Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 15 december 2019 om 16:47
Ooooooo, dan kom ik bij jou eten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 15 december 2019 om 16:49
Dan is die voor jou. Heb jij ook wat.
zondag 15 december 2019 om 16:50
zondag 15 december 2019 om 16:51
oh is het weer zo laat? Laat naarpraat. Het is een nietszeggend kletsgroepje dat gewoon weigert om het zinloze gebroddel over eten en andere onzin in een eigen topic voort te zetten.Anoniem15122019170150 schreef: ↑15-12-2019 16:49Check napraat maar even. Als het zover komt dat ik (godverhoede) ernstig ziek wordt en de goegemeente gaat bepalen hoe dat verwoord dient te worden, dan is dit een forum waar ik niet meer wil zijn.
zondag 15 december 2019 om 16:51
Yep, goed geregeld.
David Dunning
David Dunning
zondag 15 december 2019 om 16:53
Hé joh! Ik praatte uit eigen ervaring hè, niet om jou te vertellen wat je wel of niet zou mogen zeggen. In ieder geval was dat niet mijn intentie en als je het zo hebt opgevat, sorry dan, dat was zeker niet mijn bedoeling.Anoniem15122019170150 schreef: ↑15-12-2019 16:49Check napraat maar even. Als het zover komt dat ik (godverhoede) ernstig ziek wordt en de goegemeente gaat bepalen hoe dat verwoord dient te worden, dan is dit een forum waar ik niet meer wil zijn.
Toe nou, ik ga je ook missen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 15-12-2019 16:54
16.11% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 15 december 2019 om 16:53
Ja vanwege dat akkefietje hier. Moeilijk te snappen blijkbaar dat je niet alles hoeft te posten wat je denkt.
Betreffende forummer is letterlijk doodziek en ik vind het meer dan schandalig dat daar op deze manier over gesproken wordt.
zondag 15 december 2019 om 16:54
Die 'ruzie' ging niet over eten, maar over iets dat op het forum had plaatsgevonden. Echte napraat dus.
zondag 15 december 2019 om 16:54
ja maar dat kan ik niet vinden omdat er zoveel over eten geneuzeld wordtLady*Voldemort schreef: ↑15-12-2019 16:54Die 'ruzie' ging niet over eten, maar over iets dat op het forum had plaatsgevonden. Echte napraat dus.
zondag 15 december 2019 om 16:55
Lady*Voldemort schreef: ↑15-12-2019 16:54Die 'ruzie' ging niet over eten, maar over iets dat op het forum had plaatsgevonden. Echte napraat dus.
Precies. En er werd werkelijk waar helemaal niks over de forumster in kwestie geschreven en dat het niet erg zou zijn of wat dan ook.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
the_Wicked_Witch schreef: ↑15-12-2019 16:53Ja vanwege dat akkefietje hier. Moeilijk te snappen blijkbaar dat je niet alles hoeft te posten wat je denkt.
Betreffende forummer is letterlijk doodziek en ik vind het meer dan schandalig dat daar op deze manier over gesproken wordt.
Snap ik. Dat was denk ik niet de bedoeling.
Tja, je doet toch echt hetzelfde, want blijkbaar mag ik daar dan weer niet anders over denken?Anoniem15122019170150 schreef: ↑15-12-2019 16:49Check napraat maar even. Als het zover komt dat ik (godverhoede) ernstig ziek wordt en de goegemeente gaat bepalen hoe dat verwoord dient te worden, dan is dit een forum waar ik niet meer wil zijn.
Pot...... ketel.
David Dunning
David Dunning