Ik heb iets vreselijks gedaan
zaterdag 21 december 2019 om 12:55
Ik heb iets vreselijks gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben sinds 2,5 jaar met mijn vriend en ben echt ontzettend verliefd. Het gaat heel erg goed en we zijn bezig om zwanger te worden. Ik weet dat hij de ware is en ik nooit iemand anders wil. Nu komt het erge. Vrijdag avond ging ik uit met hem en 3 andere vrienden. Daarbij zat een stel dat stel zijn goede vrienden van mijn vriend en ik. Het meisje ging eerder naar huis. Mijn vriend en een nog een vriend gingen naar huis om zijn Portomonee op te halen. Ik zat toen alleen met een andere vriend die een van mijn beste vrienden is. We hadden heel veel gedronken en waren echt dronken. Ik ben hem dus blijkbaar naar het toilet gevolgd en heb hem daar gezoend. Mijn vriend kwam terug met zijn portomonee en andere vriend en we gingen verder uit. Alleen dit schrijven maakt me al misselijk . Ik snap het niet ik vind hem niet eens aantrekkelijk dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het zo verschrikkelijk en waar komt dit vandaan ik ga nooit meer zoveel drinken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
anoniem_393831 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:47
Reden: Gebeld om uitleg
Reden: Gebeld om uitleg
13.95% gewijzigd

zaterdag 21 december 2019 om 15:16
Of dat ze maar een andere vent moet zoeken want hij gaat nu al vreemd je kan veel beter krijgen dan dit exemplaar.

zaterdag 21 december 2019 om 15:21
Puur naar mijzelf kijkend zou ik het wel zeggen omdat ik vind dat ik altijd eerlijk moet zijn.
Die keuze is aan jou. Hoe je er bij voelt.
En ja alcohol kan wat doen met een mens. Het kan heerlijk zijn..... maar ook een gevaar als je teveel drinkt.
Maar ja shit happens. Soms ga je gekke dingen doen van drank.
Die keuze is aan jou. Hoe je er bij voelt.
En ja alcohol kan wat doen met een mens. Het kan heerlijk zijn..... maar ook een gevaar als je teveel drinkt.
Maar ja shit happens. Soms ga je gekke dingen doen van drank.

zaterdag 21 december 2019 om 15:45
Stomme fout ja, verder niks.
Kiesjes op elkaar tegen je vriend en je er overheen zetten. Ik neem aan dat die vriend er ook niet op zit te wachten dat hier een heel drama in drie bedrijven voor wordt opgevoerd, dus dat uitkomen zal allemaal wel meevallen.
Dus, foei! Nieh meer doen nieh!
Kiesjes op elkaar tegen je vriend en je er overheen zetten. Ik neem aan dat die vriend er ook niet op zit te wachten dat hier een heel drama in drie bedrijven voor wordt opgevoerd, dus dat uitkomen zal allemaal wel meevallen.
Dus, foei! Nieh meer doen nieh!
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 21 december 2019 om 15:53
zaterdag 21 december 2019 om 16:04
Wat een drama maken sommigen, inc. to, ervanTęssa44- schreef: ↑21-12-2019 14:31Ik zou niks zeggen en bij mezelf vooral te raden gaan, waarom ik ga zoenen met iemand die ik niet eens aantrekkelijk vind! Met andere woorden hoe sta je in je huidige relatie?
Is dit de man waar je kinderen mee wil? Is dit de man waar je oud mee wil worden?
En een andere vraag, wil je wel al die commitment al? Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien ben je er eigenlijk nog niet aan toe, het huisje boompje beestje... misschien wil je nog wel een tijdje langer het vrije leven leven, ook goed hè! Je kan er maar beter op tijd achter komen, want als de baby er is, is die niet meer weg te doen..., die is er dan áltijd.

Frankly my dear, I don"t give a damn

zaterdag 21 december 2019 om 16:58
Maar nu snap ik het niet meer hoor. Eerst was je zo overtuigt dat je seks hebt gehad dat je zelfs de morning after pil hebt gehaald en omdat hij zegt nee is niets gebeurd geloof je dat maar zo op zijn woord?
Ben je dan niet wat naïef en wil je hem gewoon graag geloven?
Omdat het jou ook beter uitkomt ?
Hij wil ook niet verder ruzie krijgen met jouw vriend dus dan is het makkelijker om de situatie wat minder "erg" te maken.
Ben je dan niet wat naïef en wil je hem gewoon graag geloven?
Omdat het jou ook beter uitkomt ?
Hij wil ook niet verder ruzie krijgen met jouw vriend dus dan is het makkelijker om de situatie wat minder "erg" te maken.
Blijf in jezelf geloven !
zaterdag 21 december 2019 om 17:03
Zeker weten van wel. Ik zou niet blij worden dat ik erbij ben en mijn vent ontzettend lazarus zou zijn. En dan ook nog staat te zoenen met een andere vrouw. Met een beetje volwassenheid zou je zeggen je hebt echt genoeg gehad deze avond een andere avond maar weer.
En ik drink al meer dan 20 jaar geen alcohol meer omdat ik alcohol de "duivel" vind het maakt mensen anders dan dat ze zijn en je kunt er rare dingen door gaan doen.
Blijf in jezelf geloven !

zaterdag 21 december 2019 om 17:15
jij vindt dat het niks voorstelt, maar hij vindt misschien iets andersCaroline1993 schreef: ↑21-12-2019 14:19Jullie hebben allemaal echt gelijk. Ik vraag me af wat ik moet doen die kus stelde dus niks voor.
Als ik het hem vertel zal hij er doodziek van zijn en heel erg verdrietig. Wat heel erg logisch is. Hij gaat dan door een hel
Als ik het niet zeg lieg ik tegen hem en mocht hij er ooit achter komen zal hij nog bozer worden. Ik bespaar hem hiermee wel veel pijn en die kus stelde dus echt helemaal niks voor.

zaterdag 21 december 2019 om 17:26
Wat een chille reacties allemaal
mijn vriend zegt al vanaf het begin als zoiets gebeurt is het uit. Nu zijn wij pas een jaar samen, maar na 2.5 jaar al dronken vreemdgaan... Dat is echt nog niet zo heel lang. Helemaal terwijl je vriend er was die avond! Ik schrik hier van.
Misschien kan je even een stapje terug doen TO, even uit je emotie komen, en iets objectiever naar je relatie kijken. Ik zou het zeker aan je vriend vertellen - zo kan je toch niet fijn beginnen aan een kindje krijgen?

Misschien kan je even een stapje terug doen TO, even uit je emotie komen, en iets objectiever naar je relatie kijken. Ik zou het zeker aan je vriend vertellen - zo kan je toch niet fijn beginnen aan een kindje krijgen?
zaterdag 21 december 2019 om 17:29
Nou nou. Bij vreemdgaan stel ik me toch echt iets anders voor dan een beetje eenmalig dronken tonggeworstel.realhwmakfsd schreef: ↑21-12-2019 17:26Wat een chille reacties allemaalmijn vriend zegt al vanaf het begin als zoiets gebeurt is het uit. Nu zijn wij pas een jaar samen, maar na 2.5 jaar al dronken vreemdgaan... Dat is echt nog niet zo heel lang. Helemaal terwijl je vriend er was die avond! Ik schrik hier van.
Leuk? Nee.
Maar ook weer niet zo dramatisch dat er meteen een hele relatie, of twee zelfs, voor naar de haaien moet.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:31
0.56% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 21 december 2019 om 17:30
sowieso niet doen als je elkaar pas 2,5 jaar kentrealhwmakfsd schreef: ↑21-12-2019 17:26Wat een chille reacties allemaalmijn vriend zegt al vanaf het begin als zoiets gebeurt is het uit. Nu zijn wij pas een jaar samen, maar na 2.5 jaar al dronken vreemdgaan... Dat is echt nog niet zo heel lang. Helemaal terwijl je vriend er was die avond! Ik schrik hier van.

zaterdag 21 december 2019 om 17:37
Maar de grens van wat voor iemand vreemdgaat is, is voor iedereen anders.Grobbekuiken_ schreef: ↑21-12-2019 17:29Nou nou. Bij vreemdgaan stel ik me toch echt iets anders voor dan een beetje eenmalig dronken tonggeworstel.
Leuk? Nee.
Maar ook weer niet zo dramatisch dat er meteen een hele relatie, of twee zelfs, voor naar de haaien moet.