Hoe vier jij kerst dit jaar?
zondag 22 december 2019 om 16:47
Kerstavond met familie een uitgebreid diner.
Kerstdag met ons gezin. Geen zin om uitgebreid te koken, dat doen we in het weekend al vaak genoeg. Ik maak/koop een lading hapjes zodat er voor iedereen wat lekkers is. Films kijken en spelletjes doen.
Geen twee kerstdag hier (gelukkig
).
Gourmetten doen we met oud en nieuw.
Kerstdag met ons gezin. Geen zin om uitgebreid te koken, dat doen we in het weekend al vaak genoeg. Ik maak/koop een lading hapjes zodat er voor iedereen wat lekkers is. Films kijken en spelletjes doen.
Geen twee kerstdag hier (gelukkig
Gourmetten doen we met oud en nieuw.
zondag 22 december 2019 om 16:56
Een van de kerstdagen is zoete inloop hier, dit jaar eerste kerstdag. M'n vader en zussen komen eten en iedereen die niets te doen heeft. Dit jaar met z'n 10e, kans dat er nog een paar binnenvallers bij komen, dat is meestal. Iedereen neemt wat te eten mee, dus het is een soort buffet. top2000 aan en gezellig met z'n allen. Geen stress, geen gedoe. Na 't eten vullen een paar mensen de vaatwasser en gaan we aan de borrel.
Tweede kerstdag naar m'n schoonfam, gezellig eten en spelletjes en blijven slapen. Dag daarna flink uitslapen en de restjes eten.
Tweede kerstdag naar m'n schoonfam, gezellig eten en spelletjes en blijven slapen. Dag daarna flink uitslapen en de restjes eten.
zondag 22 december 2019 om 17:12
Eerste kerstdagen komen de oom en tante van mijn man en maak ik tapa's.kerrie-79 schreef: ↑22-12-2019 16:14Wij zijn beide dagen met zijn drieën thuis.eerste dag een lekker maar niet kokswaardigs 3 gangen menu en een film of gezellig spelletjes 2 dag lekker allerlei hapjes en wederom een spelletje.En die zaterdag erna vieren we kerst met mijn zussen en gezin en gaan we kaasfondue eten.
Tweede kerstdag zijn we met zijn tweeen. We gaan gewoon wat films kijken en/of een spel spelen. Eten tja mijn man wilde iets van hertenbiefstuk ofzo. Ik eet vegetarisch dus ik zal een goede vega burger nemen.
Maar.... zaterdag ga ik het net zo vieren als kerrie, logisch want zij is mijn zus en we vieren het zaterdag met de zussen. Ook veel zin in!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 22 december 2019 om 17:33
1e kerstdag naar mijn ouders. Mijn broer en zijn vriendin komen, een neef en zijn vriendin en nog een nichtje (zijn jongere zus). Gaat gezellig worden
en we gaan gourmetten/bakplaten. Heb er zin in 
2e kerstdag komt een goede vriend van me bij mij gourmetten, wordt ook superleuk
(nog even gourmetstel tevoorschijn halen).
Op kerstavond lekker thuis chillen, gewoon lekker alleen met favoriete series op de laptop bij de kerstboom. Met lekker eten/hapjes, alleen nog wat inspiratie verzinnen (iemand suggesties?
) dacht misschien aan iets met aardappelkroketten, vind ik erg kerstig op de een of andere manier.
2e kerstdag komt een goede vriend van me bij mij gourmetten, wordt ook superleuk
Op kerstavond lekker thuis chillen, gewoon lekker alleen met favoriete series op de laptop bij de kerstboom. Met lekker eten/hapjes, alleen nog wat inspiratie verzinnen (iemand suggesties?
zondag 22 december 2019 om 18:28
zondag 22 december 2019 om 18:33
zondag 22 december 2019 om 20:44
zondag 22 december 2019 om 20:50
Kerstavond en eerste kerstdag alleen. Zoon en dochter zijn bij mijn ex. Ik heb een hapjesplank besteld.
Tweede kerstdag zijn de kinderen bij mij en gaan we met mijn familie brunchen, cadeautjes uitpakken, en kijken we wel wat we 's avonds eten. In de avond breng ik ze weer naar ex.
Tweede kerstdag zijn de kinderen bij mij en gaan we met mijn familie brunchen, cadeautjes uitpakken, en kijken we wel wat we 's avonds eten. In de avond breng ik ze weer naar ex.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 22 december 2019 om 22:42
Eerste kerstdag gaan we buiten de deur brunchen en komen ‘s avonds mijn ouders gourmetten, tweede kerstdag gaan we bij schoonfamilie kaasfonduen. Voor kerstavond hebben we nog geen duidelijk plan. Het zal een kerkbezoek worden maar de vraag is nog welke kerk.
Edit: het wordt de katholieke kerk, wilde ik graag.
Edit: het wordt de katholieke kerk, wilde ik graag.
drackie wijzigde dit bericht op 23-12-2019 22:13
10.46% gewijzigd
maandag 23 december 2019 om 07:27
Eerste kerstdag ga ik met mijn moeder's vriend zijn familie uit eten. Ik ken die mensen helemaal niet maar ik ga meer mee als back up voor mijn moeder die niet zoveel met die mensen heeft en het wel gezellig vindt om mij ook te zien die dag. Ook ga ik naar haar voor het kerstontbijt eerste kerstdag. Tweede ben ik alleen thuis en ga ik kerstfilms kijken in mijn oude kloffie en op kerstavond vier ik de verjaardag van mijn kat.
Wij vieren kerst met mijn eigen familie ( broer en schoonzus ) pas de 28ste. Broer werkt elk jaar beide kerstdagen dus zo doen we het al jaren. Dan gaan we weer eens gourmetten, super leuk. Dat is al jaren geleden. En natuurlijk de cadeaus uitpakken. Heb ik elk jaar weer zin in. Ik kijk er alweer naar uit.
Ik ben gek op kerst.
Wij vieren kerst met mijn eigen familie ( broer en schoonzus ) pas de 28ste. Broer werkt elk jaar beide kerstdagen dus zo doen we het al jaren. Dan gaan we weer eens gourmetten, super leuk. Dat is al jaren geleden. En natuurlijk de cadeaus uitpakken. Heb ik elk jaar weer zin in. Ik kijk er alweer naar uit.
Ik ben gek op kerst.
maandag 23 december 2019 om 08:09
maandag 23 december 2019 om 08:11
Stevig karakter dat je toch de liefde voor jezelf kan vinden om het maximale eruit te halen. Ik bewonder dat altijd als mensen dat kunnen.