NIET-groepje
maandag 13 april 2009 om 21:20
maandag 13 april 2009 om 21:57
Its, nou ga je me toch niet vertellen dat je niet weet hoe je "ik word" schrijft!
ik word
hij wordt
dat wist je echt wel
als je het niet hoort doordat een woord al op een T-klank eindigt, dan vul je gewoon het woord lopen in en dan weet je het
ik loop
hij loopt
dit geldt (zie je daar heb je het weer... ) natuurlijk alleen voor werkwoorden
ik word
hij wordt
dat wist je echt wel
als je het niet hoort doordat een woord al op een T-klank eindigt, dan vul je gewoon het woord lopen in en dan weet je het
ik loop
hij loopt
dit geldt (zie je daar heb je het weer... ) natuurlijk alleen voor werkwoorden
maandag 13 april 2009 om 22:02
Ik ding mee, Elo
Balen van ticket, hoop dat je toch nog iets betaalbaars vindt.
Wij hebben net geboekt naar Ierland. Fijn dat het rond is. Lekker gevoel.
Iedereen leuk Pasen gehad?
Wij waren vandaag in de Biesbosch. Voor Chica daar nog paaseieren verstopt ook Was leuk
Balen van ticket, hoop dat je toch nog iets betaalbaars vindt.
Wij hebben net geboekt naar Ierland. Fijn dat het rond is. Lekker gevoel.
Iedereen leuk Pasen gehad?
Wij waren vandaag in de Biesbosch. Voor Chica daar nog paaseieren verstopt ook Was leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 13 april 2009 om 22:06
ga je weer naar Ierland?
vakantie of familiebezoek?
ik heb toch maar geboekt, dan maar duurder, had het gevoel dat langer wachten de tickets alleen maar nog duurder maakte, bovendien als je al die websites hebt uitgeplozen moet je gewoon boeken, ik heb geen tijd om dat volgende week nog eens een keer te doen
vakantie of familiebezoek?
ik heb toch maar geboekt, dan maar duurder, had het gevoel dat langer wachten de tickets alleen maar nog duurder maakte, bovendien als je al die websites hebt uitgeplozen moet je gewoon boeken, ik heb geen tijd om dat volgende week nog eens een keer te doen
maandag 13 april 2009 om 22:51
Ik , persoonelijk , wordt erg moe van taalpuuristen die een beleerendt toontje aanslaan.
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen gevoel voor taal. En mij helpen vindt ik prima, maar mij de les gaan lezen, daar zou ik niet vrolijk van worde. Enzo.
Sorry, je bedoelde het vast erg aardig Elo, maar ik ben het wel eens met pilous, het kwam verdomde rot je strot uit
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen gevoel voor taal. En mij helpen vindt ik prima, maar mij de les gaan lezen, daar zou ik niet vrolijk van worde. Enzo.
Sorry, je bedoelde het vast erg aardig Elo, maar ik ben het wel eens met pilous, het kwam verdomde rot je strot uit
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 13 april 2009 om 22:53
maandag 13 april 2009 om 22:57
Een fout aardig, of vriendelijk verbeteren vind ik ( sprekende voor mezelf ) wel okay hoor, maar gaan zeggen "je gaat me toch niet vertellen dat je niet eens weet hoe... enz." vind ik gewoon naar staan.
Als its het had geweten, dan had ze het wel goed geschreven is mijn simpele gedachte dan .
Als its het had geweten, dan had ze het wel goed geschreven is mijn simpele gedachte dan .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 14 april 2009 om 06:23
dinsdag 14 april 2009 om 07:50
Mag je vinden Info, van die basiskennis. Mij persoonlijk boeit het geen moer. Ik begrijp wat er wordt bedoeld met "ik vint/vind/vindt" Wat Boro ook al zegt, het gaat om de manier waarop. Als Elo haar eerste zin had weg gelaten, had jij mij er niet over gehoord. Maar nu komt het op mij over alsof zij beter is en Its maar een dom wicht. En geloof mij, niemand is beter dan wie dan ook. Iedereen moet zijn reet afvegen op de wc na een flinke schijtsessie.
Dus...
Goedemorgen trouwens....
En nu naar het werk.
Dus...
Goedemorgen trouwens....
En nu naar het werk.