Au, dat doet pijn.
zondag 12 april 2009 om 21:33
Ik voel me zo gekwetst en voor lul gezet door iemand waar ik het helemaal niet van had verwacht. Het gekke is dat hij heel goed wist dat wat hij deed kwetsend is voor mij, daarom begrijp ik niet waarom hij het zover heeft laten komen. Het lijkt wel alsof het hem niets kan schelen. Als ik hem confronteer met mijn gekwetste gevoelens reageert hij geirriteerd. Hij heeft totaal geen begrip voor hoe ik mij voel en hij doet geen enkele moeite om zich in te leven in mijn situatie. Het zou allemaal aan mij liggen en elke uitleg die ik geeft weerlegt hij door met tegenargumenten te komen. Wat doet dit toch pijn, moest het even kwijt omdat ik iemand heb aan wie ik mijn verhaal kwijt kan.

zondag 12 april 2009 om 22:14
quote:powerwoman schreef op 12 april 2009 @ 21:33:
Het gekke is dat hij heel goed wist dat wat hij deed kwetsend is voor mij,echt?quote:Hij heeft totaal geen begrip voor hoe ik mij voeldus zo goed wist/weet hij het niet.quote:Het zou allemaal aan mij liggen en elke uitleg die ik geeft weerlegt hij door met tegenargumenten te komen.En als je je in hem inleeft, snap je zijn standpunt dan?
Het gekke is dat hij heel goed wist dat wat hij deed kwetsend is voor mij,echt?quote:Hij heeft totaal geen begrip voor hoe ik mij voeldus zo goed wist/weet hij het niet.quote:Het zou allemaal aan mij liggen en elke uitleg die ik geeft weerlegt hij door met tegenargumenten te komen.En als je je in hem inleeft, snap je zijn standpunt dan?
zondag 12 april 2009 om 22:18
Wat vervelend dat je zo gekwetst bent powerwoman!
Helemaal door iemand waar je het totaal niet van verwacht.
Extra zuur dat hij het bewust deed en acheraf niet eens openstaat voor jouw kant van het verhaal.
Klinkt als iemand die je beter kwijt dan rijk kan zijn. Pijnlijk om dat te ontdekken op zo'n manier.
Heel veel sterkte!
Helemaal door iemand waar je het totaal niet van verwacht.
Extra zuur dat hij het bewust deed en acheraf niet eens openstaat voor jouw kant van het verhaal.
Klinkt als iemand die je beter kwijt dan rijk kan zijn. Pijnlijk om dat te ontdekken op zo'n manier.
Heel veel sterkte!
maandag 13 april 2009 om 00:48
Dit klinkt alsof jullie van elkaar niet weten wat de ander voelt of denkt.
Als hij jou bewust heeft gekwetst, is dat met een reden die jij niet opvangt bij hem.
Als hij jou niet bewust gekwetst heeft, denk jij dat hij zich dat wel bewust is.
Misschien er een keer over praten?
Als hij jou bewust heeft gekwetst, is dat met een reden die jij niet opvangt bij hem.
Als hij jou niet bewust gekwetst heeft, denk jij dat hij zich dat wel bewust is.
Misschien er een keer over praten?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 13 april 2009 om 01:05
Hee, PW, wat naar voor je. Als hij geirriteerd is omdat jij hem aanspreekt dat je gekwetst bent, komt op mij over als dat hij niet goed weet wat hij daarmee aan moet, en bovendien met zijn eigen gedrag daarin.
Daarnaast is het jouw verwachtting van hem, die positiever is dan dat het uitpakte. Ook dat is een teleurstelling.
Daarnaast is het jouw verwachtting van hem, die positiever is dan dat het uitpakte. Ook dat is een teleurstelling.
maandag 13 april 2009 om 12:22
maandag 13 april 2009 om 13:31
Oh dat is heel naar, vooral als iemand weet dat wat ze doen kwetsend voor je is. Laatst ook zoiets meegemaakt, iemand zei iets waarvan ik letterlijk had gezegd dat ik het vervelend vind als mensen dat onderwerp aansnijden, vooral als het niet hoeft. Beetje lastig uitleggen, gaat om een woord wat voor mij een megatrigger is.
0,0 empathie kreeg ik terug, het interesseerde die persoon niks en feitelijk was er een houding van "stel je niet aan". Zulke mensen zijn niet je vrienden, zulke mensen verdienen jouw vriendschap niet.
Hoop dat je uit die situatie en weg bij die persoon kan Powerwoman.
0,0 empathie kreeg ik terug, het interesseerde die persoon niks en feitelijk was er een houding van "stel je niet aan". Zulke mensen zijn niet je vrienden, zulke mensen verdienen jouw vriendschap niet.
Hoop dat je uit die situatie en weg bij die persoon kan Powerwoman.
maandag 13 april 2009 om 15:43
Ik word verscheurd door de pijn, het liefst zou ik er per direct een punt achter willen zetten, ongeacht de financiele consequenties. Ik heb nog wel wat spaargeld, maar nu met de kredietcrisis wil ik wat geld achter de hand hebben.
Hij komt uit een rijke familie en hoeft zich nergens zorgen over te maken, hij kan op z'n familie terugvallen.
Ik daarentegen heb nooit iets cadeau gekregen, moest altijd hard werken om mijn dromen waar te kunnen maken. Helaas zullen dit soort types nooit begrijpen hoe het is om als vrouw te moeten overleven tussen mannen.
Hij komt uit een rijke familie en hoeft zich nergens zorgen over te maken, hij kan op z'n familie terugvallen.
Ik daarentegen heb nooit iets cadeau gekregen, moest altijd hard werken om mijn dromen waar te kunnen maken. Helaas zullen dit soort types nooit begrijpen hoe het is om als vrouw te moeten overleven tussen mannen.

maandag 13 april 2009 om 15:57
PW financiele afhankelijkheid van iemand, zeker van iemand die geen familie of vriend is, lijkt me erg vervelend en een slecht situatie. Ik zou toch proberen daar uit te komen, zo iemand krijgt macht over jouw leven. Je word gekwetst en dat zou je normaal niet pikken, maar je bent afhankelijk.
Ik hoop dat je eruit komt.
Ik hoop dat je eruit komt.