Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik vind de zepen ook tegenvallen hoor Lola, en Demon vond ik al helemaal niet fijn ruiken.

Maar ik had ook al gevraagd hoe de zepen meer konden schuimen.

Bloempje zei een puff nat maken en daar dan even flink met je blok zeep over heen rossen tot het gaat schuimen.
Ik denk dat de zepen zoals Honey I Washed the Kids en Milky Bar meer schuimen.

Die 2 heb ik nu en die schuimen wel meer.
De puistjes kunnen natuurlijk ook komen doordat mijn gezicht nu ineens heul schoon wordt

Alle rotzooi eruit zeg maar!
Dat kan ook Elle, dat je nu eindelijk schoon wordt

Ik ros het stuk zeep wel over een puf, maar vind het niet denderend. Niet erg, weet ik het nu.

Ik vond die Honey I washed the kids dus niet zo lekker ruiken. En die Milky bar heb ik een proefje van, vind ik ook niet zo geweldig.

Maar ik denk toch dat ik het blok doorsnij, wellicht dat als je het makkelijker kan vasthouden dat het prettiger is. En anders koop ik gewoon geen zeep meer.
Jij bent ook lekker vroeg weer!
Vind de zepen ook tegenvallen hoor Lola, had ook gedacht dat ze romiger waren, en meer zouden schuimen.

Maar hé.................scheelt alleen maar dingen die we niet weer kopen.
sommige zepen zijn heerlijk romig, andere inderdaad niet.
Hallo mevr. de lushexpert!

Welke zepen zijn wel heel romig dan?

En wat doet dream cream? Beter, waarom zou ik het kopen?

En ik heb 3 puistjes gekregen na 3 x wassen met fresh farmacy, hoe kan dat?
zepen die romig zijn:

- het lichte gedeelte van Keep it Fluffy (donkere stukken zijn niet romig)

- Rockstar

- Quenquereme of Ninevah

- Mudflats

- Lily Savon

Dreamcream is voor ''probleemhuid'' dus voor mensen met bijv. psoriaris, ruwe huid, eczeem, etc. Ook voor droge huid.

Ik gebruik hem zelf op mijn benen (droog) en het werkt heerlijk. Sommigen gebruiken hem ook als gezichtscreme.

Die puistjes kunnen komen door Fresh Farmacy, maar ook bijvoorbeeld door de creme die je opsmeert. Het kan overal van komen. Moeilijk te zeggen eigenlijk.

FF gebruik ik zelf niet meer omdat hij mijn huid droog en trekkerig maakt.
Dank je Kaatje

Wel makkelijk dat je er wat meer vanaf weet.

Omdat ik alles eigenlijk via internet bestel is het wel lastig, vooral met geurtjes.
quote:elleinspe schreef op 14 april 2009 @ 06:50:

Jij bent ook lekker vroeg weer!
Lola, hoe is de jungle?
Geen idee!

De Jungle is voor de jungle op dochterliefs haar. Ik gebruik het niet. Maar zij is er gek op! Dus wijffie zegt dat het fantastisch is! en inderdaad heeft ze nu vrijwel geen knopen, terwijl ze normaal d`r hoofd helemaal vol heeft.

er is hier laatst geschreven over deodorant. Ik kan het niet terugvinden. Weet jij nog ongeveer waar het moet staan?
Ik wilde het graag weten omdat je jungle ook besteld had in de UK, dus ik dacht, het is vast lekker spul

Kaatje gebruikte deo, ik geloof de T'eo ofzoiets.

Op de pagina's eind 20 denk ik.

Ik wil nog wel een deo proberen, en dan bestel ik ook nog een paar andere dingen in de UK.

Nog niet meteen hoor, even wachten nog

Misschien te zijner tijd als Bloempje en jij ook weer wat willen bestellen.
Ik zit met smart te wachten tot mn moeder al haar proefjes heeft uitgeprobeerd en me zegt dat ze ook wat dingen wil hebben! Dat zou de ideale bestelimpuls zijn :-)

De bigshampoo vinjd ik trouwens heel fijn en leuk, is ook supersuperzuinig! Met veganese wordt mn haar een beetje slap, maar dat kan ook komen doordat ik mn haar had geföhnd.

Mn bestellijstje wordt steeds langer...
gisteren is DHL geweest met mijn forum party bestelling maar helaas was ik niet thuis.....hopelijk komen ze straks als ik wel thuis ben. Kan niet wachten tot ik die spulletjes heb!
Oow, Kaatje, dat is irri he als je er dan net niet bent als ze het brengen?!

Laat je ons weten wat je hebt gekregen en wat je ervan vindt? We zijn nieuwsgierig!
Ik heb besteld:

BadAss showergel

Wesley's breastcream

Viva Lush Vegas gift

Christmas Parcel gift

ben zooo benieuwd, BadAss showergel schijnt te ruiken naar Gingerlotion en die vind ik heerlijk!
O, das best een bescheiden bestelling! Die breastcreme is nieuw, toch?

Waren die gifts in de aanbieding? Of ga je gewoon jezelf extra verwennen?
ja die gifts waren 50% korting op dus toen ik dat hoorde kon ik mezelf niet meer bedwingen.....

Verder ga ik binnenkort nog een bestelling doen met o.a.:

- Chox away soap

- Dark Angels cleanser

- Enzymion creme

- Reincarnate shampoo blok

- Gentle Lentil shampoo blok

en nog veeeeel meer
Oja en die breastcreme is volgens mij niet nieuw maar alleen op de forumparty verkrijgbaar, durf zo niet te zeggen of hij ook regulier verkrijgbaar wordt, maar denk het niet.
50%? toeslaan!!

Wel leuk dat ze speciaal voor de parties producten maken, maar ikzelf zou er te veel van balen als ik een product heel fijn vond en het daarna niet meer verkrijgbaar was! Daarom blijf ik nu maar even bij de basics!

Ik heb de chox away ook. Hij ruikt precies als de mange too MB. Hijs lekker romig en zacht!
Ja ik vond het proefje dat ik had ''droog'' zeg maar, niet zo lekker ruiken, maar onder de douche issie wel ok. Dus maar gewoon meebestellen denk ik
Hoe lang doe jij eigenlijkmet zon zeepje? Bij mij gaan ze wel vrij snel op. Ik denk na een paar weken. Natuurlijk wel leuk dat dat de afwisseling stimuleert!
ik heb ondertussen zoveel zeep, showergel, jelly en buttercreams dat ik er wel lang mee doe omdat ik elke dag afwissel. Maar het hangt ook van de zeep af, romige zeep gaat sneller op dan normale zeep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven