Date heeft het te druk
vrijdag 6 december 2019 om 18:01
My god. Ik weet niet wat voor mannen ik toch altijd aantrek, maar ik word er een beetje moedeloos van.
Ik heb vorig jaar met iemand gedate en dat is doodgebloed. Ik wilde meer dan hij. Hij wilde alleen beetje seksen en thuis chillen en ik wilde gewoon daten.
Nu heeft ie sinds een tijdje weer contact opgenomen. Dat hij wil daten. Oké. Prima. 2e kans. Er stond een afspraak gepland maar hij was ziek. Toen heeft hij geprobeerd om 2 keer nog op dezelfde dag af te spreken, maar ik kon niet. Dus ik vroeg naar wanneer hij wel kon. Aankomende week super druk. Hij zou niet weten wanneer.
Seriously? We proberen nu al een maand wat in te plannen. Althans proberen.. Ik ben ook druk maar vrij flexibel qua afspraken inplannen. Hij zegt steeds dat ie zo super druk is enz. Leuk en aardig. Maar ik weet niet wat ik hier nou mee moet. Gewoon niet meer reageren? Moet ik maar afwachten tot ie wie weer een keer tijd heeft? Ik heb het gevoel dat ik aan het kortste eind trek op een of andere manier. Omdat ik wel tijd heb en hij schijnbaar zo extreem druk is.
Ik heb vorig jaar met iemand gedate en dat is doodgebloed. Ik wilde meer dan hij. Hij wilde alleen beetje seksen en thuis chillen en ik wilde gewoon daten.
Nu heeft ie sinds een tijdje weer contact opgenomen. Dat hij wil daten. Oké. Prima. 2e kans. Er stond een afspraak gepland maar hij was ziek. Toen heeft hij geprobeerd om 2 keer nog op dezelfde dag af te spreken, maar ik kon niet. Dus ik vroeg naar wanneer hij wel kon. Aankomende week super druk. Hij zou niet weten wanneer.
Seriously? We proberen nu al een maand wat in te plannen. Althans proberen.. Ik ben ook druk maar vrij flexibel qua afspraken inplannen. Hij zegt steeds dat ie zo super druk is enz. Leuk en aardig. Maar ik weet niet wat ik hier nou mee moet. Gewoon niet meer reageren? Moet ik maar afwachten tot ie wie weer een keer tijd heeft? Ik heb het gevoel dat ik aan het kortste eind trek op een of andere manier. Omdat ik wel tijd heb en hij schijnbaar zo extreem druk is.
vrijdag 6 december 2019 om 18:06
Ze hadden al een afspraak, maar hij was ziek. Ziek seksen is ook weer zoiets
Elke keer als een 'oude' vlam of date met mij contact opnam, bleek het toch daarom te gaan. Kan natuurlijk liggen aan mijn niet altijd even beste smaak in mannen. Maar omdat hij eerder ook al vooral behoefte had aan seks, lijkt het me geen gek idee.
vrijdag 6 december 2019 om 18:07
Uhm ja. Hij vroeg dat op de dag zelf. Dus nogal logisch dat je dan plannen hebt. Als hij me zou vragen wanneer kan je. Dan kan ik heel veel opties geven. Hij was nu al 3 weken van de 4 volledig vol. Qua drukte.
vrijdag 6 december 2019 om 18:14
Nou ja als je een booty call niet erg vindt, is het geen probleem denk ik.
vrijdag 6 december 2019 om 18:26
Dat zijn dus de ik heb zin in sex datesWollensjaal schreef: ↑06-12-2019 18:07Uhm ja. Hij vroeg dat op de dag zelf. Dus nogal logisch dat je dan plannen hebt. Als hij me zou vragen wanneer kan je. Dan kan ik heel veel opties geven. Hij was nu al 3 weken van de 4 volledig vol. Qua drukte.
vrijdag 6 december 2019 om 18:31
vrijdag 6 december 2019 om 18:33
Als hij een keer tijd vrij "maakt"! Hij klinkt niet echt geïnteresseerd.Wollensjaal schreef: ↑06-12-2019 18:31Ja dat het sex was dat de klok slaat, had ik ook al over nagedacht.
Maar hij gaf heel specifiek aan dat hij toen er niet in stond als in ik heb zin om te daten. Omdat ie een lange relatie had gehad. En nu staat hij daar wel voor open en wil dus echt buitenshuis iets gaan doen.
vrijdag 6 december 2019 om 18:35
Dan was er al lang een date geweest. Je bent echt niet zo interessant als je hooptWollensjaal schreef: ↑06-12-2019 18:31Ja dat het sex was dat de klok slaat, had ik ook al over nagedacht.
Maar hij gaf heel specifiek aan dat hij toen er niet in stond als in ik heb zin om te daten. Omdat ie een lange relatie had gehad. En nu staat hij daar wel voor open en wil dus echt buitenshuis iets gaan doen.
vrijdag 6 december 2019 om 18:37
Dat klopt. Maar dat wil ze denk ik niet als ik de OP lees.COtweepuntnul schreef: ↑06-12-2019 18:14Nou ja als je een booty call niet erg vindt, is het geen probleem denk ik.