Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
15-12-2019 16:53
Ja vanwege dat akkefietje hier. Moeilijk te snappen blijkbaar dat je niet alles hoeft te posten wat je denkt.
Betreffende forummer is letterlijk doodziek en ik vind het meer dan schandalig dat daar op deze manier over gesproken wordt.

Het gaat helemaal niet over de forummer maar om een manier van iets zeggen.
Anoniem15122019170150 schreef:
15-12-2019 16:49
Check napraat maar even. Als het zover komt dat ik (godverhoede) ernstig ziek wordt en de goegemeente gaat bepalen hoe dat verwoord dient te worden, dan is dit een forum waar ik niet meer wil zijn.
Dus ik mag alleen vinden wat jij vindt?
Sterker nog, ik schrijf dat degene die dat schrijft dat ook lekker mag vinden, maar ik er iets anders van vind. Gewoon netjes enzo.
S-Meds schreef:
15-12-2019 16:52
jammer dat WW weggejaagd is

Rel niet zo.
Lady*Voldemort schreef:
15-12-2019 16:56
En wat heeft dat te maken met het vertrek van WW? WW gaat niet weg vanwege het eten in de napraat.
nee vanwege de norm van het zichzelf bevestigende kletsgroepje
Ja vanwege dat akkefietje hier. Moeilijk te snappen blijkbaar dat je niet alles hoeft te posten wat je denkt.
Betreffende forummer is letterlijk doodziek en ik vind het meer dan schandalig dat daar op deze manier over gesproken wordt.
Ik heb nergens iets naars gelezen over die forummer.
Star² schreef:
15-12-2019 16:57
Zo las ik het ook, en om die reden reageerde ik.
There is always something happening, and it's usually right now
Star² schreef:
15-12-2019 16:58
Rel niet zo.
want? jij bepaalt de agenda?
S-Meds schreef:
nee vanwege de norm van het zichzelf bevestigende kletsgroepje
Helemaal niet.
herfstappeltaart schreef:
15-12-2019 16:55
Snap ik. Dat was denk ik niet de bedoeling.
Dit en ik vind het echt jammer!
Lady*Voldemort schreef:
Ik heb nergens iets naars gelezen over die forummer.
Ik ook niet maar ik denk dat het pijnpunt zit in het oordelen over de term "vechten tegen kanker/overwinnen van kanker"
Ik vind dat ook een rotterm maar de betreffende forummer moet natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze het benoemt.
S-Meds schreef:
15-12-2019 16:59
want? jij bepaalt de agenda?
Neem even een koude douche.
Star² schreef:
15-12-2019 16:57
de manier waarop een forummer iets zegt over hoe zij tegen haar eigen situatie aankijkt? En het is belangrijk om daar een mening over te hebben omdat??
Er wordt helemaal niets over die Forummer besproken of gezegd.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 17:01
3.18% gewijzigd
Niet weggaan WW
Lady*Voldemort schreef:
15-12-2019 17:00
waarom?
Lady*Voldemort schreef:

Of een lollie.
Sudrì schreef:
15-12-2019 17:01
Er wordt helemaal niets over die Forummer besproken of gezegd.
het gaat toch over wat die forummer zegt?
S-Meds schreef:
15-12-2019 16:52
jammer dat WW weggejaagd is
Doet ze helemaal zelf hoor. Is gewoon een grote mevrouw.
S-Meds schreef:
de manier waarop een forummer iets zegt over hoe zij tegen haar eigen situatie aankijkt? En het is belangrijk om daar een mening over te hebben omdat??

Lees even terug als je de moeite wil nemen tussen aaaaaaal het eetgeneuzel door.
Star² schreef:
Of een lollie.
laat je niet zo kennen zeg, voer de discussie of blijf uit de keuken als je niet tegen rook kan
Ik ook niet maar ik denk dat het pijnpunt zit in het oordelen over de term "vechten tegen kanker/overwinnen van kanker"
Ik vind dat ook een rotterm maar de betreffende forummer moet natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze het benoemt.
Natuurlijk. Maar ik heb nergens gelezen dat iemand hier vindt dat ze dat niet mag. Alleen dat sommigen het een opmerkelijke manier van beschouwen vinden en dat mag ook. Lijkt me.
Niet weggaan WW
Dit! Ik lees je graag. En ik snap dat het je raakt.
S-Meds schreef:
Het gaat over wat je vindt van de uitspraak tegen kanker vechten. Je weet wel, hoe hier wel vaker gesprekken ontstaan.
S-Meds schreef:
dat was de aanleiding van het bovenstaande gesprek, maar er is niemand die zegt dat zij het niet zelf op deze manier mag benaderen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:02
laat je niet zo kennen zeg, voer de discussie of blijf uit de keuken als je niet tegen rook kan

Right back at ya. Lees gewoon even in plaats van dom te komen zwetsen over een kletsgroepje. Waar WW gewoon bijhoort, dus je slaat de plank nogal mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven