Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:14
Echt? Ik houd mijn mond liever over hoe ik er nu écht bij zit. Want in hoeverre willen en kunnen jullie daar iets mee.
Geen idee, mss jij wel iets. Maar doe vooral waar jij behoefte aan hebt.
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:16
Geen idee, mss jij wel iets. Maar doe vooral waar jij behoefte aan hebt.
:lips:
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:14
Echt? Ik houd mijn mond liever over hoe ik er nu écht bij zit. Want in hoeverre willen en kunnen jullie daar iets mee.
Iedereen mag wat mij betreft eerlijk zeggen hoe hij zich voelt, ook als dat intens kut is. Ik ga wel steigeren van eerst ‘jullie willen me niet in dit topic’ en allerlei suïcidaals en daarna ‘ok doei’
Dat vind ik echt niet ok.
Malinois schreef:
30-12-2019 09:20
Iedereen mag wat mij betreft eerlijk zeggen hoe hij zich voelt, ook als dat intens kut is. Ik ga wel steigeren van eerst ‘jullie willen me niet in dit topic’ en allerlei suïcidaals en daarna ‘ok doei’
Dat vind ik echt niet ok.
Ik vond het wel een begrijpelijke actie van iemand die zo diep zit. Het is niet ok, dat zeker niet.
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:24
Ik vond het wel een begrijpelijke actie van iemand die zo diep zit. Het is niet ok, dat zeker niet.
Het zegt zeker iets over hoe ziek iemand is, maar het is echt alles behalve oké. Het is asociaal, en ik begrijp dat dat haar niet boeit, dus zou een forumpauze totdat ze haar shit op orde heeft wenselijk zijn. Alleen al voor de mensen die zoiets lezen en niets kunnen.
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:27
Het zegt zeker iets over hoe ziek iemand is, maar het is echt alles behalve oké. Het is asociaal, en ik begrijp dat dat haar niet boeit, dus zou een forumpauze totdat ze haar shit op orde heeft wenselijk zijn. Alleen al voor de mensen die zoiets lezen en niets kunnen.
Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sudrì schreef:
Daarom ook mijn vraag of alles wel bespreekbaar is hier.
Sudrì schreef:
Dit
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:29

Nee niet alles. Een zelfmoordaankondiging mag hier soïso niet natuurlijk. Als je je kut voelt kun je daar een topic over openen om te praten of in je kletsgroepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:29
Ja. Maar de groeten roepen en impliceren dat je er een einde aan gaat maken is niet bespreekbaar maken hè?
IK zit me er echt zo over op te winden. Sluit maar even af.
Nouschi schreef:
30-12-2019 09:33
Nee niet alles. Een zelfmoordaankondiging mag hier soïso niet natuurlijk. Als je je kut voelt kun je daar een topic over openen om te praten of in je kletsgroepje.
Of de crisisdienst contacten, 113 contacten, sensoor contacten, etc.
Nouschi schreef:
Begrijpelijk.
Sudrì schreef:
Ja. Maar de groeten roepen en impliceren dat je er een einde aan gaat maken is niet bespreekbaar maken hè?
Nee, dat zeker niet. En keur dat ook zeker niet goed. Maar snapte het wel.
Elfje* schreef:
30-12-2019 09:36
Nee, dat zeker niet. En keur dat ook zeker niet goed. Maar snapte het wel.
Ik snap het gevoel van dood willen, maar het hier zoiets posten vind ik echt heel asociaal en mag van mij gewoon 2 weken een ban op.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 09:38
7.90% gewijzigd
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:35
Of de crisisdienst contacten, 113 contacten, sensoor contacten, etc.

Dat als eerste uiteraard! Maar mocht je er hier over willen praten hoe kut je je voelt kan dat ook natuurlijk.
Nouschi schreef:
30-12-2019 09:37
Dat als eerste uiteraard! Maar mocht je er hier over willen praten hoe kut je je voelt kan dat ook natuurlijk.
Ja. Bedoel meer als je de behoefte hebt om te verkondigen dat je zelfmoord gaat plegen ;)
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:37
Ik snap het gevoel van dood willen, maar het hier zoiets posten vind ik echt heel asociaal en mag van mij gewoon 2 weken een ban op.
Ik ook. Je staf lijkt me terecht.
coolpack2 schreef:
30-12-2019 09:40
Ik ook. Je staf lijkt me terecht.
Werd niet zo beoordeeld. Had overigens alleen aangegeven dat het verstandig was het bericht te verwijderen.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 09:41
23.65% gewijzigd
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:38
Ja. Bedoel meer als je de behoefte hebt om te verkondigen dat je zelfmoord gaat plegen ;)

Snap ik, maar soïso, bel de hulpdiensten. Met 'hier' bedoel ik ook niet hier op napraat hè, maar een eigen topic. Laat dat even duidelijk zijn ;-D
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:38
Ja, daar zit wel degelijk verschil in. Maar als je hier erover praat hoe kut het gaat en uiteindelijk toch het besluit neemt?
Nouschi schreef:
30-12-2019 09:41
Snap ik, maar soïso, bel de hulpdiensten. Met 'hier' bedoel ik ook niet hier op napraat hè, maar een eigen topic. Laat dat even duidelijk zijn ;-D
Begreep ik hoor :) Was eer een soort: er zijn heel veel opties, kies wat past.
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:40
Werd niet zo beoordeeld.
En dat komt omdat moderators niet meelezen en dan ook niet begrijpend lezen volgens mij.

Ik zou een ban ook zeer terecht vinden.
Elfje* schreef:
Ja, daar zit wel degelijk verschil in. Maar als je hier erover praat hoe kut het gaat en uiteindelijk toch het besluit neemt?
Lekker doen, zolang je dat hier aar niet zegt.
Elfje* schreef:
Het staat iedereen vrij actie te nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven