Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
maandag 30 december 2019 om 11:00
Nou en? Ik vind je als vrouw net zo misselijk wanneer je loopt te tongen en te neuken met een bezette man.vrijenblij20220 schreef: ↑30-12-2019 02:20Ik snap de haat op Bridget niet zo. Zij is in mijn ogen een aantrekkelijke oudere en ongebonden vrouw en zij kan doen en laten wat zij wil. Hazes is degene die er op in ging en hij was wel gebonden.
Dat hij bezet was, was natuurlijk algemeen bekend.
maandag 30 december 2019 om 11:07
+1minnimouse schreef: ↑30-12-2019 11:00Nou en? Ik vind je als vrouw net zo misselijk wanneer je loopt te tongen en te neuken met een bezette man.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 30 december 2019 om 11:43
Ze moet zoveel als helemaal niks. Verbijsterend staaltje van slutshaming die Bridget nu in Nederland over zich heenkrijgt, anno 2019.Yasmeenah82 schreef: ↑30-12-2019 10:38Hier hebben wij geen haat op Bridget.
Hmmm, ongebonden qua man toen ja, maar ze heeft wel een puberzoon waar ze toch echt wel rekening mee moet houden. Zeker als bnn'r. Dre had de broer van de zoon van Bridget kunnen zijn.
maandag 30 december 2019 om 12:44
Nou hier wordt ze geen slet genoemd, en ik vind wel dat als je kinderen hebt er rekening mee moet houden. Want haar zoontje krijgt nu de ergste dingen te horen over zijn moeder!
maandag 30 december 2019 om 13:07
Dat is vast niet zonder reden.
Nog niet zo lang geleden had André weer geen contact met zijn moeder (nadat het weer eventjes goed was, doordat Monique contact had gelegd) en zei over haar dat ze een soort van ziek in haar hoofd en verdwaald is. En dat hij daarom geen contact kom hebben met haar. Als dat zo op nationale TV gezegd wordt, dan is het nu toch wel heel bizar dat alles weer koek en ei is.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 30 december 2019 om 13:18
En daarna beweerden Dre en Rachel dat ze toen wel contact hadden, ze waren elkaar immers altijd blijven zien.Maleficent schreef: ↑30-12-2019 13:07Dat is vast niet zonder reden.
Nog niet zo lang geleden had André weer geen contact met zijn moeder (nadat het weer eventjes goed was, doordat Monique contact had gelegd) en zei over haar dat ze een soort van ziek in haar hoofd en verdwaald is. En dat hij daarom geen contact kom hebben met haar. Als dat zo op nationale TV gezegd wordt, dan is het nu toch wel heel bizar dat alles weer koek en ei is.
Jaaaajaaa raar verhaal.

maandag 30 december 2019 om 16:10

maandag 30 december 2019 om 16:30
GinnyJones schreef: ↑30-12-2019 16:10Ok, ik wil me niet impopulair maken maar wat is er mis met sluthaming? Het beestje mag toch bij de naam genoemd worden?

maandag 30 december 2019 om 16:51
GinnyJones schreef: ↑30-12-2019 16:10Ok, ik wil me niet impopulair maken maar wat is er mis met sluthaming? Het beestje mag toch bij de naam genoemd worden?

maandag 30 december 2019 om 16:54
Mee eens!Sjaantje37 schreef: ↑30-12-2019 15:45Het maffe is als een vrouw hier zou vertellen dat ze na een maand al een veel jongere en alcoholische nieuwe lover het leven van haar kind in sleept valt heel het viva forum erover en nu zijn we hier ineens aan het slut shamen.....
maandag 30 december 2019 om 18:29
maandag 30 december 2019 om 18:29
Inderdaad. Zeker als die vrouw ook nog een tijdens de relatie van die man al met hem rommelde. Ze zou hier worden afgemaakt, en niet te mals.Sjaantje37 schreef: ↑30-12-2019 15:45Het maffe is als een vrouw hier zou vertellen dat ze na een maand al een veel jongere en alcoholische nieuwe lover het leven van haar kind in sleept valt heel het viva forum erover en nu zijn we hier ineens aan het slut shamen.....
...

maandag 30 december 2019 om 19:29
Echt, ik verbaas me hier de hele tijd al over. Wat is dit voor mechanisme?Sjaantje37 schreef: ↑30-12-2019 15:45Het maffe is als een vrouw hier zou vertellen dat ze na een maand al een veel jongere en alcoholische nieuwe lover het leven van haar kind in sleept valt heel het viva forum erover en nu zijn we hier ineens aan het slut shamen.....
maandag 30 december 2019 om 21:31
Het viva mechanisme...Desalniette_ schreef: ↑30-12-2019 19:29Echt, ik verbaas me hier de hele tijd al over. Wat is dit voor mechanisme?

maandag 30 december 2019 om 23:24
appelientjex schreef: ↑30-12-2019 23:18Dat vind ik niet. Hoezo? Je moet die bezette man aankijken, niet de vrouw.
Die bezette man kan niet in zijn eentje 'heftig zoenen op een bruiloftsfeest'. Als je weet dat die man een liefhebbende vrouw en baby thuis heeft zitten, dan ga je hem niet verleiden zodat dat gezin kapot word gemaakt.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
dinsdag 31 december 2019 om 08:10
Nou, die baby was er toen nog niet he.Fleurtje_5 schreef: ↑30-12-2019 23:24Die bezette man kan niet in zijn eentje 'heftig zoenen op een bruiloftsfeest'. Als je weet dat die man een liefhebbende vrouw en baby thuis heeft zitten, dan ga je hem niet verleiden zodat dat gezin kapot word gemaakt.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 31 december 2019 om 12:19
Ja bij André ook.minnimouse schreef: ↑30-12-2019 11:00Nou en? Ik vind je als vrouw net zo misselijk wanneer je loopt te tongen en te neuken met een bezette man.
dinsdag 31 december 2019 om 14:01

dinsdag 31 december 2019 om 14:49
Misschien allebei thuis op de bank met hun kind vanavond?Sjaantje37 schreef: ↑31-12-2019 14:01Tis in ieder geval nu behoorlijk stil rond die twee, misschien dat ze het licht hebben gezien of dat Andre geen dronken filmpjes meer op insta mag gooien.
Benieuwd of ze hun oudejaarsfeestje ongeschonden en zonder rare filmpjes op internet doorkomen.