Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
En nu gaat Moneypenny ook nog dood.

Jij hebt niets met James Bond zeker?
Jawel.

Hoezo.
Dacht ik.
Ik kan er niet aan wennen hoor, een blonde James.
Maar dan ik vind niet alle Bonds even leuk, mooi, goed, etc.
Nou, dat bedoel ik.
Nee oke, ben ik met je eensch.

Ik wil Pierce terug
Ik oohoohook
Alhoewel, ik heb Mama mia de movie gezien, daar speelt PB dus ook in en het heeft me wel een tijdje gekost om hem daarna weer serieus te nemen
Daarom heb ik die film overgeslagen.

Dit is trouwens officieel de eerste Bond waar ik geen zak van snap. Maar goed.

Ik hoor net een mooie voor de tf van Es: 'Mijn toekomst? Die zie ik goudkleurig in!'

Wow, das dan wel een hele mooie toekomst

O mén, ik heb me zo bescheurd om die film, ik had toen in tijden niet zó gelachen. Wat dat betreft was-ie dus de moeite waard.
Ik ga je nu wel echt verlaten. Ben moe en morgen moet er weer eentje naar school enzo.

Hoe was je etentje met Remman trouwens?
Ja, lekker wel.

Slaapze!

Goedemorgen.

Allereerst Mif: heel veel sterkte vandaag!

Verder niks.
Miffy, ik hoop dat alles met Pluis goed gaat vandaag en dat jullie weer snel thuis zijn!

Ik ga hier even wat nuttige dingetjes doen. Ot en Sien zitten op de Kindergarten en ik heb dus even de handen vrij. Wat een luxe zeg!
Oeh, lekker Ank!

Ik heb ook mijn handen vrij maar vertoon uitstelgedrag. Moet gaan poetsen maar heb geen zin.
Kusje en knuffel voor Mifs.

Dank voor de kof-of-of Pammeke. Zinnin! (= zo heet een restaurant bij ons... leuke naam he?)

Leuke tutti, thanx. Hij is genoteerd. Vond het een goeie. Ik ben op mijn werk, ik weet nog niet wat ik er van vind vandaag. Van mijn humeur bedoel ik...
Zo, ik kom even achter de feiten aanlopen. Sterkte voor en met kleine Pluis Mif.

Kruimel heeft de waterpokken. 't Is alweer bijna over. Toen ik bij mijn ouders aan het googelen was over hoe en wat met havermout en waterpokken (ik wist niet meer of het nou voor eczeem was of waterpokken of allebei), kwam ik op het Viva forum terecht en las daar Anky's wijze tips uit 2007 of zo. Zo lollig

Ik snapte ook niets van JB en ik vind het een lelijkerd.

Moet weer aan de slag, meld me vanavond weer.
Hij kan het maar gehad hebben Koek. Heeft hij veel last gehad?

Hoe gaat het met de humeurbepaling Es?

Boven is schoon en fris, bedjes zijn schoon en fris, wasje draait. Nu beneden nog even. Ik heb lekker de radio aangezet dus ik ga dansend door het huis
Tja... die waterpokken... Lijkt hier alweer zo lang geleden.

Fijn dat het weer schoon is Pam, je klinkt als een Gelukkige Huisvrouw.

Weet nog niet, qua humeur, nog een beetje twijfelachtig. Hormonale bonen denk ik. Mijn 'eens in de zoveel tijd' aanwezige piekertijd. Gelukkig weet ik inmiddels dat het wel weer overgaat als ik rustig aan doe.

Zo, ik ga weer werken. Heb lastige schades (waterschades) te behandelen. Ineens heeft iedereen lekkages. Raar.
Ik lig in operatie pak op een ziekenhuis bed met mijn kind slapend boven op me. We zijn zo samen terug gereden naar de afdeling. Alles goed gegaan, geloof ik.

Heeft er iemand koffie?
Dat is fijn Mif! Dikke knuffel voor stoere Pluis.

Koffie staat al een paar posts geleden klaar.
In operatiepak op ziekenhuis bed met kind bovenop je en dan ook nog mobielforummen?

Mifs krijgt vandaag de nobelprijs voor het Multitasken.

Fijn dat het goedgegaan is meis!
Ah, dat was koffie? Op mijn telefoon kan ik geen plaatjes zien, alleen de tekst afbeelding. Niet goed voor nieuwsgierige mensen.

Ik heb nog net een hand vrij, dus kan weinig anders dan forummen
fijn dat alles goed gegaan is Miffy! en je verdient idd een multitask award. ik forum in de speeltuin van het vondelparkM ook leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven