Jonge man zonder passende kleding

11-12-2019 15:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.

Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.

Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
Ik zou me drukker maken over het feit dat iemand van die leeftijd nog thuis woont.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.

Wut en wie?

En hoe moeten wij weten of de kleding 'past' bij die persoon? Sowieso een rare vraag maar praktisch gezien : hoe dan?

Telepatisch? :fortune:
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 15:28
3.80% gewijzigd
Welkom op de pijler Gevraagd. Hier kun je een oproepje plaatsen wanneer je iets zoekt zoals een bepaald product, een dienst etc.

Zoek je nou een man die zich raar kleedt?
SilverShadow schreef:
11-12-2019 15:25
Ik zou me drukker maken over het feit dat iemand van die leeftijd nog thuis woont.
precies. wat kan mij het schelen hoe iemand zich kleedt zolang hij maar niet stinkt
En doooooor!
Nouschi schreef:
11-12-2019 15:26
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Dit
Nouschi schreef:
11-12-2019 15:26

Lieverd, niet zo onvriendelijk. To stelt een serieuze vraag.
Die, Die, Die!!!!!
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 15:27
Soepkip.

Voor de stafbrigade: het is een grapje.
Maud*de*Braose schreef:
:HA:
29 jaar en nog thuis wonen, dat zou voor mij mogelijk wel een probleem zijn.

Zijn kledingstijl is zijn keuze. Ga anders een keertje mee wanneer hij kleding koopt, misschien luistert hij naar je adviezen. Of misschien ben jij niet de juiste partner voor deze leuke man.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
To, hij is een trendsetter. Ik heb zojuist in Parijs en New York modeshows gezien voor komende lente/zomer en oversized wordt weer helemaal hot!
Lucifer2018 schreef:
Soepkip.

Voor de stafbrigade: het is een grapje.
Dank je lieffie, van jou vind ik dat een echt compliment.
lilalinda schreef:
Die, Die, Die!!!!!
En dat is veel erger dan verkeerde kleding.
Er is maar één mogelijke oorzaak: zijn moeder koopt zijn kleding.

Vraag je af of je straks zijn moeder wil/ kan gaan vervangen in een langdurige relatie.
waarom staat dit onder gevraagd? Zoek je kleding voor hem?
Waarom woont hij op zijn 29e nog thuis. Is de kleding nieuw of krijgt hij deze van mensen?
Wellicht heeft hij geld problemen of misschien vindt hij het gewoon mooi vraag het hem.
Is die kleding menselijk? Levend?
SilverShadow schreef:
11-12-2019 15:25
En over haar eigen manier van schrijven.
Ik denk dat mama zijn kleding koopt.
Maten in labels zeggen op zich niet zoveel, maar een slecht geklede man kan ik soms nog wel aandoenlijk vinden. Een man die permanent thuis woont (geen tijdelijke oplossing) vind ik niets. Daar kan ik echt niet op vallen.
En hoe weet je al die maten die hij heeft? Ik weet na 20 jaar nog steeds niet precies alle maten van mijn man.
Quincy2 schreef:
11-12-2019 15:34
En dat is veel erger dan verkeerde kleding.
Precies!
Ik zou kromme tenen krijgen van dit taalgebruik.... en dan zijn mijn schoenen plotseling ook een paar maten te groot
lilalinda schreef:
Die, Die, Die!!!!!
Ik dacht eerst dat het een typfout was maar toen bleef het maar terug komen :cry:

Voor TO: ga een keer samen shoppen, geef je advies maar accepteer het ook als hij gewoon zijn eigen gang gaat. Misschien vindt hij dit veel lekkerder zitten.

Iemand die nog thuis woont met 29 zou ik trouwens ook veel zorgwekkender vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven