Het is (weer) uit

05-12-2019 14:52 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer gedumpt. Het was een korte, fijne relatie met goede seks en geen ruzies, maar toch voelde hij het niet. Dit is me al zeker 4 keer overkomen, dat het gevoel weg is, en ik ben er doodmoe van. Ik ben 31 en wil nou ook eens een langdurige relatie met toekomstperspectief...
Misschien vond jij de sex fijn, maar misten zij iets?
VelvetVolvo schreef:
06-12-2019 13:45
Misschien vond jij de sex fijn, maar misten zij iets?
Nee, hij zei dat het daar niet aan lag.
Wooloo schreef:
05-12-2019 19:14
Ja ik heb de apps weer aangeslingerd. Misschien is een tijdje casual ook wel goed, ik weet het niet. Ik mis een relatie hebben erg als ik alleen ben.
Hier gaat het mis, je houdt niet genoeg van jezelf. Je zoekt geluk in een ander en accepteert daarom ook niet 'relatiemateriaal', om niet (je eigen gevoel) te hoeven voelen.
lacasa wijzigde dit bericht op 06-12-2019 13:52
2.70% gewijzigd
LaCasa schreef:
06-12-2019 13:50
Hier gaat het mis, je houdt niet genoeg van jezelf. Je zoekt geluk in een ander en accepteert daarom ook niet 'relatiemateriaal', om niet te hoeven voelen.
Dat weet ik niet. Ik vind mezelf leuk, maar ik ben wel verslaafd aan intimiteit (niet perse seks).
Wooloo schreef:
06-12-2019 13:51
Dat weet ik niet. Ik vind mezelf leuk, maar ik ben wel verslaafd aan intimiteit (niet perse seks).
Er zit iets in jezelf inderdaad waarom je niet 'relatie materiaal' sneller accepteert.
Wat zeiden ze dan , waarom ze je niet meer wilden?
VelvetVolvo schreef:
06-12-2019 13:54
Wat zeiden ze dan , waarom ze je niet meer wilden?
Dat ze niet verliefd zijn. Keer op keer.
Ik ben ook een man, en in zulke gevallen is het vaak toch dat ze dan een knappere vriendin kunnen krijgen, of dat je op sexueel gebied conservatief bent.
Wooloo schreef:
06-12-2019 14:00
Dat ze niet verliefd zijn. Keer op keer.
Zeiden ze ook waarom ze niet verliefd op je zijn geworden?
VelvetVolvo schreef:
06-12-2019 14:03
Ik ben ook een man, en in zulke gevallen is het vaak toch dat ze dan een knappere vriendin kunnen krijgen, of dat je op sexueel gebied conservatief bent.
Geloof me, dat is niet zo.
Blankepit schreef:
06-12-2019 14:08
Zeiden ze ook waarom ze niet verliefd op je zijn geworden?
Nee, ze zeiden dat ze het niet voelden.
Als ze het niet voelde, zou ik het interessant vinden of jij ook wel genoeg voor jezelf voelt. Je kunt in je koppie wel alles voor elkaar hebben, en praktisch ook (sociaal leven, leuke baan etc), maar als je in de kern jezelf een slappe doos vindt, gaan mensen dat ook merken. Als je niet van jezelf houdt, hoe kn een ander dan van jou houden? Super cliché maar zo waar.
En als je verslaafd bent aan intimiteit, lijkt het alsof je je alleen goed kunt voelen bij een ander in zn armen. En dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Niet denken, maar voelen.
'Happiness is only real when shared'.
Wooloo schreef:
:hug: dan voor je

Maar serieus; het komt als het komt. Leg jezelf (en eventuele anderen) niet teveel druk op. Geniet en je loopt heus wel een keer tegen die ware aan ;)
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
06-12-2019 14:36
:hug: dan voor je

Maar serieus; het komt als het komt. Leg jezelf (en eventuele anderen) niet teveel druk op. Geniet en je loopt heus wel een keer tegen die ware aan ;)
Ik geloof niet dat je zomaar tegen de ware aanloopt, tenzij je begin 20 bent en vrijwel iedereen om je heen nog single is. Maar als je al wat ouder bent, is die kans heel klein. En dan is dit zo'n dooddoener die je al 100 keer gehoord hebt en waar je niets mee kunt. 'Als je maar leuk genoeg bent, komt ie vanzelf wel'. Nou, nee dus. Ik heb drie jaar gewacht tot ie aanbelde, maar gek hè, er kwam niemand op de stoep staan.

De beste manier is toch echt zorgen dat je zelf lekker in je vel zit, en dan gericht op zoek gaan. Niet via apps, maar een serieuze datingsite. Met een goed profiel, goede foto's en de juiste instelling. Dus je niet vastklampen aan elk contact, maar vanuit een gezonde balans een contact aangaan.
MokThee schreef:
06-12-2019 14:53
Ik geloof niet dat je zomaar tegen de ware aanloopt
Thuis op de bank zittend gaat dat niet lukken nee. Zo bedoelde ik het ook niet (hoewel het wel gemakkelijk zo op te vatten is). Sprot, op stap, festival, apps, alles is mogelijk maar als je dat puur gaat doen (ex de apps dan) om die ware te vinden dan gaat het denk ik ook niet werken. Het komt als het komt en je kan de kans wel vergroten. Maar panisch die vaste relatie moeten hebben gaat ook niet werken en kan vaak averechts en benauwend werken bij een eventuele partner to be
koekies zijn lekker
Ik onderneem wel vaak dingen met vriendinnen maar de mannen die ik tegenkom zijn bezet of het moment is er niet naar. Ik ben 31, bijna iedereen om me heen is gesettled of vers uit elkaar.

Festivals vind ik wel mooi geweest op mijn leeftijd, ik pak weleens een concert maar ik hou van mijn rust.

Ik zit ook op een datingsite, paar keer afgesproken maar de mannen op de apps vond ik wat vlotter.

Ik ga binnenkort eens naar Meetups, ik hoorde dat men daar leuke mannen tegenkomt.

Maar eerlijk; mijn probleem is ze behouden, vinden gaat prima.
Je houdt van je rust zeg je. Misschien vinden ze je saai.
VelvetVolvo schreef:
06-12-2019 15:22
Je houdt van je rust zeg je. Misschien vinden ze je saai.
Neeeheee. Ik hou niet van festivals waar de helft straalbezopen is. Ik ga liever naar een concert en dan naar huis. Ik heb genoeg hobby's.
Wooloo schreef:
06-12-2019 15:53
Neeeheee. Ik hou niet van festivals waar de helft straalbezopen is. Ik ga liever naar een concert en dan naar huis. Ik heb genoeg hobby's.
Maar waar komt het wel door denk je?
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
06-12-2019 16:05
Maar waar komt het wel door denk je?
Geen idee!
Wat akelig, ik voel echt met je mee. :hug:

4 in korte tijd, dan moet je wel een patroon kunnen zien.
Ik zie 2 mogelijkheden:
1. Jij kiest het soort partners dat uiteindelijk afhaakt.
2. Je stelt je in de relatie zo afhankelijk op dat het evenwicht zoek raakt.

Door wat je schrijft is wel heel duidelijk dat je er echt iets binnen jou speelt, ik hoop niet dat je denkt dat het probleem bij de mannen ligt.
Jij voelt een bepaald gemis, en je partner moet dat repareren. Dat gaat bijna nooit werken. Is "Verslaafd aan Liefde" hier al genoemd?

Gooi die apps er nog even af: dat is een recept voor nieuw hartezeer. Werk aan jezelf , niet alleen sporten enz, maar psychologisch. Begrijp jezelf. Gun jezelf geluk.
Screw it, let's do it!
Kimberlyclarke schreef:
06-12-2019 16:28
Wat akelig, ik voel echt met je mee. :hug:

4 in korte tijd, dan moet je wel een patroon kunnen zien.
Ik zie 2 mogelijkheden:
1. Jij kiest het soort partners dat uiteindelijk afhaakt.
2. Je stelt je in de relatie zo afhankelijk op dat het evenwicht zoek raakt.

Door wat je schrijft is wel heel duidelijk dat je er echt iets binnen jou speelt, ik hoop niet dat je denkt dat het probleem bij de mannen ligt.
Jij voelt een bepaald gemis, en je partner moet dat repareren. Dat gaat bijna nooit werken. Is "Verslaafd aan Liefde" hier al genoemd?

Gooi die apps er nog even af: dat is een recept voor nieuw hartezeer. Werk aan jezelf , niet alleen sporten enz, maar psychologisch. Begrijp jezelf. Gun jezelf geluk.
Ik denk dat de beide punten kloppen. Daarnaast word ik angstig als ze afstandelijker worden en ga dan extra veel aandacht vragen. Maar waarom ze dus in den beginne afstandelijker gaan doen weet ik niet.
Wooloo schreef:
06-12-2019 18:24
Ik denk dat de beide punten kloppen. Daarnaast word ik angstig als ze afstandelijker worden en ga dan extra veel aandacht vragen. Maar waarom ze dus in den beginne afstandelijker gaan doen weet ik niet.
Liefde is een dans. Je gaat naar elkaar toe, je gaat van elkaar weg. Als jij iedere keer dat de man een stap naar achter doet zelf 2 stappen naar voren doet, dan stopt de dans, dan wordt het een achtervolging.
De stap naar achteren komt altijd, iedereen heeft wel eens behoefte om alleen te zijn met zijn gedachten.
Ik ben heel benieuwd hoe jij bent opgegroeid, vaak ligt daar de sleutel. Moest jij erg zorgen voor je ouders? Wat ben je tekort gekomen?
Zie je een verband met wat er misgaat in je relaties?
Screw it, let's do it!
Wooloo schreef:
05-12-2019 15:21
Deze had wat persoonlijke problemen, de twee ervoor waren normale mannen. Ook heel andere types, lief, rustig, dat wel.

Ik heb een normaal figuur, ben zeker niet lelijk, heb een leuke baan, genoeg te melden, ben zorgzaam en trouw, dus waar het aan ligt ...
Klote voor jou TO.... :hug:

Die mannen die het “niet voelden”: wat hadden die te melden over hun toekomstplannen of doelen in hun leven?

Waren ze wel verliefd geweest?
Wooloo schreef:

Wat bedoel je met verslaafd aan intimiteit? Wat betekent dat woord voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven