ook zelf wel mooi inpakken, niet zo mooi als bij Douglas maar goed.
Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.

Op de adviesprijs.
En die ‘korting’ hebben ze altijd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk ook even of superwinkel.nl ze heeft en wat je er daar nu voor betaalt. Die waren voor drie luchtjes die ik gekocht heb het goedkoopst.
TsumTsum schreef:
04-12-2019 22:15

Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.

Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?

Regelmatig mijn - mainstream maar absoluut niet populaire- geurtje bij Bol.com als goedkoopste aanbieder gekocht. Bij Douglas kost het geurtje dat ik al jaren gebruik rond de 90 euro en ik heb het al een paar keer bij Bol.com voor ongeveer de helft of zelfs minder gekocht. Een keer zelfs voor 37 euro.

Altijd echt, het merk dat ik gebruik wordt eigenlijk nauwelijks gekopieerd, is niet echt een populair merk.
Am Yisrael Chai!
Ik vind Bol met sommige dingen echt niet goedkoop. Goed om dit te weten, zal eens wat vaker voor parfum daar kijken.
Klopt hoor. Altijd blijven opletten.
Ik ben wel eens artikelen op Bol tegengekomen die absurd duur waren.. vele malen duurder dan in de winkel.
Is vaak wanneer het een externe aanbieder is want die moeten nog afdragen aan Bol.
valisa schreef:
04-12-2019 22:27
Als een externe aanbieder het aanbied dan zou ik het niet vertrouwen.
Ik weet dat er wel eens nep spullen worden aangeboden via bol.com
Is bol.com zelf de verkoper dan geen probleem.
Bol heeft echt een streng beleid om als partner via Bol aan te mogen bieden. Ze worden er meteen uitgegooid als blijkt dat het niet in de haak is, dus dat zal wel meevallen.

Bol is geen E-Bay.
TsumTsum schreef:
04-12-2019 22:44
... Kan het ook zelf wel mooi inpakken, niet zo mooi als bij Douglas maar goed.
Via bol.com kun je het ook laten inpakken :idee:
waarompaktieniet schreef:
05-12-2019 03:04
Da’s wel altijd echt heel lelijk.
minnimouse schreef:
04-12-2019 23:26
Ik vind Bol met sommige dingen echt niet goedkoop. Goed om dit te weten, zal eens wat vaker voor parfum daar kijken.
Af en toe hebben ze goede aanbiedingen, ook voor make up. Mijn bb cream scheelt standaard €3 en als ik geluk heb meer, dan bij de drogist.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat je bedoelt met niet het merk zeggen ivm herkenbaarheid :-)

En wat het merk is natuurlijk :hyper:

Ik koop ook parfum bij Bol.com. Gewoon het merk. Geen nep.

Er hangen strenge eisen aan hoor. Service is heel goed vind ik.
waarompaktieniet schreef:
05-12-2019 03:04
Dat kreeg ik ooit een keer. Een losse rol pakpapier van bol erbij ingepakt :facepalm:
:rofl: :nope:
Nitflex schreef:
05-12-2019 02:55
Bol heeft echt een streng beleid om als partner via Bol aan te mogen bieden. Ze worden er meteen uitgegooid als blijkt dat het niet in de haak is, dus dat zal wel meevallen.

Bol is geen E-Bay.
Wij waren voornemend een nieuwe tv te kopen, bij bol.com was hij het goedkoopst via een externe aanbieder.
125 euro goedkoper dan op alle andere sites.
Blijkt dat de aanbieder import modellen tv's aanbiedt. En dat je dan geen garantie hebt van de tv producent.
Nergens stond dit aangegeven bij bol.com!
Dus die hele externe verkopers gebeuren vertrouw ik toch minder dan bol.com zelf.
hvm schreef:
05-12-2019 05:45
Dat kreeg ik ooit een keer. Een losse rol pakpapier van bol erbij ingepakt :facepalm:
:rofl: :nope:
Niet! :HA:
Heb je ook al bij fragrancex.com gekeken? Zitten in Amerika en de parfums zijn vaak een stuk goedkoper dan hier en gegarandeerd authentiek. Ze verzenden nu tijdelijk gratis. Ik koop er vaak testers (van die flessen die in de winkel staan). Die zijn nog goedkoper.
Ik koop mijn parfum altijd bij bol.
Ter illustratie: prijs bij Douglas normaal 96,84 euro. Nu met die zogenaamde 25% korting 72,63 euro. Bij bol koop ik precies hetzelfde geurtje eigenlijk altijd voor rond de 38 euro. Dat is toch een bizar verschil? En dat is gewoon het hele jaar door. Geen externe verkoper trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven