Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zondag 29 december 2019 om 17:34
Zo heb ik ooit een vriend gehad die bij elke nieuwe vriendin haar naam liet tatoeëren, hij had echt een lijst op zijn arm staan. Gelukkig heb ik kunnen voorkomen daaraan toegevoegd te worden door op tijd de relatie te verbreken. Echt een creep was dat.

zondag 29 december 2019 om 18:44
Perkele schreef: ↑29-12-2019 15:13Voor de mensen die het nog niet door hadden.. dit topic gaat er juist over dat mensen altijd zomaar hun mening en verwijten klaar hebben liggen over mensen en situaties waar zij geen weet van hebben. Dat Bridget een publiekelijk figuur is en voor zo’n roddelgigant werkt, betekent niet dat zij al het gal van de wereld over zich heen zou moeten krijgen. Ongeacht wie zij is, wat zij doet en waar zij werkt, is het ook maar een mens.
Als je hier komt praten alsof je verstand van zaken hebt, dan moet Je jezelf echt even goed achter je oren krabbelen. En als je struikelt over Bridget haar baan, kijk dan even goed in de spiegel en lees even terug wat voor idioterie je op dit forum hebt gepost.
Wat een niveau.
Zo mee eens

En met je voorgaande posts ook
Helaas denk ik wel dat het aan dovemansoren gericht is. Mensen die niet voor rede vatbaar zijn, daar kun je geen zinnige discussies mee voeren

zondag 29 december 2019 om 18:46
Nee, jouw reactie is zéér volwassen
zondag 29 december 2019 om 19:20
En als weldenkend mens had ze kunnen verwachten dat ze dit over haar heen zou krijgen omdat er mensen zijn inclusief mijzelf die daar een mening over hebben. Zeker als je het zo etaleert naar de buitenwereld toe.Perkele schreef: ↑29-12-2019 15:13Voor de mensen die het nog niet door hadden.. dit topic gaat er juist over dat mensen altijd zomaar hun mening en verwijten klaar hebben liggen over mensen en situaties waar zij geen weet van hebben. Dat Bridget een publiekelijk figuur is en voor zo’n roddelgigant werkt, betekent niet dat zij al het gal van de wereld over zich heen zou moeten krijgen. Ongeacht wie zij is, wat zij doet en waar zij werkt, is het ook maar een mens.
Als je hier komt praten alsof je verstand van zaken hebt, dan moet Je jezelf echt even goed achter je oren krabbelen. En als je struikelt over Bridget haar baan, kijk dan even goed in de spiegel en lees even terug wat voor idioterie je op dit forum hebt gepost.
Wat een niveau.
Zij leeft of in haar eigen bubbel of ze is gewoon ontzettend haar eigen imago aan het beschadigen door haar puberale gedrag. Zij is een publiek figuur.
Ik geef niet af op wie zij is, niet op haar uiterlijk maar wel op wat zij de media inslingert..
Zelfs de rechter vindt dit.
En als ze echt een ‘mens’ met gevoel in haar donder is dan had ze zich wel in kunnen denken dat haar acties samen met die Hazes kwetsend zijn, ze is 45 geen 5 jaar meer. Zij is de oudste en had gehoopt de wijste, maar schijnbaar doet ze niet onder voor het niveau van Hazes.
zondag 29 december 2019 om 19:51
Volwassener dan het gedrag van Dre en Bridget.
...
zondag 29 december 2019 om 19:55
Helemaal mee eens. En weet je, als zij geen kind had gehad, dan had zij er vooral zichzelf mee geschaad. Ik vind het heel triest dat die jongen met dit gedrag geconfronteerd wordt. Als je als moeder (of vader) een nieuwe vlam hebt, dan houd je die de eerste maanden buiten beeld, totdat je weet of het serieus is of niet. Als je bekend bent, dan hoor je daar nog harder over na te denken en niet zomaar je liefdesleven met een jonge knul zo ondoordacht de media in te slingeren.Sjaantje37 schreef: ↑29-12-2019 19:20En als weldenkend mens had ze kunnen verwachten dat ze dit over haar heen zou krijgen omdat er mensen zijn inclusief mijzelf die daar een mening over hebben. Zeker als je het zo etaleert naar de buitenwereld toe.
Zij leeft of in haar eigen bubbel of ze is gewoon ontzettend haar eigen imago aan het beschadigen door haar puberale gedrag. Zij is een publiek figuur.
Ik geef niet af op wie zij is, niet op haar uiterlijk maar wel op wat zij de media inslingert..
Zelfs de rechter vindt dit.
En als ze echt een ‘mens’ met gevoel in haar donder is dan had ze zich wel in kunnen denken dat haar acties samen met die Hazes kwetsend zijn, ze is 45 geen 5 jaar meer. Zij is de oudste en had gehoopt de wijste, maar schijnbaar doet ze niet onder voor het niveau van Hazes.
...
zondag 29 december 2019 om 20:58
Maar juist omdat ze moeder is en ze vast niet helemaal d'r verstand tussen d'r benen heeft zitten, lijkt het erop dat ze dus al heel lang met Hazes aan het rotzooien was. Want ook Bridget stelt heus d'r kind niet voor aan een one night stand, ook niet als die one night stand Andre Hazes heet. Het feit dat ze hem gepusht heeft Monique via een app te dumpen, het feit dat ze sindsdien praktisch bij elkaar ingetrokken zijn en het feit dat ze daar ook gewoon haar zoon al in betrekt wijst erop dat ze al veel langer een relatie hebben.Anárion schreef: ↑29-12-2019 19:55Helemaal mee eens. En weet je, als zij geen kind had gehad, dan had zij er vooral zichzelf mee geschaad. Ik vind het heel triest dat die jongen met dit gedrag geconfronteerd wordt. Als je als moeder (of vader) een nieuwe vlam hebt, dan houd je die de eerste maanden buiten beeld, totdat je weet of het serieus is of niet. Als je bekend bent, dan hoor je daar nog harder over na te denken en niet zomaar je liefdesleven met een jonge knul zo ondoordacht de media in te slingeren.
Am Yisrael Chai!

