Scharrel date met iemand anders

21-12-2019 02:22 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2020 10:56
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.71% gewijzigd
Herfstblaadje19 schreef:
21-12-2019 13:16
Of een stringetje in z’n binnenzak. :proud:
Triest gedrag....
Wat ik dan niet begrijp... hij is duidelijk verliefd op die andere dame en wacht op groen licht vanuit haar kant. Waarom heeft hij dan alsnog de behoefte om met TO te scharrelen? Als een soort back up als dame A toch niet wil? En dan de vraag aan TO: dit moet je toch niet willen?
Babette2017 schreef:
21-12-2019 13:34
Wat ik dan niet begrijp... hij is duidelijk verliefd op die andere dame en wacht op groen licht vanuit haar kant. Waarom heeft hij dan alsnog de behoefte om met TO te scharrelen?
We schijnen mannen te zijn die het geen probleem vinden om het met meerdere vrouwen te doen.
GroenTuintje schreef:
21-12-2019 13:15
Dan zou ik hem juist een flinke zuigzoen gunnen :clown:
Of een blauw oog
Murrmurr schreef:
21-12-2019 13:38
Of een blauw oog
:hihi:
Voor iedereen een groene tuin
Murrmurr schreef:
21-12-2019 13:37
We schijnen mannen te zijn die het geen probleem vinden om het met meerdere vrouwen te doen.
En er zijn vrouwen zoals TO die daar in mee gaan. Eigen keuze, vrije wereld.
Kerstvrouw schreef:
21-12-2019 13:30
Triest gedrag....
Joh, ik zit maar te geinen.
Babette2017 schreef:
21-12-2019 13:34
Wat ik dan niet begrijp... hij is duidelijk verliefd op die andere dame en wacht op groen licht vanuit haar kant. Waarom heeft hij dan alsnog de behoefte om met TO te scharrelen? Als een soort back up als dame A toch niet wil? En dan de vraag aan TO: dit moet je toch niet willen?
Hij moet toch wat te seksen blijven hebben he en TO bied zich daar voor aan hoe makkelijk kan hij het hebben. Als die andere vrouw toch niet wil dan heeft hij in ieder geval TO nog.
Blijf in jezelf geloven !
Dit gaat hoe dan ook pijn doen, of je het nou stopt of er mee doorgaat want je hebt al gevoelens voor hem en (korte) gedeelde herinneringen.
.
Maar je blijft nog een tijdje zo doorgaan dus?
Eliza1998 schreef:
21-12-2019 13:11
Er kwam vaak de vraag voorbij of de vrouw waar mij hij date weet van mij, maar dat is helaas niet het geval zover ik weet weet ze het niet omdat ik niks “markerends” mag achter laten zoals krassen of evt een zuig zoen etc.
En jij luistert ernaar...
Kom op meid!!
S-Groot schreef:
21-12-2019 18:08
Maar je blijft nog een tijdje zo doorgaan dus?
Dat kan toch?
Niemand dwingt haar ergens toe he'?!
Ik ben als jonge twintiger ook een aardig tijdje iemand's liefje achter de schermen geweest.
Ik vond het goed genoeg, sterker nog, ik wilde niet aan zijn Oma voorgesteld worden of bij zijn ouders op de koffie.
Dat deed hij met iemand anders, en ik had er echt geen last van.
Krijg je er wel last van.. kap het dan af. Anders ga je op je eigen hart trappen.
Lekker afkappen meid het doet je nu al pijn, je bent meer waard dan een tussendoortje.
Accepteer je verlies en zoek een leukere Dude, en niet iemand die je op de laatste plaats zet.

Btw een scharrel waar je geen sex mee hebt, is sowieso waardeloos, hij komt narcistisch over btw.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
[quote=Olina post_id=30761338 time=1576964856 user_id=379020

Btw een scharrel waar je geen sex mee hebt, is sowieso waardeloos, hij komt narcistisch over btw.
[/quote]

Dan heb jij blijkbaar geen flauw idee van wat narcisme in houdt

Ik vind het prijzenswaardig dat deze man zo eerlijk is tegen to.

Dat to niet wil horen wat hij zegt en haar fantasie de vrije loop laat ligt toch echt aan to zelf.
realhwmakfsd schreef:
21-12-2019 11:02
Stel: het wordt niks met die ander en hij wordt ook verliefd op jou en neemt dan een relatie met jou. Denk jij er dan niet aan dat hij eigenlijk met een ander zou willen zijn en met de eerst volgende leuke meid jou verlaat? Deze hele situatie zou mij heel onzeker maken. Denk dat je beter een jongen kan vinden die helemaal voor je gaat.
Dit.
Deze jongen houdt jullie beiden warm.
Als hij morgen een 3e meid ontmoet en nog verliefder is op haar. Laat die jou en die 2e vallen.
Denk dus niet dat hij het alleen met jullie 2 doet...

TO wat ga je doen?
Pindakaasjes schreef:
21-12-2019 22:33
Dat kan toch?
Niemand dwingt haar ergens toe he'?!

Ik ben als jonge twintiger ook een aardig tijdje iemand's liefje achter de schermen geweest.
Ik vond het goed genoeg, sterker nog, ik wilde niet aan zijn Oma voorgesteld worden of bij zijn ouders op de koffie.
Dat deed hij met iemand anders, en ik had er echt geen last van.
Krijg je er wel last van.. kap het dan af. Anders ga je op je eigen hart trappen.
TO vind het dus niet genoeg. Vandaar het topic. En vandaar de reactie waar jij op reageerde. :idee:
Hoi iedereen!

Super bedankt voor de reacties jullie hebben mij echt even goed wakker geschud.

Vandaag in gesprek geweest met hem en heb vertelt dat ik gevoelens heb gekregen voor hem, hij gaf aan dit op persoonlijk vlak niet met mij te hebben en ook dat ik niet zijn type was kwa “date materiaal” dit kwam zeker even hard aan en deed echt pijn, soort van realiteitcheck.

Hij gaf aan wat wel z’n type was en daar voldeed ik totaal niet aan, ik ben zelf tevens totaal niet van de “wishlist” maar hij blijkbaar wel, hij had tevens geen kwade bedoelingen en wil het heel graag doorzetten met de andere meid die wel aan de “wishlist” voldoet.

Ik heb besloten voor mezelf het persoonlijke contact af te sluiten zodat ik over mijn gevoelens heen kan komen en de relatie puur zakelijk te houden ( we zijn ook collega’s, wel op een andere vloer maar soms moet je even samen werken of zie je elkaar)
Hij vond deze keuze wel erg vervelend omdat we wel een goede vriendschap hadden maar begreep dit vanaf mijn kant goed dat ik ruimte nodig heb.

Gelukkig ga ik morgen 10 dagen op vakantie dus kan ik lekker tot rust komen!
Ben erachter gekomen mede dankzij jullie dat iemand anders mij beter verdient die echt van me houdt en accepteert hoe ik ben, ookal moet ik wat langer wachten ;)

Heel erg bedankt allemaal om mij bijzinnen te halen, ik heb altijd veel zelfrespect en ben aardig kieskeurig maar ik had/heb een grote zwak voor deze jongen.

Fijne feestdagen allemaal!
Wat knap dat je deze keuze hebt gemaakt TO! Het moet vast even heel kut geweest zijn. Dikke knuffel :hug:
TO, knap van je!

Fijne vakantie!
wat een zak deze ‘vriend’
Complimenten, TO!
Hoewel zijn eerlijkheid te waarderen is vind ik hem wel een zak, met zijn 'wishlist'.
Raresnijboon schreef:
27-12-2019 10:41
Complimenten, TO!
Hoewel zijn eerlijkheid te waarderen is vind ik hem wel een zak, met zijn 'wishlist'.
en onnodig kwetsend
S-Meds schreef:
27-12-2019 10:42
en onnodig kwetsend
Dit ja...met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Eliza1998 schreef:
27-12-2019 01:11
Hoi iedereen!

Super bedankt voor de reacties jullie hebben mij echt even goed wakker geschud.

Vandaag in gesprek geweest met hem en heb vertelt dat ik gevoelens heb gekregen voor hem, hij gaf aan dit op persoonlijk vlak niet met mij te hebben en ook dat ik niet zijn type was kwa “date materiaal” dit kwam zeker even hard aan en deed echt pijn, soort van realiteitcheck.

Hij gaf aan wat wel z’n type was en daar voldeed ik totaal niet aan, ik ben zelf tevens totaal niet van de “wishlist” maar hij blijkbaar wel, hij had tevens geen kwade bedoelingen en wil het heel graag doorzetten met de andere meid die wel aan de “wishlist” voldoet.

Ik heb besloten voor mezelf het persoonlijke contact af te sluiten zodat ik over mijn gevoelens heen kan komen en de relatie puur zakelijk te houden ( we zijn ook collega’s, wel op een andere vloer maar soms moet je even samen werken of zie je elkaar)
Hij vond deze keuze wel erg vervelend omdat we wel een goede vriendschap hadden maar begreep dit vanaf mijn kant goed dat ik ruimte nodig heb.

Gelukkig ga ik morgen 10 dagen op vakantie dus kan ik lekker tot rust komen!
Ben erachter gekomen mede dankzij jullie dat iemand anders mij beter verdient die echt van me houdt en accepteert hoe ik ben, ookal moet ik wat langer wachten ;)

Heel erg bedankt allemaal om mij bijzinnen te halen, ik heb altijd veel zelfrespect en ben aardig kieskeurig maar ik had/heb een grote zwak voor deze jongen.

Fijne feestdagen allemaal!
Wat goed van je! Ik snap dat het even hard aankwam. Maar je hebt nu wel duidelijkheid. Sterk en goed van je dat je afstand neemt.
Ik zou lekker genieten van je leven en dan komt er vast een heel leuk persoon voor wie jij helemaal geweldig bent.
Ik hoop dat je leuke feestdagen en vakantie hebt(gehad). Ik wens je het allerbeste! :)
Knap dat je zo hebt gereageerd. Vreselijke gast trouwens met zijn wish list :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven