Anonimiteit kanjerlot

22-12-2019 15:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mijn kerstpakket een kanjerlot (Postcode loterij) gekregen.
Maar als ik die wil activeren moet ik mijn adres opgeven.
En ik heb geen zin in jarenlang spam van de postcode loterij.
Wat zou jij doen?
niet activeren dan, lijkt me geen moeilijk vraagstuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Niet aan beginnen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Postcodeloterij werkt nou eenmaal met adressen. Anders hebben ze geen postcode.

Valt wel mee hoor met die spam. Daar ben je met een briefje/belletje zo weer vanaf. Ze worden streng gecontroleerd.
kerst schreef:
22-12-2019 15:36
Ik heb bij mijn kerstpakket een kanjerlot (Postcode loterij) gekregen.
Maar als ik die wil activeren moet ik mijn adres opgeven.
En ik heb geen zin in jarenlang spam van de postcode loterij.
Wat zou jij doen?
Hier ligt het al bij het oud papier.
Zit vrijwel elk jaar zo’n ding bij
Mij niet gezien...
Weggooien
Adres van werkgever invullen. Mag hij de spam lekker zelf hebben.
.
Anoniem262821034 schreef:
22-12-2019 16:02

Je moet wonen op het adres waar de prijs valt, dat is de valkuil.
Anoniem262821034 schreef:
22-12-2019 16:02

Dan is de eventuele prijs ook voor hem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nitflex schreef:
22-12-2019 15:44
Postcodeloterij werkt nou eenmaal met adressen. Anders hebben ze geen postcode.

Valt wel mee hoor met die spam. Daar ben je met een briefje/belletje zo weer vanaf. Ze worden streng gecontroleerd.
Klopt, maar dat hoeft jouw adres niet te zijn 😜

Zo viel ooit de hoofdprijs van de postcodeloterij in Moordrecht, en bleek dat mensen die de hoofdprijs hadden, die miljoenen moesten delen met de vorige bewoners die gewoon op oude adres bleven meedoen.

Dan de spam: ja, ik heb daar ook lang last van gehad, niets hielp, terugsturen etc. Tot ik van een vriend die bij de post werkte hoorde dat alle post die naar een antwoordnummer ging, door de houder daarvan altijd in ontvangst m o e t worden genomen.
Ik googelde het antwoordnummer van de PC loterij en stuurde hun bij de volgende spam alles terug in een doos met een straatsteen.
Nooit meer iets gehoord.
anoniem_393629 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 16:20
Reden: Correctie
0.11% gewijzigd
Aristophanes schreef:
22-12-2019 16:18

Zo viel ooit de hoofdprijs van de postcodeloterij in Moordrecht, en bleek dat mensen die de hoofdprijs hadden, die miljoenen moesten delen met de vorige bewoners die gewoon op oude adres bleven meedoen.

Dan de spam: ja, ik heb daar ook lang last van gehad, niets hielp, terugsturen etc. Tot ik van een vriend die bij de post werkte hoorde dat alle post die naar een antwoordnummer ging, door de houder daarvan altijd in ontvangst m o e t worden genomen.
Ik googelde het antwoordnummer van de PC loterij en stuurde hun bij de volgende spam alles terug in een doos met een straatsteen.
Nooit meer iets gehoord.
Dacht altijd dat dit een urban legend was. Maar jij hebt dit echt gedaan?
Nouschi schreef:
22-12-2019 16:08

Ach wat is de kans dat je wint..
.
Ik zou het niet doen, lijkt me eenvoudig.
Als je denkt er rijk van te worden doe je dat wel en laat je je daarna via de site on-registreren. Pas gedaan voor de ellende van de vorige bewoners en blijkt prima te helpen.
10 jaar lang voor niets retour gezonden :rofl:
Aristophanes schreef:

Nooit meer iets gehoord.
Oh dat is een idee.
Ik ga ook even googlen.
kerst schreef:
22-12-2019 16:53
Oh dat is een idee.
Ik ga ook even googlen.
Huh, je kreeg het van je werk toch?
Ik had ook zo'n ding in mijn kerstpakketdoos.
Meteen weggegooid want als je dat wil activeren, moet je dus "lid" worden van de loterij en maandelijks meespelen tot je weer opzegt.
Gedoe dus geen zin in. Ik beschouw het als reclame.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 17:16
1.08% gewijzigd
Aristophanes schreef:

Je moet er wel (ge)woond hebben. Je kunt niet zomaar willekeurig andermans adres opgeven.
Nitflex schreef:
22-12-2019 17:16
Je moet er wel (ge)woond hebben. Je kunt niet zomaar willekeurig andermans adres opgeven.
Ja hoor dat mag wel, er is juist daarover geschreven in de bijlage van NRC, toen.

@Lemoos2,
Ja, ik heb het gedaan, en volgens vriend moest PC loterij ook flink extra betalen, ongeveer 16 euro.
Het is geen grapje en werkt echt. Ik begrijp niet dat Nitflex geen last van PC Loterij spam had, ik kon er niet vanaf komen.
Ook omdat ze doorgingen terwijl ik echt duidelijk had geschreven op alle retourpost: geen belangstelling stop met spam,
Aristophanes schreef:
22-12-2019 17:51
Ja hoor dat mag wel, er is juist daarover geschreven in de bijlage van NRC, toen.

@Lemoos2,
Ja, ik heb het gedaan, en volgens vriend moest PC loterij ook flink extra betalen, ongeveer 16 euro.
Het is geen grapje en werkt echt. Ik begrijp niet dat Nitflex geen last van PC Loterij spam had, ik kon er niet vanaf komen.
Ook omdat ze doorgingen terwijl ik echt duidelijk had geschreven op alle retourpost: geen belangstelling stop met spam,
Als je het op hun site registreert stopt het. Ook voor al die andere loterijen.
Nouschi schreef:
22-12-2019 16:08
Nee, dat is het mooie, degene die meedoet en betaalt krijgt de prijs 😉
Nitflex schreef:
22-12-2019 16:03
Je moet wonen op het adres waar de prijs valt, dat is de valkuil.
Dat klopt dus niet, want de prijs die in Moordrecht werd uitgekeerd was aan huidige en vorige bewoners.
Hier https://www.ad.nl/binnenland/postcodemi ... uckgo.com/ een kranten artikeltje erover, het bericht uit NRC van 2003 heb ik nog niet gevonden.
Aristophanes schreef:
22-12-2019 17:59
Dat klopt dus niet, want de prijs die in Moordrecht werd uitgekeerd was aan huidige en vorige bewoners.
Hier https://www.ad.nl/binnenland/postcodemi ... uckgo.com/ een kranten artikeltje erover, het bericht uit NRC van 2003 heb ik nog niet gevonden.
Dat is 16 jaar geleden....
Sudrì schreef:
22-12-2019 17:08
Huh, je kreeg het van je werk toch?
Dat maakt toch niks uit?
Maar ik denk dat ik het niet doe.
Lees hier meer mensen die hem ook weggedaan hebben.
kerst schreef:
22-12-2019 19:40
Dat maakt toch niks uit?
Maar ik denk dat ik het niet doe.
Lees hier meer mensen die hem ook weggedaan hebben.
Natuurlijk maakt dat uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven