NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Geen idee Smerla, want ik heb dat ik al eeuwen een enorm bedrag terug moet krijgen, en dat weten ze en hebben ze toegezegd, maar ergens zit ik "vast" in het systeem en ik moet maar afwachten wanneer ik het krijg. Heb ondertussen al wel 25 voorlopige aanslagen, voorschotten en betalingen van ze gehad, maar er klopt geen zak van. Dus ik krijg en betaal het nu al in 25 delen maar volgens mij is dat niet de bedoeling
Ik heb net mijn teennagels geknipt. Dat is iets wat ik op een of andere manier altijd vergeet Maar nu zijn ze er weer af, en das mooi want het is weer open schoentjes tijd!!
Het was dus geen teruggaaf en die lui moeten dood....

Hele verhaal komt zo.
668, the neighbour of the Beast
Zo...nu kom ik de maand weer door (veegt-zweet-van-het-voorhoofd-af-smiley)
Aangenaam, blutte medeNieTjes.

Vakantiegeld krijg ik eind mei pas, als ik terug ben van vakantie dus.

Goed functioneringsgesprek gehad met m'n teamleider. Ruim een uur gepraat.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oeh ENGIE te gekke foto's!!!
goedemiddag Blutjes

hier ook nie veel geld meer over, maar ik heb vriend zn salaris-cheque voor hem naar de bank gebracht net, dus ik vind dat ik daar dan wel minstens 10% van mag hebben....

effe lezen nu wat/hoe Yammie heeft gewonnen

Gefeliciteerd trouwens
Dames...dit lekkere ding op Paaspop wil ik jullie niet onthouden...denk dak er mijn nieuwe avatar van maak

Hey Info, wat fijn dat je functioneringsgesprek zo goed ging!

Haai Engie!

Kweet ook niet wàt Yammie gewonnen heeft, wel dat het een dichtwedstrijd is!
Haha Lein die bilspleet is te oud voor mij helaas

Maarre avatar niet doen hoor! Ben net een beetje gewend aan deze.. boehoe...
heej Lein, ik heb wel de copyrights enzo van die foto he!!
Na dan mag JIJ m als avatar hebben
engie!!!! Coole avatar
zo dan? (zie avatOr)
Ik weet ook nog n leuke...t automutilatiewapen wordt mijn nieuwe avatar
maar Lein, vind je het niet erg dan dat ik een jouw achterste als avatar heb?
Nee hoor...Ik heb toevallig een ontzettend mooie bilspleet...al zeg ik t zelf

Op mijn avatar is het te klein om te zien wat monsigneur Ziggy aangericht heeft op de armen van Engie.
Dus. De belastingdienst.

Vorige week kreeg Marelsman ineens een brief. Dat ze zijn rekeningnummer voor Zorgtoeslag gewijzigd hadden in het mijne??? Beetje jammer alleen dat wij dat nooit doorgegeven hebben.

Dan ga je je toch ernstig afvragen waar dat vandaan komt...

Ik de belastingdienst gebeld, dat mens wist van niks en kon ook niks en bla bla.

Dat was woensdagavond, en donderdagochtend vroeg zijn we vertrokken natuurlijk.

Vandaag weer gebeld, omdat ze ineens 500nogwat euro op mijn rekening gestort hadden. Ik dacht dat dat al mijn belastingteruggaaf zou zijn, maar mijn sofinummer klopte niet. Dus ik weer bellen. Ben ik 20 keer van het kastje naar de muur gestuurd, weet ik nog niks....

Uiteindelijk kwam ik bij een kerel terecht die dan wel weer heel aardig was. Vroeg mij ook netjes om de gegevens van Marelsman door te geven om te controleren of het allemaal wel klopte enzo. Gaf hij me een datum door waarop wij die wijziging doorgegeven zouden hebben; 30 maart. Nou hebben wij de belastingaangifte in februari al ingevuld, dus dat klopte ook al niet.

In elkg eval, het geld wat nu op mijn rekening gestort was was inderdaad Marelsman zijn teruggave van de zorgtoeslag van 2008.

Ik mijn belastingman gebeld, want die had die teruggave geregeld. Blijkt dus dat de belastingman een verkeerd nummer ingevuld heeft; mijn rekeningnummer, waardoor dus de belastingdienst Marelsman zn rekeningnummer gewijzigd heeft in dat van mij. Zucht.

Nou ja, ik moet het dus zelf regelen (duurt acht weken om het weer in orde te maken....) en dan zou alles weer goed moeten zijn.

500 nogwat euro is overgemaakt en Marels zou weer arm zijn, ware het niet dat mijn moeder ongevraagd the day gesaved heeft (met de mededeling; als ik later oud en versleten ben en ik heb jou een keer nodig...... )

Eind goed al goed dus, maar wel met een hele dag geregel en weer een paar grijze haren erbij.

En bedankt, belastingman!
de belastingdienst....leuker kunnen we het niet maken, wel omslachtiger;-)
Ja ja ja ja, heerlijk he. Dag kostbare scriptietijd.....
Pffffff heeel jammer ja

Zo ben ik een keer een jaar of langer bezig geweest van mn huurtoeslag af te komen...

En maar bellen enzo want terugbetalen moet je toch als je niet meer in een huurhuis woont..

Na een klacht is het toen eindelijk stopgezet..
Niet leuk, maar valt dus mee. Kost alleen tijd en grijze haren.

Bij mij klopt er ook geen zak van en ik krijg mijn zakelijke zooi prive en mijn privezooi voor de helft zakelijk en voor de helft prive. Mijn zakelijke auto gaat weer prive en .... en.... en....

Ik ben altijd aan het heen en weer storten tussen mijn rekeningen omdat ik al 100 keer een poging heb gedaan om de boel te regelen en dat toch niet lukt.

Het vervelendst is toch dat ik dat enorme bedrag maar niet terug krijg. En dan houden ze je zoet met "wettelijke rente" die ik erover ontvang.... En het komt in niemand op dat ik dat bedrag nu roodsta tegen een niet zo wettelijke rente van maar liefst 9,9%. Dat is pas stom
Handig, handig ja.

Zo had ik ook nog gedoe met mijn motorrijtuigenbelasting die al tijden niet afgeschreven is (end at vorderen ze anders allemaal in één keer terug)....

Dus ik ben de HELE dag met die lui aan het bellen geweest. "

Maar ja, het is hopelijk opgelost, ware het niet dat ik nog acht weken elke keer van mijn naar Marelsman zijn rekening aan het overschrijven ben...
Djeez Prut dat lijkt me zo frustrerend!

Na tien telefoontjes en een zootje brieven naar desbetreffende afdelingen heb ik uiteindelijk een klacht ingediend, dat wordt dan wèl bekeken en dat hielp bij mij...

Ging om niet zo veel geld, maar wel geld dat ik iedere maand apart moest houden en bij elkaar toch een aardig bedrag werd (lees; lastig en gedoe)
Jep, helemaal omdat mijn verhaal gaat over belastingjaar 2006 Jaja, dat duurt dus al even....

Ik vind het ook zo lollig dat ik zorgtoeslag krijg. En dat ik zorgpremie moet betalen omdat ik geen werkgever heb? En toen kwam ik na 14 aanslagen weer uit op: 0,00

Ach ja, het went zeg maar. Er is altijd wel wat en doe maar braaf wat ze zeggen zonder me erover op te winden want dat heeft helegaar geen zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven