Al vroeg eerste symptomen van zwangerschap?
dinsdag 14 april 2009 om 16:53
Hai!
Ben erg benieuwd wanneer jullie al iets voelde van je zwangerschap. Wat was dat, en hoe snel al na je eisprong/bevruchting/NOD? Ik lees veel bekende zwangerschapskwalen, maar heb het idee dat die pas optreden na een week of 4 a 5, gemiddeld dan. Maar zijn er ook vrouwen die ergens last van hebben (ruim) voor de NOD?
Hoop dat jullie ervaringen willen delen!
Sabine
Ben erg benieuwd wanneer jullie al iets voelde van je zwangerschap. Wat was dat, en hoe snel al na je eisprong/bevruchting/NOD? Ik lees veel bekende zwangerschapskwalen, maar heb het idee dat die pas optreden na een week of 4 a 5, gemiddeld dan. Maar zijn er ook vrouwen die ergens last van hebben (ruim) voor de NOD?
Hoop dat jullie ervaringen willen delen!
Sabine
dinsdag 14 april 2009 om 17:01
Voordat ik overtijd was merkte ik niet zo heel veel...achteraf heb ik al wel dingen gemerkt die met een zwangerschap te maken zouden kunnen hebben. Ten eerste moest ik ineens huilen om een Kerstliedje op de radio (want dat doe ik normaal nooit ), ten tweede voelde mijn borsten toch anders aan en ten derde had ik 's avonds echt trek...terwijl ik normaal geen grote eter ben.

dinsdag 14 april 2009 om 17:06
bij beide zwangerschappen, eigenlijk 2/3 dagen na de eisprong al steekjes in mijn buik, en gewoon een ander gevoel. En mijn darmen reageerden er erg op; opgeblazen.
Bij de eerste zwangerschap niet misselijk geweest, maar bij de tweede een week na de eisprong al erg misselijk, tot ik ongesteld moest worden, toen verdween het ook weer.
En bij de eerste zwangerschap liep ik een week voor tijd al met mijn handen om mijn borsten de trap af. AAAUUUWW
Veel andere klachten heb ik toruwens niet gehad
Bij de eerste zwangerschap niet misselijk geweest, maar bij de tweede een week na de eisprong al erg misselijk, tot ik ongesteld moest worden, toen verdween het ook weer.
En bij de eerste zwangerschap liep ik een week voor tijd al met mijn handen om mijn borsten de trap af. AAAUUUWW
Veel andere klachten heb ik toruwens niet gehad
dinsdag 14 april 2009 om 17:24
dinsdag 14 april 2009 om 17:34

dinsdag 14 april 2009 om 18:15
dinsdag 14 april 2009 om 20:05
Mijn symptoom was dat ik tegen een glazen deur aanliep bij mijn schoonouders, en onwijs emotioneel raakte doordat ik zo geschrokken was. Ik snapte niets van die reaktie.
Achteraf bleek dat ik toen net zwanger was.
Helaas is het emotionele nooit meer weg gegaan.
Off topic; ik zie dat je een EB hebt. Wij hebben er zelf ook 2.
Achteraf bleek dat ik toen net zwanger was.
Helaas is het emotionele nooit meer weg gegaan.
Off topic; ik zie dat je een EB hebt. Wij hebben er zelf ook 2.