zondag 29 december 2019 om 21:12
Nee, je kan veel van Bridget zeggen maar ze is wel een lieve, betrokken en volgens mij ook verstandige moeder, dus dat ze haar vriendje waar ze net een week mee aan het rollebollen is aan d'r zoon voorstelt geloof ik echt totaal niet.
Am Yisrael Chai!

zondag 29 december 2019 om 21:17
Nee ik ook niet dit is al veel langer aan de gang .fashionvictim schreef: ↑29-12-2019 21:12Nee, je kan veel van Bridget zeggen maar ze is wel een lieve, betrokken en volgens mij ook verstandige moeder, dus dat ze haar vriendje waar ze net een week mee aan het rollebollen is aan d'r zoon voorstelt geloof ik echt totaal niet.
zondag 29 december 2019 om 22:16
Maar André was in oktober nog uitgebreid op vakantie met zijn gezin.fashionvictim schreef: ↑29-12-2019 21:12Nee, je kan veel van Bridget zeggen maar ze is wel een lieve, betrokken en volgens mij ook verstandige moeder, dus dat ze haar vriendje waar ze net een week mee aan het rollebollen is aan d'r zoon voorstelt geloof ik echt totaal niet.
Dus dat alles maakt het gewoon allemaal onwijs lullig voor Monique.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 29 december 2019 om 22:17
Ja, want het lijkt er verdacht veel op dat ze al tijden en misschien wel jaren belazerd wordt en dat de minnares dat nu ook nog lekker even inwrijft. Bridget gedraagt zich ook zo triomfantelijk.Maleficent schreef: ↑29-12-2019 22:16Maar André was in oktober nog uitgebreid op vakantie met zijn gezin.
Am Yisrael Chai!

zondag 29 december 2019 om 23:15
Als je de OP leest, zie je dat het vooral gaat over de enorm harde haatreacties die zij via social media over zich heen kreeg. Ik heb dat ook gelezen en het was inderdaad te erg voor woorden hoe sommigen zich compleet laten gaan.
Dat soort reacties lees ik hier niet. We kunnen het eens of oneens zijn met de manier waarop zij zich gedragen en daar praten we over. Heeft niks met wijvenkift of jaloezie oid te maken. Er is niks om jaloers op te zijn namelijk, ik zou niet graag in haar schoenen staan.
...

zondag 29 december 2019 om 23:42
Maleficent schreef: ↑29-12-2019 22:16Maar André was in oktober nog uitgebreid op vakantie met zijn gezin.
Klopt, en toch geloof ik ook dat het al langer gaande is tussen Bridget en André.
Ik schreef het hier al eens eerder: Bridget vertelde in dat roddel-tv-programma, RTL-Boulevard, dat ze verliefd was maar ze kon nog niet zeggen wie het was omdat hij (een BNN-ner) het zijn vrouw (of gezin) nog moest vertellen.
Dat vond ik toen zó gemeen en sneu. Bridget glunderde, waarschijnlijk van verliefdheid, maar ik zag een vrouw die genoot van het feit dat er een andere vrouw op de wip zat om gedumpt te worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 23:45
0.98% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

zondag 29 december 2019 om 23:47
Vind ik ook
maandag 30 december 2019 om 00:32
Oh gemeen van Bridget zeg.Fleurtje_5 schreef: ↑29-12-2019 23:42Klopt, en toch geloof ik ook dat het al langer gaande is tussen Bridget en André.
Ik schreef het hier al eens eerder: Bridget vertelde in dat roddel-tv-programma, RTL-Boulevard, dat ze verliefd was maar ze kon nog niet zeggen wie het was omdat hij (een BNN-ner) het zijn vrouw (of gezin) nog moest vertellen.
Dat vond ik toen zó gemeen en sneu. Bridget glunderde, waarschijnlijk van verliefdheid, maar ik zag een vrouw die genoot van het feit dat er een andere vrouw op de wip zat om gedumpt te worden.
En natuurlijk is dit al langer aan de gang. Heel 'toevallig' ook dat Dré Monique dus in het begin van hun relatie bedroog met Bridget en nu dumpt hij Monique voor Bridget, ra ra.
En dat ze toen in oktober of november elkaar pas een week kenden is dus ook gelul van de bovenste plank. Ze kenden elkaar sowieso in 2014 al en niet lang voor die onthulling was Dré ook te gast bij Boulevard toen Bridget hem stond te interviewen.
Ze hadden gewoon hun bek moeten houden, dan hadden ze nu niet zoveel negatief commentaar gekregen. Hij had het netjes uit moeten maken met Monique en Dré en Bridget hadden vervolgens hun relatie nog even geheim moeten houden. Als de pers er dan toch achtergekomen was, dan hadden ze in elk geval geen lulverhalen op moeten gaan hangen die zo doorzichtig zijn dat iedereen weet dat je liegt.
En als Dré nog wat sympathie wil behouden, dan zou ik ook stoppen met roepen dat de breuk met Monique je niks doet enzo. Mensen zijn gevoelig voor het 'slachtoffer' en als je zo lullig gaat lopen reageren, dan moet men dadelijk niks meer van hem hebben en is het einde carrière.

maandag 30 december 2019 om 09:42
De fans van Dreetje zijn en blijven op zijn hand , die zijn blind voor alles.
Voor de carrière van Bridget is dit schadelijker denk ik . Zij is het gezicht van de omroep . Of in elk geval een van de gezichten van de omroep.
maandag 30 december 2019 om 10:38
Hier hebben wij geen haat op Bridget.vrijenblij20220 schreef: ↑30-12-2019 02:20Ik snap de haat op Bridget niet zo. Zij is in mijn ogen een aantrekkelijke oudere en ongebonden vrouw en zij kan doen en laten wat zij wil. Hazes is degene die er op in ging en hij was wel gebonden.
Hmmm, ongebonden qua man toen ja, maar ze heeft wel een puberzoon waar ze toch echt wel rekening mee moet houden. Zeker als bnn'r. Dre had de broer van de zoon van Bridget kunnen zijn.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.