Het is (weer) uit
donderdag 5 december 2019 om 14:52
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer gedumpt. Het was een korte, fijne relatie met goede seks en geen ruzies, maar toch voelde hij het niet. Dit is me al zeker 4 keer overkomen, dat het gevoel weg is, en ik ben er doodmoe van. Ik ben 31 en wil nou ook eens een langdurige relatie met toekomstperspectief...
donderdag 5 december 2019 om 15:12
Misschien is het nu tijd om het maar eens door te zetten en niet meer terug te gaan naar die knul. Mijn ervaring met een knipperlichtrelatie is dat het meestal het begin van het einde is en dat het erg veel energie kost.
Je bent met je 31 jaar nog jong en als je je ervoor openstelt gaat het vast nog wel goed komen met de relatie waar je naar verlangt met toekomstperspectief.
.
donderdag 5 december 2019 om 15:15
El4ra schreef: ↑05-12-2019 15:12
Misschien is het nu tijd om het maar eens door te zetten en niet meer terug te gaan naar die knul. Mijn ervaring met een knipperlichtrelatie is dat het meestal het begin van het einde is en dat het erg veel energie kost.
Je bent met je 31 jaar nog jong en als je je ervoor openstelt gaat het vast nog wel goed komen met de relatie waar je naar verlangt met toekomstperspectief.
Ik lees niet dat dit een knipperlichtrelatie is, eigenlijk, maar dat het al vier keer eerder is gebeurd bij verschillende korte relaties.
TO, heel vervelend voor je, het is altijd balen als je maar niet vindt waar je naar op zoek bent
Echt, het komt wel een keer, goed dat je blijft daten. Probeer eventueel uit te vinden wat de mannen die weggaan met elkaar gemeen hebben, dan kun je een volgende keer misschien eerder een patroon ontdekken?
donderdag 5 december 2019 om 15:18
Verschillende, was het maar 1 persoon...
donderdag 5 december 2019 om 15:21
Deze had wat persoonlijke problemen, de twee ervoor waren normale mannen. Ook heel andere types, lief, rustig, dat wel.JonathanStrange schreef: ↑05-12-2019 15:15Ik lees niet dat dit een knipperlichtrelatie is, eigenlijk, maar dat het al vier keer eerder is gebeurd bij verschillende korte relaties.
TO, heel vervelend voor je, het is altijd balen als je maar niet vindt waar je naar op zoek bent.
Echt, het komt wel een keer, goed dat je blijft daten. Probeer eventueel uit te vinden wat de mannen die weggaan met elkaar gemeen hebben, dan kun je een volgende keer misschien eerder een patroon ontdekken?
Ik heb een normaal figuur, ben zeker niet lelijk, heb een leuke baan, genoeg te melden, ben zorgzaam en trouw, dus waar het aan ligt ...
donderdag 5 december 2019 om 15:35
Ow herkenbaar, en heel vervelend. En lastig om erachter te komen waar het nou aan ligt, dat er eentje niet wil blijven plakken. Ik heb zo ook drie jaar gemodderd.
Dit is geen verkooppraatje, maar ik geef graag door wat mij heel erg geholpen heeft. Na de zoveelste korte relatie kwam ik in contact met Carla Ketelaar, en haar boek 'Vind je eindman'. Heel veel eye-openers in dat boek. Ik was zelf al zover: al die mannen die ik heb gedatet, hebben één gemene deler: ik. Ergens deed ik iets fout.
Inmiddels ben ik alweer twee jaar gelukkig met mijn vriend. Ik gun het jou ook, dus vandaar mijn tip
www.laatsteliefde.nl.
Dit is geen verkooppraatje, maar ik geef graag door wat mij heel erg geholpen heeft. Na de zoveelste korte relatie kwam ik in contact met Carla Ketelaar, en haar boek 'Vind je eindman'. Heel veel eye-openers in dat boek. Ik was zelf al zover: al die mannen die ik heb gedatet, hebben één gemene deler: ik. Ergens deed ik iets fout.
Inmiddels ben ik alweer twee jaar gelukkig met mijn vriend. Ik gun het jou ook, dus vandaar mijn tip
donderdag 5 december 2019 om 15:36
Heeeeeeel herkenbaar.
