Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 30 december 2019 om 11:41

maandag 30 december 2019 om 11:41
Maar daar ging die hele openingspost niet over.Maud*de*Braose schreef: ↑30-12-2019 11:41To is ook wel apart, dat ze zich uit gaan schrijven in Nederland zodat ze dochter aan de leerplicht kan onttrekken voor een vakantie van 4 weken.

maandag 30 december 2019 om 11:42
Omdat ze geschrokken was en zich zorgen maakte, omdat iemand zo nodig moest impliceren zelfmoord te gaan plegen. Lijkt me bij uitstek de plek om dan ergens je ei kwijt te kunnen.PoesinBoots schreef: ↑30-12-2019 11:39Nu je het zo zegt heb je idd een punt.
Ik heb gisteren hier ook gereageerd dat ik het gek vond dat ze dat in napraat kwam melden. Iemand die niet in de Knussels meeschrijft en dan in napraat aandacht op vestigen.
Ik vind het een beetje dubbel.
maandag 30 december 2019 om 11:43
Ik ging daar net lezen en zag dat ook staan. Het deed mijn wenkbrauwen wel even fronsen zeg maar.Maud*de*Braose schreef: ↑30-12-2019 11:41To is ook wel apart, dat ze zich uit gaan schrijven in Nederland zodat ze dochter aan de leerplicht kan onttrekken voor een vakantie van 4 weken.

I like being a mess. It's who I am.

maandag 30 december 2019 om 11:45
Nee, die ging over een jurkje die al kort was. En hoe moeilijk is het om te bedenken dat je er mee naar een kledingreparatie/naaiatelier kan gaan? Als je zelf niet kan naaien. Die bestaan al heel lang in elke stad of dopr zitten er wel een paar he?
Ik vond hele topic een beetje express raar.
En er waren veel happers en toen werd het raarder en raarder.

maandag 30 december 2019 om 11:46
Dan ben je volgens mij nergens meer verzekerd.Maud*de*Braose schreef: ↑30-12-2019 11:41To is ook wel apart, dat ze zich uit gaan schrijven in Nederland zodat ze dochter aan de leerplicht kan onttrekken voor een vakantie van 4 weken.

Nee, dat snap ik. En na een paar reacties in de trant van "dit jurkje is niet geschikt voor een kind of alleen om in te slapen" ben ik afgehaakt. Maar het is hier of het forum heel normaal dat er allerlei irrelevante reacties komen. Mensen vinden overal wat van en daar vinden anderen dan ook weer iets van etc etc.
Dat was precies waarom. Ik ben geen grote meeschrijver. Ik heb in een donkere periode veel meegelezen en met sommige mensen ben ik mee gaan leven.
Ik weet dat ze hier meeschrijft. Ik hoopte met mijn bericht inderdaad de aandacht erop te richten. Zodat er hopelijk iemand het opvalt die haar privé kent en kon berichten.

maandag 30 december 2019 om 11:47
AllyMcBeal schreef: ↑30-12-2019 11:43Ik ging daar net lezen en zag dat ook staan. Het deed mijn wenkbrauwen wel even fronsen zeg maar.![]()
Een beetje drastisch lijkt het me wel

maandag 30 december 2019 om 11:47
het jurkje was geen jurkje maar een slaapshirt daarna was de print dellerig daarna kwam tijdstip van vakantie ter sprake daarna vrijstelling van vakantie.Luci_Morgenster schreef: ↑30-12-2019 11:45Nee, die ging over een jurkje die al kort was. En hoe moeilijk is het om te bedenken dat je er mee naar een kledingreparatie/naaiatelier kan gaan? Als je zelf niet kan naaien. Die bestaan al heel lang in elke stad of dopr zitten er wel een paar he?
Ik vond hele topic een beetje express raar.
En er waren veel happers en toen werd het raarder en raarder.

maandag 30 december 2019 om 11:50
Maar het is toch niet echt. Tenzij TO haar dochter in een straks veel te kort jurkje uit wil venten.Maud*de*Braose schreef: ↑30-12-2019 11:49Er zullen wel veel dingen zijn die dan ophouden. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet beseffen.

maandag 30 december 2019 om 12:24
Mijn broer zei het één keer en hij deed het één keer.
Daarom weet ik dat je het toch niet kunt voorkomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning