Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 12 december 2019 om 18:52
Ik ben al snel afgehaakt. Er zijn zo vaak zulke topics dat ik het saai vind.
donderdag 12 december 2019 om 18:52
donderdag 12 december 2019 om 18:57
Snap je. Wie weet zitten er in jouw toekomst ook kerstpakketten. En dan mag je hier best komen klagen.benmamma schreef: ↑12-12-2019 18:52Kerstpakketten topic.
Water in wijnfles is stom en de labeltjes op de verpakking van de brie is ook zonde van het geld. Dit jaar is het zo slecht dat er zelfs nauwelijks wat weg te geven is.
Ik wil haar leven!
Ik trek dat slecht, dat geklaag over kerstpakket.
Maar wel lezen.. Dat wel![]()
donderdag 12 december 2019 om 18:59
benmamma schreef: ↑12-12-2019 18:52Kerstpakketten topic.
Water in wijnfles is stom en de labeltjes op de verpakking van de brie is ook zonde van het geld. Dit jaar is het zo slecht dat er zelfs nauwelijks wat weg te geven is.
Ik wil haar leven!
Vast niet.
donderdag 12 december 2019 om 19:04
benmamma schreef: ↑12-12-2019 18:52Kerstpakketten topic.
Ik wil haar leven!
Ik erger me ook dood aan dat geklaag van iedereen elk jaar. Mensen het is een extraatje, wees er gewoon blij mee. Verwend gedoe.
donderdag 12 december 2019 om 19:09
Sorry hoor, maar de top Santé vind ik jaren later nog steeds beklagenswaardig!herfstappeltaart schreef: ↑12-12-2019 19:04Ik erger me ook dood aan dat geklaag van iedereen elk jaar. Mensen het is een extraatje, wees er gewoon blij mee. Verwend gedoe.![]()
donderdag 12 december 2019 om 19:11
donderdag 12 december 2019 om 19:12
Ik een cadeaubon en 30% minder salaris. Wat een feestje.PoesinBoots schreef: ↑12-12-2019 19:11Is ook zo.
Ik krijg dit jaar niks, geen werkgever. Maar dat is nog steeds beter dan Top Santé.
donderdag 12 december 2019 om 19:15
donderdag 12 december 2019 om 19:17
donderdag 12 december 2019 om 19:18
Zonde van het geld en de moeite, ook met oog op meuk en consuminderen. Ik heb op de VVVbon na nooit iets gekregen wat ik het ook maar iets van het geld waard vond. Maar klagen doe ik niet.
Ik krijg gelukkig geen kerstpakketten meer.
Ik krijg gelukkig geen kerstpakketten meer.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 19:19
15.94% gewijzigd
donderdag 12 december 2019 om 19:18
Mwah, als het een cadeau is waarvan je weet dat jan en allemaal het gelijk bij het oud vuil zet is het alleen maar geldverspilling. Dat moeten ze niet doen.
donderdag 12 december 2019 om 19:19
Ik heb ooit bij de voorloper van Sanoma gewerkt, daar kregen we een tijdschriftenpakket.
Ook leuk.
En dat meen ik echt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 12 december 2019 om 19:23
donderdag 12 december 2019 om 19:26
Precies.