Ik heb dezelfde leeftijd als jij, door meer dan 4 mannen gedumpt afgelopen jaren. Soms korte relatie gehad (van een jaar) maar vaak duurde het niet langer dan paar maanden daten.
Het waren goede mannen, met de beste intenties maar idd sommige wel met hun eigen issues waardoor ze geen gevoel konden ontwikkelen (dat werd iig gezegd, dat hij bijna nooit verliefd was etc).
Ik ben hierop gaan ‘filteren’, tijdens het daten het nagegaan of iemand wel relatiemateriaal was en of er geen issues in de weg stonden.
Heb er nu 1 aan de haak waarbij alles goed voelt en die tegen hetzelfde aanliep als ik, en er echt voor lijkt te gaan. Het is nog pril, maar ik denk dat het goed komt en ik denk ook dat het voor jou goed komt als je maar met frisse moed doorgaat wanneer je weer klaar bent ervoor (en dus voor de ‘goede’ mannen gaat die jou een toekomst kunnen bieden)
Ik heb dezelfde leeftijd als jij, door meer dan 4 mannen gedumpt afgelopen jaren. Soms korte relatie gehad (van een jaar) maar vaak duurde het niet langer dan paar maanden daten.
Het waren goede mannen, met de beste intenties maar idd sommige wel met hun eigen issues waardoor ze geen gevoel konden ontwikkelen (dat werd iig gezegd, dat hij bijna nooit verliefd was etc).
Ik ben hierop gaan ‘filteren’, tijdens het daten het nagegaan of iemand wel relatiemateriaal was en of er geen issues in de weg stonden.
Heb er nu 1 aan de haak waarbij alles goed voelt en die tegen hetzelfde aanliep als ik, en er echt voor lijkt te gaan. Het is nog pril, maar ik denk dat het goed komt en ik denk ook dat het voor jou goed komt als je maar met frisse moed doorgaat wanneer je weer klaar bent ervoor (en dus voor de ‘goede’ mannen gaat die jou een toekomst kunnen bieden)
donderdag 5 december 2019 om 15:38
donderdag 5 december 2019 om 15:42
Ja, achteraf hebben ze allemaal iets soortgelijks gezegd. Maar ik ben dan te blind om die rode vlaggen te zien.Koffiebona schreef: ↑05-12-2019 15:36Heeeeeeel herkenbaar.
donderdag 5 december 2019 om 15:48
Waarom zie je die niet in?
Zoals kopthee al zegt moet je idd ook zelf wel relatiemateriaal zijn en daar eventueel eerst aan werken.
Als je bijv te bang bent alleen te blijven en dus genoegen neemt met ‘minder’ dan moet je daar aan werken dat je dat niet meer accepteert (aanname dat dit de reden is dat je de rode vlaggen niet inziet of wilt inzien als je aan het daten bent).
Achteraf is alles duidelijker te zien maar trek daar je lering uit voor een volgende date
donderdag 5 december 2019 om 15:51
De kans dat het aan jou ligt is klein. Het is nu eenmaal zo dat je vaak mensen tegen komt die je leuk vindt om wat tijd mee door te brengen maar dat het niet zo vaak voorkomt dat er van beide kanten meer gevoelens zijn.
donderdag 5 december 2019 om 15:55
Ik heb hard aan mezelf gewerkt de afgelopen jaren. Ik ben gaan sporten, heb mijn vriendenkring uitgebreid en heb een fijn sociaal leven. Ik ben echt klaar voor een relatie. Misschien wel té. Hoe vaker het misgaat hoe liever ik het wil. Als een man dan iets zegt over bindingsangst negeer ik het, of ik praat mezelf aan dat het over gaat.Koffiebona schreef: ↑05-12-2019 15:48Waarom zie je die niet in?
Zoals kopthee al zegt moet je idd ook zelf wel relatiemateriaal zijn en daar eventueel eerst aan werken.
Als je bijv te bang bent alleen te blijven en dus genoegen neemt met ‘minder’ dan moet je daar aan werken dat je dat niet meer accepteert (aanname dat dit de reden is dat je de rode vlaggen niet inziet of wilt inzien als je aan het daten bent).
Achteraf is alles duidelijker te zien maar trek daar je lering uit voor een volgende date
donderdag 5 december 2019 om 16:00
Herkenbaar hoor. Echt, ik had dit allemaal zo kunnen schrijven!Wooloo schreef: ↑05-12-2019 15:55Ik heb hard aan mezelf gewerkt de afgelopen jaren. Ik ben gaan sporten, heb mijn vriendenkring uitgebreid en heb een fijn sociaal leven. Ik ben echt klaar voor een relatie. Misschien wel té. Hoe vaker het misgaat hoe liever ik het wil. Als een man dan iets zegt over bindingsangst negeer ik het, of ik praat mezelf aan dat het over gaat.
Goed punt dat je dit inziet van jezelf en dat je daar dus aan kan gaan werken: niet meer dingen negeren die je eigenlijk stiekem niet aanstaan aan die verder zo leuke man.
Lastig, dat zeker. Maar het klinkt dat je nu ook echt een fijn leven hebt waarin je je eigen tijd indeelt, leuke vrienden hebt etc. Dan is een ander een fijne aanvulling, en waarom zou je dan een aanvulling accepteren die er niet helemaal voor gaat? Waarvoor jij geen aanvulling bent, maar een opvulling/vlucht voor zijn problemen?
Probeer nog aan je mindset te werken en dat wat te veranderen, het te accepteren dat je NU alleen bent en dat dat oké is want je hebt een leuk leven.
Zeker wel blijven daten, want ondanks een leuk vol leven mis je gewoon een relatie, en dat is heel normaal. Maar date wel alleen als jij je ook echt goed voelt en niet om het gemis maar even op te vullen, je mag echt kritisch zijn dat je iemand voor lange termijn wilt en daar dus ook naar date en selecteert
donderdag 5 december 2019 om 19:30
Als je er van baalt dat je geen lange relaties hebt dan moet je niet voor casual gaan. Juist niet. Alleen maar de kans dat je verliefd wordt en je verdoet je tijd. Durf hoge eisen te stellen. En geen genoegen te nemen met casual. Casual betekend gewoon dat ze willen neuken maar geen vastigheid. En dat is juist wat jij wil. Durf toe te geven wat je wil. En iemand die dat niet wil gelijk te dumpen.
vrijdag 6 december 2019 om 06:33
Dat is waar. Ik wil liefde, niets minder...abracadabra schreef: ↑05-12-2019 19:30Als je er van baalt dat je geen lange relaties hebt dan moet je niet voor casual gaan. Juist niet. Alleen maar de kans dat je verliefd wordt en je verdoet je tijd. Durf hoge eisen te stellen. En geen genoegen te nemen met casual. Casual betekend gewoon dat ze willen neuken maar geen vastigheid. En dat is juist wat jij wil. Durf toe te geven wat je wil. En iemand die dat niet wil gelijk te dumpen.
vrijdag 6 december 2019 om 13:36
Je moet gaan voor wat je wil. Een relatie met toekomst. Dus goed luisteren naar wat ze zeggen. Sommige mensen zeggen bv dat je niet binnen maand mag vragen of er een kinderwens is. Ik weet dat al voor ik ga daten. Ik ga niet een half jaar mijn liefde vergooien aan een man die misschien kinderen wil... waarom? Je gaat ook niet naar een flat kijken als je vrijstaand wilt wonen. Je wilt te graag en wil dat niet. Dan krijg je dit. Je maakt jezelf wijs dat je wel ziet...
Ik snap het wel hoor. Maar je verkleint gewoon de kans op succes zo. Het kan evengoed toevallig goed gaan. Maar ik zou iets concreter worden. Kritischer aan de poort zijn dus.
Ik snap het wel hoor. Maar je verkleint gewoon de kans op succes zo. Het kan evengoed toevallig goed gaan. Maar ik zou iets concreter worden. Kritischer aan de poort zijn dus.
vrijdag 6 december 2019 om 13:43
Je hebt gelijkLoveLucy schreef: ↑06-12-2019 13:36Je moet gaan voor wat je wil. Een relatie met toekomst. Dus goed luisteren naar wat ze zeggen. Sommige mensen zeggen bv dat je niet binnen maand mag vragen of er een kinderwens is. Ik weet dat al voor ik ga daten. Ik ga niet een half jaar mijn liefde vergooien aan een man die misschien kinderen wil... waarom? Je gaat ook niet naar een flat kijken als je vrijstaand wilt wonen. Je wilt te graag en wil dat niet. Dan krijg je dit. Je maakt jezelf wijs dat je wel ziet...