Parfum via bol.com?
woensdag 4 december 2019 om 22:15
Wie heeft er wel eens parfum gekocht via bol.com?
Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.
Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
Ik ben nu kerst cadeautjes aan het kopen waaronder dus een parfum maar ik zie dat die bij bol.com echt een stuk goedkoper is dan bij Ici Paris of Douglas. Het scheelt echt ruim de helft voor een bekende wat klassieke geur. (i.v.m. herkenbaarheid meld ik niet de geur)
Ik twijfel want bij bol.com is het nu wel heel goedkoop dat ik twijfel waar de adder zit. Alle sites bieden nu 25% korting op de geur zeggen ze dus daar zit het verschil ook niet in.
Iemand ervaring met geurtjes kopen via bol.com?
Ik ga er niet vanuit dat bol.com neppe geuren verkoopt maar ik weet dat er nep versies van zijn.
woensdag 4 december 2019 om 22:22
Ik heb er alle vertrouwen in dat een Nederlandse winkel zoals bol de echte parfum verkoopt en niet de neppe.
Kijk goed rond bij verschillende winkels.
Nu in december zijn er overal aanbiedingen, fikse korting.
Je kan trouwens ook wachten tot 27 december.
Dan staan alle flesjes (en samples) van bekende geuren weer op Marktplaats.
Iets met verkeerde keuzes en zoekgeraakte kassabonnen.
Kijk goed rond bij verschillende winkels.
Nu in december zijn er overal aanbiedingen, fikse korting.
Je kan trouwens ook wachten tot 27 december.
Dan staan alle flesjes (en samples) van bekende geuren weer op Marktplaats.
Iets met verkeerde keuzes en zoekgeraakte kassabonnen.
woensdag 4 december 2019 om 22:34
Vroeger zaten ze onder het gras.
woensdag 4 december 2019 om 22:44
woensdag 4 december 2019 om 23:13
Regelmatig mijn - mainstream maar absoluut niet populaire- geurtje bij Bol.com als goedkoopste aanbieder gekocht. Bij Douglas kost het geurtje dat ik al jaren gebruik rond de 90 euro en ik heb het al een paar keer bij Bol.com voor ongeveer de helft of zelfs minder gekocht. Een keer zelfs voor 37 euro.
Altijd echt, het merk dat ik gebruik wordt eigenlijk nauwelijks gekopieerd, is niet echt een populair merk.
Am Yisrael Chai!
donderdag 5 december 2019 om 02:55
Bol heeft echt een streng beleid om als partner via Bol aan te mogen bieden. Ze worden er meteen uitgegooid als blijkt dat het niet in de haak is, dus dat zal wel meevallen.
Bol is geen E-Bay.
donderdag 5 december 2019 om 03:20
Da’s wel altijd echt heel lelijk.
donderdag 5 december 2019 om 05:22
Af en toe hebben ze goede aanbiedingen, ook voor make up. Mijn bb cream scheelt standaard €3 en als ik geluk heb meer, dan bij de drogist.minnimouse schreef: ↑04-12-2019 23:26Ik vind Bol met sommige dingen echt niet goedkoop. Goed om dit te weten, zal eens wat vaker voor parfum daar kijken.
donderdag 5 december 2019 om 05:45
Dat kreeg ik ooit een keer. Een losse rol pakpapier van bol erbij ingepakt
donderdag 5 december 2019 om 06:57
Wij waren voornemend een nieuwe tv te kopen, bij bol.com was hij het goedkoopst via een externe aanbieder.
125 euro goedkoper dan op alle andere sites.
Blijkt dat de aanbieder import modellen tv's aanbiedt. En dat je dan geen garantie hebt van de tv producent.
Nergens stond dit aangegeven bij bol.com!
Dus die hele externe verkopers gebeuren vertrouw ik toch minder dan bol.com zelf.
donderdag 5 december 2019 om 07:48
donderdag 5 december 2019 om 07:54
Ik koop mijn parfum altijd bij bol.
Ter illustratie: prijs bij Douglas normaal 96,84 euro. Nu met die zogenaamde 25% korting 72,63 euro. Bij bol koop ik precies hetzelfde geurtje eigenlijk altijd voor rond de 38 euro. Dat is toch een bizar verschil? En dat is gewoon het hele jaar door. Geen externe verkoper trouwens.
Ter illustratie: prijs bij Douglas normaal 96,84 euro. Nu met die zogenaamde 25% korting 72,63 euro. Bij bol koop ik precies hetzelfde geurtje eigenlijk altijd voor rond de 38 euro. Dat is toch een bizar verschil? En dat is gewoon het hele jaar door. Geen externe verkoper trouwens.