Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjaantje37 schreef:
01-01-2020 11:21
Dat is zo 2019....
Ik had ergens gehoopt voor hun kinderen dat die eens een feestdag met hun papa of mama zouden zijn. Eerste en tweede kerstdag waren ze aan het feesten en gisteravond kennelijk weer. Te druk met elkaar?
Jojanneke12 schreef:
01-01-2020 15:54
Ik had ergens gehoopt voor hun kinderen dat die eens een feestdag met hun papa of mama zouden zijn. Eerste en tweede kerstdag waren ze aan het feesten en gisteravond kennelijk weer. Te druk met elkaar?
Jeuk in het kruis is kennelijk belangrijker dan je kind. Zielig.
Billy_Mean schreef:
01-01-2020 13:53
En zelf wel mensen tokkies noemen.
Ja haha hypocriet he. Ik vind veel bn-'ers tokkies, Dre, Monique, de Roelvink jongens, Samantha etc. En die krijgen weer reacties van tokkies. Daar zijn er veel van in Nederland.

Maar ik scheld ze niet uit op hun Instagram posts. Maar noem ze wel tokkies op dit forum.
SanneH01 schreef:
01-01-2020 21:36
Ja haha hypocriet he. Ik vind veel bn-'ers tokkies, Dre, Monique, de Roelvink jongens, Samantha etc. En die krijgen weer reacties van tokkies. Daar zijn er veel van in Nederland.

Maar ik scheld ze niet uit op hun Instagram posts. Maar noem ze wel tokkies op dit forum.
Wat maakt dat jij anderen Tokkies vindt? Waarom is bijvoorbeeld Donny Roelvink een tokkie?
...
Sjaantje37 schreef:
31-12-2019 14:01
Tis in ieder geval nu behoorlijk stil rond die twee, misschien dat ze het licht hebben gezien of dat Andre geen dronken filmpjes meer op insta mag gooien.

Benieuwd of ze hun oudejaarsfeestje ongeschonden en zonder rare filmpjes op internet doorkomen.

Vind je het behoorlijk stil?
Het jaar is net begonnen of er zijn al drie berichten over het stel dat naar Marokko is gevlogen om daar aan 2020 te beginnen.
Een ander bericht gaat over een bericht van Bridget op Instagram "2020 mag alleen maar over liefde gaan". Een derde bericht met foto is van vanmorgen 8.05 uur, met de woorden 'André zoent Bridget'
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Anárion schreef:
01-01-2020 21:51
Wat maakt dat jij anderen Tokkies vindt? Waarom is bijvoorbeeld Donny Roelvink een tokkie?
Als je Donny heet...of Kimberly, zonnebank bruin bent, tattoo s , de manier van praten, het hebben over 'die kleine ' en dan je kind bedoelen, en mijn vrouwtje, en dan je vriendin bedoelen, of me mannetje, volks, trainingspak, goud, het levenslied, ,Traditionele rolverdeling, roken, een pitbull achtige hond hebben etc.

Dat noem ik tokkies. En aan sommige kenmerken van een tokkie maak ik mezelf ook schuldig. Er zijn natuurlijk veel gradaties, je zou het ook ordinair kunnen noemen ofzo. En daar heb je er veel van in Nederland. Maar niemand vindt zichzelf uiteraard een tokkie. Jij dan Anarion?
SanneH01 schreef:
02-01-2020 02:05
Als je Donny heet...of Kimberly, zonnebank bruin bent, tattoo s , de manier van praten, het hebben over 'die kleine ' en dan je kind bedoelen, en mijn vrouwtje, en dan je vriendin bedoelen, of me mannetje, volks, trainingspak, goud, het levenslied, ,Traditionele rolverdeling, roken, een pitbull achtige hond hebben etc.

Dat noem ik tokkies. En aan sommige kenmerken van een tokkie maak ik mezelf ook schuldig. Er zijn natuurlijk veel gradaties, je zou het ook ordinair kunnen noemen ofzo. En daar heb je er veel van in Nederland. Maar niemand vindt zichzelf uiteraard een tokkie. Jij dan Anarion?
Je vergeet de nep wenkbrauwen, bontkraagjes, teveel blingbling, te witte tanden en de fillers nog.
Ozo.
SanneH01 schreef:

Uiteraard noem ik mezelf geen tokkie. Ik vind de types die jij noemt enorm ordinair, ook de namen. Maar ik vind ze geen tokkies. Tokkies zijn gewoon asociale types, beetje zoals de familie Flodder, of uiteraard de familie Tokkie waardoor de naam bekend is geworden. Vooral het negatieve, asogedrag hoort hierbij. Het schelden op instagram bijvoorbeeld ook. Iemand kan aan alle kenmerken voldoen die jij noemt, en toch geen tokkie zijn.
Ik vind je erg hooghartig overkomen Sanne.
...
SanneH01 schreef:

Haha dat zijn purmerenders :rofl:
SanneH01 schreef:

Ik vind dan weer andere dingen ordinair. Blowen, snuiven, spugen, roken op straat, schelden, opgespoten lippen (duckface), dikke ciliconen borsten, tattoos en piercings, zwarte nagellak, diepe decolete, veel te korte rokjes of veel te lange gewaden, zelfs veel te hoge hakken vind ik ordinair. En dat zijn meestal geen 'tokkies' die dat doen of dragen, maar ordinair vind ik het wel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
02-01-2020 23:03
Ik vind dan weer andere dingen ordinair. Blowen, snuiven, spugen, roken op straat, schelden, opgespoten lippen (duckface), dikke ciliconen borsten, tattoos en piercings, zwarte nagellak, diepe decolete, veel te korte rokjes of veel te lange gewaden, zelfs veel te hoge hakken vind ik ordinair. En dat zijn meestal geen 'tokkies' die dat doen of dragen, maar ordinair vind ik het wel.
Dan denk ik dat ik het woord tokkie en ordinair door elkaar haal, en bedoel ik ordinair:)
Anárion schreef:
02-01-2020 09:59
Uiteraard noem ik mezelf geen tokkie. Ik vind de types die jij noemt enorm ordinair, ook de namen. Maar ik vind ze geen tokkies. Tokkies zijn gewoon asociale types, beetje zoals de familie Flodder, of uiteraard de familie Tokkie waardoor de naam bekend is geworden. Vooral het negatieve, asogedrag hoort hierbij. Het schelden op instagram bijvoorbeeld ook. Iemand kan aan alle kenmerken voldoen die jij noemt, en toch geen tokkie zijn.
Ik vind je erg hooghartig overkomen Sanne.
Waarom hooghartig? Jij vindt toch hetzelfde maar hebt er een ander woord voor? Iemand ordinair noemen is minder erg dan iemand tokkie noemen? Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp hoor
Fleurtje_5 schreef:
01-01-2020 23:15
Vind je het behoorlijk stil?
Het jaar is net begonnen of er zijn al drie berichten over het stel dat naar Marokko is gevlogen om daar aan 2020 te beginnen.
Een ander bericht gaat over een bericht van Bridget op Instagram "2020 mag alleen maar over liefde gaan". Een derde bericht met foto is van vanmorgen 8.05 uur, met de woorden 'André zoent Bridget'
En dit keer goed doordacht, even de alcohol niet meer in beeld, dagje Apenheul met de familie. Denk dat Bridget haar toyboy een standje heeft gegeven...benieuwd hoelang zij dit beestje kan temmen.
SanneH01 schreef:
03-01-2020 01:04
Waarom hooghartig? Jij vindt toch hetzelfde maar hebt er een ander woord voor? Iemand ordinair noemen is minder erg dan iemand tokkie noemen? Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp hoor
Ik weet niet, ik denk dat ik tokkies (zoals ik ze zie) erger vind dan iemand die er ordinair uitziet (maar dus geen tokkie is). Tokkies zijn qua gedrag ook erg asociaal en dat is vooral waar ik me aan stoor. Net zoals het gescheld op instagram, dat vind ik dus echt tokkiegedrag.
...
Jojanneke12 schreef:
01-01-2020 15:54
De zoon van Bridget was een kerstdag bij haar volgens mij.
watdachtjehiervan schreef:
03-01-2020 11:39
De zoon van Bridget was een kerstdag bij haar volgens mij.
Klopt, was duidelijk te zien op de foto’s.
Anárion schreef:
03-01-2020 11:30
Ik weet niet, ik denk dat ik tokkies (zoals ik ze zie) erger vind dan iemand die er ordinair uitziet (maar dus geen tokkie is). Tokkies zijn qua gedrag ook erg asociaal en dat is vooral waar ik me aan stoor. Net zoals het gescheld op instagram, dat vind ik dus echt tokkiegedrag.
Eens. Zo vind ik Conny Witteman aka Vanessa aka Conny Breukhoven ordinair, maar geen Tokkie. Datzelfde geldt voor de moeder van André Hazes, de dochter en Dre zelf.

Overigens vind ik het dan wel weer jammer dat de redelijk pijnlijke relatie voor de betrokkenen (oa Monique) zo snel zo openbaar wordt gemaakt op Instagram en de media daar weer gretig gebruik van maakt... Hou je in, kijk hoe het loopt, etc.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Mooi kind heeft Bridget Maasland
SanneH01 schreef:

Ben je nou echt serieus? Je hebt nog veel te leren..
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Baggal schreef:
03-01-2020 13:35
Eens. Zo vind ik Conny Witteman aka Vanessa aka Conny Breukhoven ordinair, maar geen Tokkie. Datzelfde geldt voor de moeder van André Hazes, de dochter en Dre zelf.

Overigens vind ik het dan wel weer jammer dat de redelijk pijnlijke relatie voor de betrokkenen (oa Monique) zo snel zo openbaar wordt gemaakt op Instagram en de media daar weer gretig gebruik van maakt... Hou je in, kijk hoe het loopt, etc.
Volgens mij doen andre en bridget daar zelf juíst gretig gebruik van maken. Het aantal selfies van die twee, echt niet te geloven :facepalm: En zo flatteus staat bridget er lang niet altijd op...

Lijkt wel een soort inwrijf drang van die twee. En een hele grote middelvinger naar zijn ex.
Sjaantje37 schreef:
03-01-2020 09:24
En dit keer goed doordacht, even de alcohol niet meer in beeld, dagje Apenheul met de familie. Denk dat Bridget haar toyboy een standje heeft gegeven...benieuwd hoelang zij dit beestje kan temmen.
In Rome weer wijn hoor😬
SanneH01 schreef:

Wat vind je wel oké verder ?
Ik vind je best veel over 1 kam scheren en generaliserend bezig.
Sjaantje37 schreef:
03-01-2020 13:02
Klopt, was duidelijk te zien op de foto’s.
Je hebt gelijk, ik was door een bericht in de media in de veronderstelling dat ze eerste kerstdag samen waren, Bridget en André. Kennelijk wel oudjaar samen en nu weer in Rome.

Ik zou al die foto’s niet op instagram plaatsen want dan voed je zelf de publieke opinie en ik vind het ook niet zo vriendelijk richting Monique. Waarom inwrijven dat je een relatie hebt na een nog zo recent einde van de relatie tussen André en Monique en waarom je kinderen zo confronteren met je nieuwe relatie? Waarschijnlijk willen ze het ongelijk van het publiek bewijzen, ze horen bij elkaar en zijn soulmates voor het leven......ofzo.
Billy_Mean schreef:
03-01-2020 18:11
In Rome weer wijn hoor😬
Marokko , Italië werken die lui ook wel eens ?
PotjePindakaas schreef:
03-01-2020 18:06
Lijkt wel een soort inwrijf drang van die twee. En een hele grote middelvinger naar zijn ex.
Dit. Waarom? Wat heeft Monique hen misdaan vraag ik mij dan af. Zo kinderachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven