Trio - gevoelens voor man

14-04-2009 12:39 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik weet niet goed wat ik van jullie wil horen. Misschien is het voor mij al genoeg om het van me af te schrijven. Ik kan er namelijk met niemand in mijn omgeving over praten.

Recentelijk heb ik met een stel een trio gehad. We kenden elkaar via gezamenlijke vrienden. Hij is het type man waar ik normaal gesproken gevoelens voor zou kunnen krijgen. Zij is het type vrouw waar ik me tot aangetrokken voel, ondanks dat ik zeker weet dat ik hetero ben. Het was fantastisch! Toch was ik de dagen erna van slag. Ik wist niet goed wat ik voelde en waarom ik het voelde. Aan de ene kant voelde ik geluk. Het was zo'n ongelofelijk mooie ervaring en ik zou het voor geen goud hebben willen missen. Aan de andere kant voelde ik verdriet. De tranen rolde over mijn wangen op het moment dat ik foto's zag waarop zij samen stralend opstonden. En ik weet niet goed waarom die confrontatie met hun geluk mij zo pijn doet. Ik vraag me steeds sterker af of ik gevoelens voor hem koester of dat ik misschien graag wil hebben wat zij ook hebben, nl. een relatie vol wederzijds vertrouwen. Zij weten dat ik hun relatie ambieer en overtuigen mij ervan dat zij voor datgene wat zij hebben onwijs hard hebben moeten knokken. Zij is eerder vreemdgegaan. Zij wil kinderen, hij nog niet. Hun seksleven zit na 7 jaar in een sleur. Er zijn dus wel degelijk problemen, maar naar buiten toe lijken ze het perfecte stel. Ik ben mijn eigen gedrag eens gaan bestuderen. Afgelopen weekend ontmoeten we elkaar op een feestje. Tegen hem doe ik afstandelijk. Hij probeert keer op keer bevestiging te krijgen dat ik hem aantrekkelijk vind. Het doet mij pijn als ik dat toelaat en ik eerlijk tegen hem ben. Enerzijds, omdat ik weet dat hij onbereikbaar is. Anderzijds voel ik me schuldig zodra ik een poging tot flirten onderneem, terwijl hij altijd de aanstichter is. Tegen haar ben ik zeer amicaal, bijna hartsvriendinnen. We vertellen elkaar persoonlijke dingen en maken grapjes over onze escapades. Ik weet dat ik hiermee moet stoppen. Ik ben er persoonlijk veel te veel bij betrokken geraakt. Dat werkt niet bij een trio. Dit weet ik heel goed. Maar ik kan geen afstand van ze nemen. Ik kan alles weerstaan... behalve de verleiding!

Liefs!
*****sorry, toch maar niet ivm privacy*****

Carrrie.

edit: als je mij toevoegt als Viva-vriendinnetje dan wil ik je in een pb mijn verhaal wel vertellen....
anoniem_637566c2a75db wijzigde dit bericht op 14-04-2009 13:43
Reden: te privacy-gevoelig...
% gewijzigd
Het valt ook niet mee om de "alleenstaande" partij in een trio te zijn. Ik kan me je gevoelens dus goed voorstellen. Wil er wel verder op ingaan, maar net als Carrie via een PB.
@ Carrrie: dat is prima. Zou je mij kort uit kunnen leggen hoe ik dat doe?
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven