Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Superhuisvrouw schreef:
28-12-2019 14:04
Of er geen ander belangrijker nieuws is
Dit topic gaat over hun, dus wat is het probleem?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
fashionvictim schreef:
28-12-2019 13:33
Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.
Ik heb haar sowieso nooit echt een mooie vrouw gevonden.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 17:54
1.05% gewijzigd
fashionvictim schreef:
28-12-2019 15:00
Harde kop heeft ze gekregen en ze kijkt zo lodderig uit d'r ogen alsof ze enorm veel drinkt en wellicht ook snuift. En zo te zien heeft ze ook flink geshopt bij dokter Karavani.

Een deel van mij kan nog steeds niet helemaal geloven dat ze dit allemaal serieus meent.
De oma van Bridget had al gezegd dat Bridget wel van een feestje houdt, en dat dat nu met Dre natuurlijk allemaal leuk is nu, maar dat het niet lang zou gaan duren.
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 17:48
Ik heb haar sowieso nooit echt een mooie vrouw gevonden.
Ze lijkt op Joana Lumley.
Afbeelding

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het leeftijdsverschil niet eens zo zichtbaar. Hazes lijkt ook veel ouder. Afbeelding
viva-amber schreef:
28-12-2019 17:57
Afbeelding

Afbeelding
Mocht ze willen.
Joana heeft klasse, was echt een aantrekkelijke vrouw.
Bridget is veel te grof, in bouw en gezicht.
(en nu blijkt: ook in gedrag)
Bridget ziet er gewoon prima uit op die foto. Ja je ziet dat ze gedronken heeft, mag het, met kerst?
viva-amber schreef:
28-12-2019 17:57
Afbeelding

Afbeelding
O_O inderdaad!. Verschil alleen is dat Joana een leuk karakter heeft. (in haar rol dan) :rofl:
Sjulia schreef:
28-12-2019 18:08
Ik vind het leeftijdsverschil niet eens zo zichtbaar. Hazes lijkt ook veel ouder. Afbeelding
Omg, wat ziet die eruit zeg :O
beetjegek schreef:
28-12-2019 18:11
Bridget ziet er gewoon prima uit op die foto. Ja je ziet dat ze gedronken heeft, mag het, met kerst?
Ja dat mag. Mogen sommige mensen haar gewoon niet mooi vinden?
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 18:19
Ja dat mag. Mogen sommige mensen haar gewoon niet mooi vinden?
Er wordt gezegd dat ze er niet uit ziet van de drank en wellicht coke. En dat vind ik dus wel meevallen. Ik heb niks gezegd over niet mooi vinden.
beetjegek schreef:
28-12-2019 18:20
Er wordt gezegd dat ze er niet uit ziet van de drank en wellicht coke. En dat vind ik dus wel meevallen. Ik heb niks gezegd over niet mooi vinden.

Excuses.
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 18:28
Excuses.
Geaccepteerd
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 18:16
Omg, wat ziet die eruit zeg :O
25 jaar!
hannaa45 schreef:
28-12-2019 18:11
Mocht ze willen.
Joana heeft klasse, was echt een aantrekkelijke vrouw.
Bridget is veel te grof, in bouw en gezicht.
(en nu blijkt: ook in gedrag)
Bridget grofgebouwd en een grof gezicht? Ik zie dat echt niet. Natuurlijk hoeft ze je type niet te zijn, maar ik vind haar over het algemeen wel een verzorgd uitziende vrouw (hoewel haar looks niet per sé mijn smaak zijn) met een prima figuur. Grofgebouwd zie ik echt niet?
Timetraveler schreef:
28-12-2019 18:34
Bridget grofgebouwd en een grof gezicht? Ik zie dat echt niet. Natuurlijk hoeft ze je type niet te zijn, maar ik vind haar over het algemeen wel een verzorgd uitziende vrouw (hoewel haar looks niet per sé mijn smaak zijn) met een prima figuur. Grofgebouwd zie ik echt niet?
Wijvenkift.
Sjulia schreef:
28-12-2019 18:32
25 jaar!
Ik weet het, heb hem altijd een lelijk ventje gevonden, maar hier zie je echt dat hij er veel ouder uit ziet, maar dat maakt hem niet knapper brrr...
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 17:45
Dit topic gaat over hun, dus wat is het probleem?
In de krant :lightbulb:
smulrol schreef:
28-12-2019 18:36
Wijvenkift.
Schei toch uit, echt geen last van hoor!
Grof gezicht, brede en korte hals en forse schouders.
Timetraveler schreef:
28-12-2019 18:34
Ik vind Bridget er ook verzorgd uitzien, maar vind haar gewoon geen mooie vrouw. Verzorgd eruit zien, is niet altijd gelijk aan mooi zijn.
Ik heb de reacties niet gelezen, maar reageer op de OP. Ik begrijp dat ook echt niet, dat hatelijk geschrijf op social media. Het zal wel komen omdat mensen het anoniem kunnen doen, maar ik vind het zeer beangstigend dat er dus blijkbaar zo veel haat en nijd onder de oppervlakte suddert bij heel veel mensen, die er uitkomt zodra dat ongestraft kan. Echt ontluisterend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hannaa45 schreef:
28-12-2019 18:42
Schei toch uit, echt geen last van hoor!
Grof gezicht, brede en korte hals en forse schouders.
Echt wel. Alsof jij Doutzen Kroes bent joh.
smulrol schreef:
28-12-2019 18:55
Echt wel. Alsof jij Doutzen Kroes bent joh.
Ik vind haar ook iets mannelijks hebben, niet aantrekkelijk. En het is toch echt geen jaloezie. Ik zou never nooit niet willen ruilen.
Yella78 schreef:
28-12-2019 18:50
Ik heb de reacties niet gelezen, maar reageer op de OP. Ik begrijp dat ook echt niet, dat hatelijk geschrijf op social media. Het zal wel komen omdat mensen het anoniem kunnen doen, maar ik vind het zeer beangstigend dat er dus blijkbaar zo veel haat en nijd onder de oppervlakte suddert bij heel veel mensen, die er uitkomt zodra dat ongestraft kan. Echt ontluisterend.
Tsja, ik begrijp dan weer niet dat je aan de lopende band foto's en filmpjes van je liefde online wil slingeren als je bekend bent. Het is niet zo heel gek dat mensen reageren wanneer je continu 'HALLO, KIJK EENS ALLEMAAL HOE VERLIEFD WIJ ZIJN' op het internet flikkert. Wat is daar nou leuk aan? Je hebt al minder prive dan gemiddeld, waarom zou je nog meer willen prijsgeven? Verder zijn alle haatreacties natuurlijk absurd, maar als ik Monique was, zou ik het toch iets minder waarderen als de vader van mn kind en nogal verse ex zijn nieuwe slapie constant zo moest etaleren. Erg chic of aardig is het niet.
Die Monique is ook niet vies van sociale media, die laat ook echt alles zien wat in haar straatje past, steun van de juiste vriendinnen, haar zoon die overal en altijd op de foto moet met, hier draait het allemaal om, pure liefde braak, braak.
Ze zijn allemaal erg van de aandacht. Zodra die een vriendje heeft krijg je ook hele foto raportages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven