Date heeft het te druk

06-12-2019 18:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
My god. Ik weet niet wat voor mannen ik toch altijd aantrek, maar ik word er een beetje moedeloos van.

Ik heb vorig jaar met iemand gedate en dat is doodgebloed. Ik wilde meer dan hij. Hij wilde alleen beetje seksen en thuis chillen en ik wilde gewoon daten.

Nu heeft ie sinds een tijdje weer contact opgenomen. Dat hij wil daten. Oké. Prima. 2e kans. Er stond een afspraak gepland maar hij was ziek. Toen heeft hij geprobeerd om 2 keer nog op dezelfde dag af te spreken, maar ik kon niet. Dus ik vroeg naar wanneer hij wel kon. Aankomende week super druk. Hij zou niet weten wanneer.

Seriously? We proberen nu al een maand wat in te plannen. Althans proberen.. Ik ben ook druk maar vrij flexibel qua afspraken inplannen. Hij zegt steeds dat ie zo super druk is enz. Leuk en aardig. Maar ik weet niet wat ik hier nou mee moet. Gewoon niet meer reageren? Moet ik maar afwachten tot ie wie weer een keer tijd heeft? Ik heb het gevoel dat ik aan het kortste eind trek op een of andere manier. Omdat ik wel tijd heb en hij schijnbaar zo extreem druk is.
Eerlijk? Ik denk dat hij gewoon zin had in seks...
Next!

If you're not a priority, don't be an option
Je bent gewoon geen prioriteit. Hij wil nog steeds niets meer van je dan een keer seks als hij jeuk heeft.

Vraag is waarom jij toch met hem wilt gaan daten als hij jou niet kan geven wat jij graag wil.
Bee_Kind schreef:
06-12-2019 18:02
Eerlijk? Ik denk dat hij gewoon zin had in seks...
Dan is het niet zo slim dat ie niet kan afspreken :mrgreen:
Hij heeft ondertussen al weer wat beters te pakken
dus jij mag wel 2x zeggen dat je niet kan, maar hij niet?

Dit gaat hem niet worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als hij niet eens tijd heeft voor een date heeft hij ook zeker geen tijd voor een relatie.
COtweepuntnul schreef:
06-12-2019 18:03
Dan is het niet zo slim dat ie niet kan afspreken :mrgreen:
Ze hadden al een afspraak, maar hij was ziek. Ziek seksen is ook weer zoiets :-P Inmiddels misschien een ander gevonden? Of wellicht in het appcontact toch doorgehad dat TO nog steeds meer wou?

Elke keer als een 'oude' vlam of date met mij contact opnam, bleek het toch daarom te gaan. Kan natuurlijk liggen aan mijn niet altijd even beste smaak in mannen. Maar omdat hij eerder ook al vooral behoefte had aan seks, lijkt het me geen gek idee.
hamerhaai schreef:
06-12-2019 18:04
dus jij mag wel 2x zeggen dat je niet kan, maar hij niet?

Dit gaat hem niet worden.
Uhm ja. Hij vroeg dat op de dag zelf. Dus nogal logisch dat je dan plannen hebt. Als hij me zou vragen wanneer kan je. Dan kan ik heel veel opties geven. Hij was nu al 3 weken van de 4 volledig vol. Qua drukte.
Ik denk dat je beter verdient.
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2019 18:12
Ik denk dat je beter verdient.
Nou ja als je een booty call niet erg vindt, is het geen probleem denk ik.
To, ga in ieder geval niet in de wachtkamer zitten voor deze man. Het is geen goed teken dat hij niet echt zijn best lijkt te doen om een date te plannen.
Mensch durf te leven
Niets meer doen nu, en negeren als hij nog initiatief neemt....
Wat een weirdo.
Misschien eens vragen wat hij precies bedoelt met daten?
Als het in de beginfase al zo moeilijk gaat, zou ik niet eens meer willen weten hoe dat dan in de toekomst zou gaan. Next.
Wollensjaal schreef:
06-12-2019 18:07
Uhm ja. Hij vroeg dat op de dag zelf. Dus nogal logisch dat je dan plannen hebt. Als hij me zou vragen wanneer kan je. Dan kan ik heel veel opties geven. Hij was nu al 3 weken van de 4 volledig vol. Qua drukte.
Dat zijn dus de ik heb zin in sex dates
Ja dat het sex was dat de klok slaat, had ik ook al over nagedacht.

Maar hij gaf heel specifiek aan dat hij toen er niet in stond als in ik heb zin om te daten. Omdat ie een lange relatie had gehad. En nu staat hij daar wel voor open en wil dus echt buitenshuis iets gaan doen.
Wollensjaal schreef:
06-12-2019 18:31

Maar hij gaf heel specifiek aan dat hij toen er niet in stond als in ik heb zin om te daten. Omdat ie een lange relatie had gehad. En nu staat hij daar wel voor open en wil dus echt buitenshuis iets gaan doen.
Als hij een keer tijd vrij "maakt"! Hij klinkt niet echt geïnteresseerd.
Tijd van het jaar, oude dates nemen contact op. Idd eigenlijk altijd alleen voir seks.

Is echt zo. 3 gehad. Ik verwacht de komende week nog 2 of ze moeten inmiddels aan de vrouw zijn.

Dus sorry.. Denk dat je beter niks kunt verwachten.
Wollensjaal schreef:
06-12-2019 18:31

Dan was er al lang een date geweest. Je bent echt niet zo interessant als je hoopt
Wis zijn nummer
Laat waaien.

Next!
COtweepuntnul schreef:
06-12-2019 18:14
Nou ja als je een booty call niet erg vindt, is het geen probleem denk ik.
Dat klopt. Maar dat wil ze denk ik niet als ik de OP lees.
smulrol schreef:
06-12-2019 18:35
Dan was er al lang een date geweest. Je bent echt niet zo interessant als je hoopt
Au.
wissen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven