Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zaterdag 28 december 2019 om 19:13
Ja !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 28 december 2019 om 19:18
Dit! moet er eigenlijk wel bij zeggen dat er ook foto's van kleine Dre voorbij zijn gekomen met een middelvinger, dat vind ik dan nog veel minder chique.spuit_111 schreef: ↑28-12-2019 19:01Tsja, ik begrijp dan weer niet dat je aan de lopende band foto's en filmpjes van je liefde online wil slingeren als je bekend bent. Het is niet zo heel gek dat mensen reageren wanneer je continu 'HALLO, KIJK EENS ALLEMAAL HOE VERLIEFD WIJ ZIJN' op het internet flikkert. Wat is daar nou leuk aan? Je hebt al minder prive dan gemiddeld, waarom zou je nog meer willen prijsgeven? Verder zijn alle haatreacties natuurlijk absurd, maar als ik Monique was, zou ik het toch iets minder waarderen als de vader van mn kind en nogal verse ex zijn nieuwe slapie constant zo moest etaleren. Erg chic of aardig is het niet.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:22
10.23% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

zaterdag 28 december 2019 om 19:36
Het is voor jou toch niet pijnlijk, of heet jij Monique soms?viva-amber schreef: ↑28-12-2019 19:21Precies wat spuit 111 zegt het is vooral pijnlijk puberaal gedrag van twee volwassen mensen die beter zouden moeten weten.
En waarom zou je dan één van die twee moeten afbranden op instagram? Daar gaat dit topic over namelijk
zaterdag 28 december 2019 om 19:44
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 5026159877
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 28 december 2019 om 19:56
zaterdag 28 december 2019 om 20:10
Ik vond Bridget ook altijd een leuke, aantrekkelijke vrouw. Maar ik vind haar er nu echt ontzettend slecht uit zien en dat in vrij korte tijd. Eigenlijk sinds ze met Hazes aan de boemel is.Timetraveler schreef: ↑28-12-2019 18:34Bridget grofgebouwd en een grof gezicht? Ik zie dat echt niet. Natuurlijk hoeft ze je type niet te zijn, maar ik vind haar over het algemeen wel een verzorgd uitziende vrouw (hoewel haar looks niet per sé mijn smaak zijn) met een prima figuur. Grofgebouwd zie ik echt niet?
Am Yisrael Chai!

zaterdag 28 december 2019 om 20:22
Nee hoor. Dit is wel een puberale manier van communiceren trouwens. Ik stelde de vraag niet aan jou maar je mag evengoed wel inhoudelijk reageren
zaterdag 28 december 2019 om 20:25

zaterdag 28 december 2019 om 20:29
Kortom, het is allemaal wijvenkift..

zaterdag 28 december 2019 om 20:35
Zij was altijd heel actief op social media en dat laatste durf ik te betwijfelen .MissMaran schreef: ↑28-12-2019 19:07Die Monique is ook niet vies van sociale media, die laat ook echt alles zien wat in haar straatje past, steun van de juiste vriendinnen, haar zoon die overal en altijd op de foto moet met, hier draait het allemaal om, pure liefde braak, braak.
Ze zijn allemaal erg van de aandacht. Zodra die een vriendje heeft krijg je ook hele foto raportages.

zaterdag 28 december 2019 om 20:37
Ik denk dat we haar nu meer ongefilterd zien .fashionvictim schreef: ↑28-12-2019 20:10Ik vond Bridget ook altijd een leuke, aantrekkelijke vrouw. Maar ik vind haar er nu echt ontzettend slecht uit zien en dat in vrij korte tijd. Eigenlijk sinds ze met Hazes aan de boemel is.
zaterdag 28 december 2019 om 22:02
zondag 29 december 2019 om 10:39
Dit dus...spuit_111 schreef: ↑28-12-2019 19:01Tsja, ik begrijp dan weer niet dat je aan de lopende band foto's en filmpjes van je liefde online wil slingeren als je bekend bent. Het is niet zo heel gek dat mensen reageren wanneer je continu 'HALLO, KIJK EENS ALLEMAAL HOE VERLIEFD WIJ ZIJN' op het internet flikkert. Wat is daar nou leuk aan? Je hebt al minder prive dan gemiddeld, waarom zou je nog meer willen prijsgeven? Verder zijn alle haatreacties natuurlijk absurd, maar als ik Monique was, zou ik het toch iets minder waarderen als de vader van mn kind en nogal verse ex zijn nieuwe slapie constant zo moest etaleren. Erg chic of aardig is het niet.
zondag 29 december 2019 om 10:43
Bridget Maasland houdt van honden en helpt honden in het buitenland. Daarmee heeft ze bij mij al een streepje voor. De rest interesseert me eigenlijk niet.
Mensen die beroemd zijn mogen van mij doen wat ze willen, zolang ze maar niemand kwetsen, ook geen dieren. Geldt trouwens voor iedereen.
Mensen afzeiken en veroordelen op hun gedrag terwijl jezelf er totaal niets mee te maken hebt, dat is zo zielig.
Mensen die beroemd zijn mogen van mij doen wat ze willen, zolang ze maar niemand kwetsen, ook geen dieren. Geldt trouwens voor iedereen.
Mensen afzeiken en veroordelen op hun gedrag terwijl jezelf er totaal niets mee te maken hebt, dat is zo zielig.
zondag 29 december 2019 om 10:46
Kwetsen doen ze dus wel al hun goede doelen ten spijt....iones schreef: ↑29-12-2019 10:43Bridget Maasland houdt van honden en helpt honden in het buitenland. Daarmee heeft ze bij mij al een streepje voor. De rest interesseert me eigenlijk niet.
zondag 29 december 2019 om 10:47
Wie dan?
En iedereen kwetst wel eens, maar zelden opzettelijk of bewust. Jij ook.
zondag 29 december 2019 om 10:49
zondag 29 december 2019 om 11:48
Als jij net de moeder van je kind hebt verlaten via een apje, en beweerd dat jij en je nieuwe liefde elkaar pas een week aan het ontdekken waren en dat laatste blijkt een leugen dan is dat kwetsend.
Als later ook nog eens uitkomt dat je 5 jaar geleden al stond te droogneuken op een bruiloft met je nieuwe liefje terwijl je al met je ex samen was, dan is je relatie een behoorlijke leugen en kwetsend.
Als je een kort geding aanspant en daar ook nog eens leugens verkondigd en Hazes daar in meegaat dan is dat kwetsend....begrijp gewoon niet waarom je alles zo moet etaleren op insta terwijl je weet dat je ex en je zoontje er van kunnen meegenieten.
Wat meer respect had op zijn plaats geweest naar zijn ex en moeder van zijn kind toe.
Hij is inderdaad nog 25 jaar eigenlijk in zijn hoofd nog maar 16 ofzo.
zondag 29 december 2019 om 13:21
Je vergeet erbij te vertellen dat dat dumpen via een appje van Bridget moest. Dat vind ik persoonlijk nog wel hetgeen wat me het meest over haar heeft verbaast.
Am Yisrael Chai!

zondag 29 december 2019 om 13:25
Bizar iddfashionvictim schreef: ↑29-12-2019 13:21Je vergeet erbij te vertellen dat dat dumpen via een appje van Bridget moest. Dat vind ik persoonlijk nog wel hetgeen wat me het meest over haar heeft verbaast.
zondag 29 december 2019 om 13:42
En dan doen alsof ze dat goed bedoelde.fashionvictim schreef: ↑29-12-2019 13:21Je vergeet erbij te vertellen dat dat dumpen via een appje van Bridget moest. Dat vind ik persoonlijk nog wel hetgeen wat me het meest over haar heeft verbaast.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.